Ga naar inhoud

Voetbal: Speculatie en discussie, # 7


Aanbevolen berichten

Afonso Alves kleineert Heracles op alle fronten

Sc Heerenveen heeft vanmiddag met maarliefst 9-0 weten te winnen van Heracles Almelo. Eigenlijk was het vooral Afonso Alves dat de Almeloërs op de pijnbank legde. De Braziliaan scoorde liefst zeven (!) doelpunten.

Door: Roy van den Berghe en Reon Boeringa

Nadat er in de eerste minuten nog regelmatig spreekkoren van de tribunes schalden aan het adres van Afonso Alves, was de spits dit na negen minuten blijkbaar zat. In twee instanties passeerde hij Martin Pieckenhagen en kreeg zo het thuispubliek op de banken.

Niet veel later zou Alves zijn tweede van de middag maken. Een vrije trap van ruim dertig meter verdween snoeihard achter de kansloze Pieckenhagen, die nog geen minuut later opnieuw gepasseerd werd na een geplaatste schuiver van, jawel, Alves. Zo maakte de Gele Kanarie binnen acht minuten een glaszuivere hattrick.

Na rust ging Heerenveen rustig verder met waar het in de eerste helft mee was begonnen. Na een uur spelen zorgde Gerald Sibon op aangeven van Jakob Poulsen de 4-0, maar toen was het weer tijd voor het vervolg van de 'Alves-show'. In een tijdsbestek van nog geen tien minuten, kwam hij tot maarliefst vier doelpunten wat resulteerde in 8-0.

Overigens zijn de zeven goals van Alves een unieke prestatie in het bestaan van de Eredivisie. Nog nooit scoorde een speler zeven doelpunten in één wedstrijd, waardoor Alves zich voor waarschijnlijk zeer lange tijd in de geschiedenisboeken van de Eredivisie heeft genesteld.

Overigens maakte Sibon tien minuten voor tijd ook nog de 9-0 tegen het onthutsend zwakke Heracles, waar de verdediging zich continue als een stel pupillen in de luren liet leggen. De publieke roep '10, 10, 10' werd niet waargemaakt, maar coach Gertjan Verbeek zorgde nog wel voor een nieuw memorabel moment.

Na al drie wissels te hebben toegepast, besloot Verbeek twee minuten voor het eindsignaal Afonso Alves naar de kant te halen. Ondanks dat er geen vervanger meer in het veld kwam voor de goalgetter, vond Verbeek dat zijn sterspeler die de laatste maanden zoveel over zich heen kreeg een publiekswissel verdiende.

Wat een prestatie zeg _O_!

Wel een debacle zeg afgelopen donderdag in de Uefa Cup. Alleen PSV en AZ nog over in Europa *(*...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 300
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Stam kan het niet meer opbrengen en stopt

29/10/2007 11:10

Aan de carrière van Jaap Stam is abrupt een einde gekomen. De verdediger van Ajax heeft op 20 oktober tegen NEC zijn laatste minuten gespeeld.

De 35-jarige Stam had nog een contract tot medio 2008. Maar de oud-international kan het niet langer opbrengen en heeft zijn contract ingeleverd.

Stam maakte anderhalf jaar geleden zijn opwachting in Amsterdam. De oud-international was de Italiaanse trainingskampen zat. De verdediger koos voor Ajax om zijn carrière af te sluiten. Mede door blessures werd het niet wat hij ervan had verwacht.

Stam kende een rustig begin van zijn carrière. Via FC Zwolle, Cambuur Leeuwarden en Willem II kwam hij in 1995 terecht een topclub. Drie jaar PSV leverden hem een transfer op naar Manchester United.

Na een ruzie met manager Alex Ferguson vertrok Stam opnieuw na drie seizoenen naar Lazio, dat de verdediger in 2004 overdeed aan AC Milan. Ondanks een doorlopend contract verliet hij na twee jaar San Siro.

Toch een van de beste Nederlandse spelers van de afgelopen tien jaar. Heeft een schitterende carriere gehad. Dat hij besluit om nu te stoppen vind ik niet heel erg vreemd want hij was wel over de top en veel geblesseerd de laatste tijd. Niettemin erg jammer voor Ajax, want hun verdediging wordt er zo niet beter op...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Stam kan het niet meer opbrengen en stopt

29/10/2007 11:10

Aan de carrière van Jaap Stam is abrupt een einde gekomen. De verdediger van Ajax heeft op 20 oktober tegen NEC zijn laatste minuten gespeeld.

