Ga naar inhoud

Bas(sie) in RTL boulevard nav Pimpin party


Aanbevolen berichten

Ik open hier een nieuw topic over, omdat ik het vermoeden heb dat er wel discussiepotentieel inzit.

Net op RTL Boulevard (wordt vanavond nog herhaald op RTL5) werd gemeld dat Bas(sie) via een advocaat geld wil zien voor de posters die TMF heeft gebruikt met zijn afbeelding (was ook nog een topic over hier, een tijdje terug).

Howard Komproe was aan het woord, die voorstelde om een gedeelte van die boete aan de CliniClowns te geven. Daar wilde Bas niks van weten, hij wilde de cash zelf hebben.

Daarna vroegen ze Bas zelf om commentaar, die dan weer wist te meldden dat hij het geld aan het Sophia Kinderziekenhuis zou geven, en hij had wel 32 voorstellingen deze maand dus hij had helemaal geen tijd voor dit soort gedoe etc.

Ofwel, niks nieuws, maar toevallig had ik het hier gister nog met iemand over, dus het was wel heel frappant. Misschien is het zelfs wel online te bekijken.

Het topic: http://forum.clownenacrobaat.nl/viewtopic.php?p=81722

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik open hier een nieuw topic over, omdat ik het vermoeden heb dat er wel discussiepotentieel inzit.

Net op RTL Boulevard (wordt vanavond nog herhaald op RTL5) werd gemeld dat Bas(sie) via een advocaat geld wil zien voor de posters die TMF heeft gebruikt met zijn afbeelding (was ook nog een topic over hier, een tijdje terug).

Howard Komproe was aan het woord, die voorstelde om een gedeelte van die boete aan de CliniClowns te geven. Daar wilde Bas niks van weten, hij wilde de cash zelf hebben.

Daarna vroegen ze Bas zelf om commentaar, die dan weer wist te meldden dat hij het geld aan het Sophia Kinderziekenhuis zou geven, en hij had wel 32 voorstellingen deze maand dus hij had helemaal geen tijd voor dit soort gedoe etc.

Ofwel, niks nieuws, maar toevallig had ik het hier gister nog met iemand over, dus het was wel heel frappant. Misschien is het zelfs wel online te bekijken.

Ik had het ook in Centraal tv programma's gezet, maar dit is misschien wel beter. Jou verhaal is zowiezo beter... :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
ja ik heb het ook gezien, tjah ik begrijp bassie als je als pooier op een poster staat en er zelf niks van weet. zou ik ook boos om worden.

Jij had geloof ik een topic aangemaakt met die poster. Tsja ik snap wel dat Bas niet wil dat hij als pooier wordt afgebeeld. Nouja geef het geld aan een goed doel en dan is het toch goed zo ;). De posters zijn geloof ik al een tijdje weggehaald.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Iik heb hier niet het idee dat ie boos is omdat hij als pooier wordt afgebeeld, maar omdat zijn beeltenis wordt gebruikt en hij hier bijna geld aan was misgelopen

Natuurlijk. En ik twijfel eerlijk gezegd ook aan de bewering dat het geld uiteindelijk bij het kinderziekenhuis terecht komt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik geef Bassie groot gelijk en als ik dan in dat filmpje zie dat Howard (toch?, die Postbankkomiek?) zoals Bassie zelf al zegt, van tevoren heeft bepaald waar het geld naartoe gaat, dat Bassie zich zou moeten schamen omdat ie het aan een ander doel wil besteden (en al deed ie dat niet, wat dan nog?!), dan sta ik vierkant achter Bassie. :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Allemaal mensen die respect voor hem hebben vanwege die schenking... en dat alleen maar omdat hij dat wel MOEST roepen, omdat Howard eerst vertelde dat Bassie weigerde het geld aan de cliniclowns te geven en voor geldwolf werd uitgemaakt.

