Ga naar inhoud

Family Guy


Aanbevolen berichten

1542.jpg

tv.com omschrijft deze reeks als

Sick, twisted, politcially incorrect and freakin' sweet, the animated series features the adventures of the Griffin family. Peter and Lois have three kids - the youngest is a brilliant, sadistic baby bent on killing his mother and destroying the world. Their talking dog Brian keeps baby Stewie in check while sipping martinis and sorting through his own life issues.

Ik veronderstel dat jullie deze reeks wel kennen (in tegenstelling tot American Dad, wat nog niet op de nederlandse en belgische tv is geweest denk ik)

Deze reeks omhelst alles waar The Simpsons in tekort schieten

-na 20 keer een aflevering gezien te hebben blijft deze grappig

-het gezin is toch wel wat meer dan een vetzak, een saaie huisvrouw, een intelligente dochter en een snode zoon.

Om niet te vergeten dat deze reeks wel in elke aflevering een referentie naar een film steekt

(vooral Peter got Woods is geweldig met een mooie verwijzing naar Raiders of the Lost Ark)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik vind die kleine fragmentjes leuk, als iemand weer eens een opmerking maakt (maar toen je ... deed, gebeurde er ...). Vn die losstaande dingetjes die niks met het verhaal te maken hebben, maar toch wel grappig zijn.

Verder blijf ik er nog steeds niet voor thuis.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...

Eindelijk en topic dat me weer n's intereseert. Ik dacht eerst dat het een kutserie was, maar toen het op Comedy Central kwam, keek ik maar eens, en ik moet zeggen, dat ik het.... GENIAAL VIND!!! :P Eindelijk een gestoorde tekenfilmserie waarin VANALLES kan gebeuren. Nou ja, eindelijk een gestoorde tekenfilmserie waarin VANALLES kan gebeuren, MET MENSEN DIE NIET GEEL ZIJN :P Ik wou dat ze hier op DVD kwamen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 years later...

Family Guy vind ik een erg leuke serie. Eerst had ik een keer American Dad gezien, en dat vond ik wel meevallen, later Family Guy gezien, echt briljante grappen zitten erbij. Vooral de vroege moordlustige Stewie is geniaal. Enige kritiekpunt dat ik inmiddels heb, is dat Seth McFarlane naar mijn idee teveel stemmen doet. Ze beginnen allemaal teveel op elkaar te lijken. Maar verder, top serie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...