Ga naar inhoud

Googletalk


Aanbevolen berichten

Hier kun je lekker discussiëren over het nieuwe programma googletalk. Sommigen zeggen dat het msn gaat domineren en sommigen zeggen dat het snel wegwaait. Wat vinden jullie?

info: http://www.google.com/talk je moet er overigens wel een gmail acount voot hebben.

ik zelf denk dat msn altijd populairder blijft zolang het gratis is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dj en ik hebben net een testje gedaan met de "Skype" functie. Het klink net even iets beter dan Skype omdat Skype op de één of andere manier het geluid afvlakt.

Klik hier voor een demo

Het eerste is steeds Googletalk en het tweede Skype

Die eerste dingen klinken idd beter dan de tweede tonen

Wordt dit nu een gezamelijke overschakeling hierop? of blijven we op skype?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Die eerste dingen klinken idd beter dan de tweede tonen

Wordt dit nu een gezamelijke overschakeling hierop? of blijven we op skype?

Dat hoop ik eerlijk gezegd niet... Ik vind skype zelf prima in gebruik en googletalk klinkt ook al een stuk onbekender (ik hoor het voor het eerst :? ) ... en ik heb ook geen zin om ook nog eens een g-mailaccount aan te maken... komt nog eens een keer bij dat je niet zomaar een gmailadres kan krijgen :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat hoop ik eerlijk gezegd niet... Ik vind skype zelf prima in gebruik en googletalk klinkt ook al een stuk onbekender (ik hoor het voor het eerst :? ) ... en ik heb ook geen zin om ook nog eens een g-mailaccount aan te maken... komt nog eens een keer bij dat je niet zomaar een gmailadres kan krijgen :N

Ik heb er gisteravond voor het eerst van gehoord. Het klinkt wel best aantrekkelijk want ik begin MSN een beetje moe te worden. Met elke nieuwe versie stoppen ze er meer troep bij. Dit is gewoon een heel simpel programma, iets wat MSN vroeger eigenlijk ook was zonder al die rotzooi erbij. Ik stap er nu (nog) niet op over, maar als het door veel mensen gebruikt gaat worden dan zal ik er zeker eens over denken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee we blijven bij skype want met GT kun je ook geen conference calls houden, maar als adriaantje en ik samen een uitzending doen waar niemand bij komt zullen we GT gebruiken.

Bij een Gmail krijg je een zooi invites (heb er nog 49 liggen bijvoorbeeld) dus dat zal het probleem niet zijn.

We houden het lekker op Skype dus ;)

En als je MSN zat bent met al die klotezooi dan neem je aMSN. Probleem verholpen. (wel even goed instellen, dat is het enige nadeel, het is niet voor elke doop).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Is het ook met webcam gedoe? Want dan is het wel leuk (Brad weigert MSN te gebruiken en yahoo crasht steeds ;))

nee, maar voor webcam heb je toch netmeeting...

zit op elke windows pc

in XP: start > run > conf.exe

en dan een desktop icon laten aanmaken en je hebt voortaan netmeeting, dat is speciaal voor webcam.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...