Klopt niks van, Bas en Aad hebben door zulke dingen wel vaker geld aan Sophia overgemaakt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zag gisteren bij RTL Boulevard dat de RTL Boulevard-redactie een stel dvd's van Bassie krijgt omdat ze er aandacht aan schonken, aan de hele kwestie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zag gisteren bij RTL Boulevard dat de RTL Boulevard-redactie een stel dvd's van Bassie krijgt omdat ze er aandacht aan schonken, aan de hele kwestie.

_O- Ja, dat zullen ze leuk vinden...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

_O- Ja, dat zullen ze leuk vinden...

Nou nou je bent wel weer lekker op dreef Wonderer ;)

Eerlijk gezegd bekijk Bas(sie) nog steeds zonder vooroordelen en ik geloofde oprecht wat hij zei.

Ik heb ook een aantal verhalen op z'n site gelezen, ik kan daaruit concluderen (hoewel die informatie natuurlijk subjectief is) dat heel wat van zijn gedrag echt niet zo bedoeld is als dat het weleens overkomt.

De gebroeders van Toor zijn volgens mij gewoon echte zakenlui en ja die zijn gewoon hard als het er op aan komt.

Omdat ze ook 2 kindervrienden spelen wordt er altijd meer ophef over gemaakt wanneer ze zich 'zakelijk' gedragen dan bij gewone zakenlui.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou nou je bent wel weer lekker op dreef Wonderer ;)

Eerlijk gezegd bekijk Bas(sie) nog steeds zonder vooroordelen en ik geloofde oprecht wat hij zei.

Ik heb ook een aantal verhalen op z'n site gelezen, ik kan daaruit concluderen (hoewel die informatie natuurlijk subjectief is) dat heel wat van zijn gedrag echt niet zo bedoeld is als dat het weleens overkomt.

De gebroeders van Toor zijn volgens mij gewoon echte zakenlui en ja die zijn gewoon hard als het er op aan komt.

Omdat ze ook 2 kindervrienden spelen wordt er altijd meer ophef over gemaakt wanneer ze zich 'zakelijk' gedragen dan bij gewone zakenlui.

Ja, ik heb het even gehad met die clown. Natuurlijk is het een goede zaak dat hij dat geld aan een goed doel geeft, maar door zijn gedrag de afgelopen maanden begin ik toch ernstig aan zijn nobelheid te twijfelen. Hij laat wel altijd erg duidelijk merken in de media dat hij zo'n goed hart heeft etc, maar tegelijktijd probeert hij wel zijn trouwste fans een poot uit te draaien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, ik heb het even gehad met die clown. Natuurlijk is het een goede zaak dat hij dat geld aan een goed doel geeft, maar door zijn gedrag de afgelopen maanden begin ik toch ernstig aan zijn nobelheid te twijfelen. Hij laat wel altijd erg duidelijk merken in de media dat hij zo'n goed hart heeft etc, maar tegelijktijd probeert hij wel zijn trouwste fans een poot uit te draaien.

Toch heeft hij aan de andere kant ook wel goed contact met sommige fans zoals Heidbuurt.

Ik weet niet zoveel over die situatie en ik wil jullie op grond van mij gebrekkige kennis in deze zaak natuurlijk niet beschuldigen van iets dat jullie verkeerd zouden hebben gedaan.

Ik hou het er altijd op dat het het gevolg van een miscommunicatie tussen jullie is geweest....

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Toch heeft hij aan de andere kant ook wel goed contact met sommige fans zoals Heidbuurt.

Ik weet niet zoveel over die situatie en ik wil jullie op grond van mij gebrekkige kennis in deze zaak natuurlijk niet beschuldigen van iets dat jullie verkeerd zouden hebben gedaan.

Ik hou het er altijd op dat het het gevolg van een miscommunicatie tussen jullie is geweest....

Communiceren is inderdaad lastig met iemand die niet luistert naar wat jij te vertellen hebt en voet bij stuk houdt, wat je ook zegt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...