Ga naar inhoud

"Geef nooit op!", wie keek het niet?


Aanbevolen berichten

Geef nooit op!

In mijn trouwe Bassie & Adriaan tijd keek ik als Peuter ook standaard naar "Geef nooit op!", gepresenteerd door Peter Jan Rens. Kinderwensen werden in dit programma vervuld. Je kwam de stomste dingen tegen zoals: Ik wil een keer mee de krokodillen voeren in Dierentuin Artis, om maar iets te noemen. Als het dan eenmaal zo ver was werden Peter en het kind (of de kinderen) ook omgekleed, want ja, je hebt natuurlijk wel de geschikte kleding nodig. Ze gingen dan op het podium staan en zeiden: "Wij hebben nodig 2 ...pakken, laat het doek maar zakken!". Een rood gordijn kwam naar beneden zetten en werd vrijwel gelijk weer opgehaald en Peter en het kind waren perfect verkleed. Vervolgens liepen ze naar "het rand van het avontuur" waar ze inspringen, naar de plaats van bestemming.

Maar goed, wie keek dit programma nog meer? Weet iemand nog leuke wensen die ze kunnen herinneren? Zelf ook wel eens op het punt gestaan je op te geven? Heb je zelfs wel eens meegedaan? Of Ken je iemand? Hier kun je het allemaal kwijt... :)

Ik heb wel eens gehoord van iemand dat als je aan het programma mee wil doen ook daadwerkelijk wat moet kunnen. Als je bijvoorbeeld (ik noem maar iets geks) blokfluit wou spelen met een geweldige blokfluiter, moest je ook daadwerkelijk kunnen blokfluiten. Je zou als klein kind eerst door een dubbele auditie gesleepd worden on je daadwerkelijk te bewijzen.

Ik hoop dat het een succes wordt, anders een slotje...

Over Geef Nooit Op! (KLIK!)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik keek er graag naar maar vond Doet 'ie 't of doet 'ie 't niet? (ook van PJ Rens) leuker ;)

Ah, dat keek ik dan weer niet. Maar ik kan me wel herinneren dat Peter Jan Rens en z'n bende Telekids overnam. Daar was echt geen r**t aan! 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ah, dat keek ik dan weer niet. Maar ik kan me wel herinneren dat Peter Jan Rens en z'n bende Telekids overnam. Daar was echt geen r**t aan! 8)7

Ja meneer Kaktus nam dat over. Bah! Ik keef ook Geef nooit op. Vond het erg leuk, alleen mocht ik nooit komen, nooit :P Altijd brieven geschuurd, maarja... 3 jaar na het einde kon je volgens de RTL 4 directrice nog gewoon een brief sturen....

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja meneer Kaktus nam dat over. Bah! Ik keef ook Geef nooit op. Vond het erg leuk, alleen mocht ik nooit komen, nooit :P Altijd brieven geschuurd, maarja... 3 jaar na het einde kon je volgens de RTL 4 directrice nog gewoon een brief sturen....

Wat was je grote wens dan? Ben wel benieuwd...:P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

ik kan me nog wel herrineren dat zon jongetje wou autorijden,dus hun naar zon autozaak..hadden ze een auto gekocht zie je dat jongetje er stoer in zitten :)

en ook een keer gingen ze naar zon soort park met robots ofzo maar daar kan ik me niet echt meer veel van herrineren..

jammer dat ze gestopt zijn want ik vond dit,net zoals b en a,een van de meest leuke programmas die ooit zijn gemaakt!! _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geef nooit op... Dat was echt supermooi.

Altijd van die super in scene gezette avonturen. Maar goed, dat had ik toen nog niet door. Echt geweldig kinderprogamma. Heb 1 keer een brief gestuurd. Helaas werd mijn wens geen waarheid.

Ik zou ook niet eens meer weten wat die wens was.. O}

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik vond het vroeger ook altijd een leuk programma, op de zaterdagavond 20.00 uur meestal. en dan na afloop naar bed en slapen. ik zag wel altijd die mevrouw stemband in die figuren die steeds meespeelden. niets was te gek in dit programma, er was veel mogelijk.

kortom, het was leuk in de kindertijd. ik denk dat als het nu wordt uitgezonden dat het niet meer goed wordt bekeken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...
  • 4 years later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...