Ga naar inhoud

Danny Verbiest / Samson & Gert - Deel 2


Aanbevolen berichten

Cast2.JPG

Het tweede topic over Danny Verbiest en Samson en Gert. Helaas is

de vertrouwde stem van Danny na ruim 15 jaar niet meer te horen.

Hij is overgenomen door Peter Thyssen. Samson zal nooit meer hetzelfde klinken.

danny.jpg

Linkje naar het vorige topic.

Laatste 2 posts:

http://www.studio100fansite.nl/thyssen/

Hier kun je een stuk horen met de nieuwe stem van Samson. Ik vind het echt waardeloos. Het lijkt toaal niet op Danny Verbiest( geniaal! ). Nee, voor mij bestaat Samson niet meer nee nee

Gelukkig komen er nog altijd oudere afleveringen op tv.

volgens mij is dat hetzelfde stemmetje van big uit big en betsy. en daar moeten ze het bij laten

neej geef mij maar danny.

Hier verder dus ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb even naar die stem geluisterd en die is inderdaad niet om aan te horen! Die stem is duidelijk "gemaakt" en het klinkt echt alszijnde ik doe wel even de stem zoals Danny die insprak.

Echt bagger zo. Op zo'n manier moet je zeggen, we stoppen. Een andere stem zoeken is in dit geval echt waardeloos :P En al helemaal als je dan ook nog de liedjes opnieuw gaat inzingen!

Link naar bericht
Delen op andere sites

En ook voor de kinderen die nog "geloven" dat Samson echt een hond is, zal het moeilijk zijn om aan hun uit te leggen dat hij een andere stem heeft gekregen.

Ze vragen dan bijv. "Mam, waarom is de stem van Samson zo raar"

Link naar bericht
Delen op andere sites
En ook voor de kinderen die nog "geloven" dat Samson echt een hond is, zal het moeilijk zijn om aan hun uit te leggen dat hij een andere stem heeft gekregen.

Ze vragen dan bijv. "Mam, waarom is de stem van Samson zo raar"

"Misschien is hij een beetje verkouden kind" _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb even naar die stem geluisterd en die is inderdaad niet om aan te horen! Die stem is duidelijk "gemaakt" en het klinkt echt alszijnde ik doe wel even de stem zoals Danny die insprak.

Echt bagger zo. Op zo'n manier moet je zeggen, we stoppen. Een andere stem zoeken is in dit geval echt waardeloos :P En al helemaal als je dan ook nog de liedjes opnieuw gaat inzingen!

Er was een cabaretier die Samson wel goed kon nadoen. Misschien had die het beter kunnen worden ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die stem lijkt er inderdaad niet op. Zonde...Ik vond trouwens dat ze na de dood van Ann Petersen hadden moeten stoppen. Het gaat nu TE lang door naar mijn smaak. Vooral die van Leemhuyzen had er nooit bij moeten komen. Wat een verschrikkelijk figuur, evenals die Frieda Kroket ofzo. Bah. Stoppen, vind ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die stem lijkt er inderdaad niet op. Zonde...Ik vond trouwens dat ze na de dood van Ann Petersen hadden moeten stoppen. Het gaat nu TE lang door naar mijn smaak. Vooral die van Leemhuyzen had er nooit bij moeten komen. Wat een verschrikkelijk figuur, evenals die Frieda Kroket ofzo. Bah. Stoppen, vind ik.

Helemaal mee eens... vroeger was het echt elke zondag 9.00 voor de tv en samson kijken! *O* en echt de vertrouwde figuurtjes: Samson, Gert, Albertóóóóó, Octaaf, Mevrouw de Bolle en de burgemeester..... gewoonweg geweldig ;) Overigens moet ik wel zeggen dat het niet zo krachtig is als b&a, want dat blijft leuk en samson vind ik nu eigenlijk helemaal niet meer zo heel bijzonder :@ ... maar toch... ik vond laatst nog een oude band met één van de allereerste afleveringen... met Joop Mengelmoes... ook zeer zeer zeer geniaal... _O_

en ja.... nu zag ik het laatst op tv... wat een bagger :r Samson met andere stem.... geen octaaf meer... Alberto kapt er al mee... Ontzéttend flauwe van Leemhuyzen met dat sikje :r:r:r ... eigenlijk gewoon schande voor de mensen die het programma hebben opgebouwd tot het geweldige programma wat het jarenlang was.... en dus ook voor Ann Petersen :N

Als je het dan hebt over ''te laat stoppen'', dan krijg ik alleen nog maar meer waardering voor b&a... die zijn naar mijn mening nooit afgezakt, maar altijd op hoog niveau gebleven... hadden ze nog maar langer door kunnen gaan met de series :'( ... maar het blijft een prestatie... zeker het Amerika-avontuur ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...