Ga naar inhoud

[centraal]Wat is je muzieksmaak/zijn je muzikale voorkeuren?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3 years later...

Mijn muzieksmaak is echt heel breed. Vooral jaren 80 en 90 geniet mijn voorkeur.

Het meest waardeer ik electronische (dans)muziek als uplifting trance (voornamelijk uit de periode 1997-2004), hardtrance, rave, eurodance, house, hardstyle van 2002-2010 en techno.

Verder hou ik ook erg van allerhande chill out stijlen waaronder new age, triphop en ambient (Vangelis, Jean-Michel Jarre, Aphex Twin, Peru, Clannad, Deep Forest, Enigma, William Or bit, Sacred Spirit, Orbital etc.)

Verder luister ik ook graag New romantics en synthpop uit de jaren 80, te denken aan Talk Talk, Tears For Fears, A-ha, Alphaville, Savage.

En buiten de electronische muziek kan ik ook top 40 muziek en melodieuze poprock goed waarderen, zoals Savage Garden, Coldplay of Dido.

Kortom een fijne melodie en een lekker ritme en ik kan er goed naar luisteren. :)

aangepast door Epic90ies
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

Ik hou van vooral van Nederlandstalige muziek

 

  • (Nederpop) o.a Klein orkest, De Dijk, Doe maar 
  • Ja zuster nee zuster muziek
  • Verdere Annie MG Schmidt muziek 

Engelstalige muziek: Madness, The Buggles

 

Duitstalige muziek: Nena, Kraftwerk verder nog wat DDR muziek. 

 

Achtergrondmuziek:

  • Films zoals: Good Bye Lenin.
  • Tv series: Er was eens.., Bassie & Adriaan. 

 

Maar de laatste tijd luister ik veel naar Bassie & Adriaan maar ook wel naar Samson & Gert.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...