De 35-jarige Stam had nog een contract tot medio 2008. Maar de oud-international kan het niet langer opbrengen en heeft zijn contract ingeleverd.

Stam maakte anderhalf jaar geleden zijn opwachting in Amsterdam. De oud-international was de Italiaanse trainingskampen zat. De verdediger koos voor Ajax om zijn carrière af te sluiten. Mede door blessures werd het niet wat hij ervan had verwacht.

Stam kende een rustig begin van zijn carrière. Via FC Zwolle, Cambuur Leeuwarden en Willem II kwam hij in 1995 terecht een topclub. Drie jaar PSV leverden hem een transfer op naar Manchester United.

Na een ruzie met manager Alex Ferguson vertrok Stam opnieuw na drie seizoenen naar Lazio, dat de verdediger in 2004 overdeed aan AC Milan. Ondanks een doorlopend contract verliet hij na twee jaar San Siro.

Toch een van de beste Nederlandse spelers van de afgelopen tien jaar. Heeft een schitterende carriere gehad. Dat hij besluit om nu te stoppen vind ik niet heel erg vreemd want hij was wel over de top en veel geblesseerd de laatste tijd. Niettemin erg jammer voor Ajax, want hun verdediging wordt er zo niet beter op...

Mwa, niet echt een aderlating voor Ajax hoor, hij stond in het begin van dit seizoen enkele keren opzichtig te blunderen. Een duidelijker voorbeeld van iemand die een jaar te lang is doorgegaan is niet denkbaar. Vorig seizoen heeft hij het nog wel erg goed gedaan, dus had het niet verwacht begin van dit seizoen. Maar hij heeft een mooie carriere gehad ja.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mwa, niet echt een aderlating voor Ajax hoor, hij stond in het begin van dit seizoen enkele keren opzichtig te blunderen. Een duidelijker voorbeeld van iemand die een jaar te lang is doorgegaan is niet denkbaar. Vorig seizoen heeft hij het nog wel erg goed gedaan, dus had het niet verwacht begin van dit seizoen. Maar hij heeft een mooie carriere gehad ja.

Dat bedoel ik met over de top, maar vond hem toch nog altijd beter dan z'n concurrenten bij Ajax. Had beter vorig jaar kunnen stoppen inderdaad.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou, benieuw wie de nieuwe trainer van PSV wordt. Veel goede opties in ieder geval...

Jol schijnt al benadert te zijn en is natuurlijk een logische optie. Wel gaf hij eerder aan het liefst in Engeland te blijven en nu het liefst rust wil. Ik verwacht dat het voor PSV een hele opgave is hem aan te trekken. Verder staat Stevens op het punt bij te gaan tekenen bij HSV en Advocaat om zijn handtekening onder een contract met Australie te zetten. Ach, een van die drie zal het toch worden verwacht ik...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jol schijnt al benadert te zijn en is natuurlijk een logische optie. Wel gaf hij eerder aan het liefst in Engeland te blijven en nu het liefst rust wil. Ik verwacht dat het voor PSV een hele opgave is hem aan te trekken. Verder staat Stevens op het punt bij te gaan tekenen bij HSV en Advocaat om zijn handtekening onder een contract met Australie te zetten. Ach, een van die drie zal het toch worden verwacht ik...

Zouden alledrie niet slecht zijn ook, goed zelfs :). Maar zie Advocaat zeker niet komen eigenlijk. Vind Steevens en Jol qua persoonlijkheid ook wat sterker, dus die heb ik liever...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jol schijnt al benadert te zijn en is natuurlijk een logische optie.

Jol heeft inmiddels dus afgezegd. PSV schijnt nu voor Rutten te gaan. Op zich zou Stevens een perfecte trainer zijn. Kent de club zeer goed. Maar logisch dat HSV hem wil houden, het gaat prima met het team nu. Met Rutten moet ik het nog zien allemaal.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
[..]

Jol heeft inmiddels dus afgezegd. PSV schijnt nu voor Rutten te gaan. Op zich zou Stevens een perfecte trainer zijn. Kent de club zeer goed. Maar logisch dat HSV hem wil houden, het gaat prima met het team nu. Met Rutten moet ik het nog zien allemaal.

Stevens wordt het dus. Goede keus alleen vind ik deze constructie met eerst Wouters, dan Vergoossen en dan weer Steevens niet ideaal. Maar het is niet anders...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Stevens wordt het dus. Goede keus alleen vind ik deze constructie met eerst Wouters, dan Vergoossen en dan weer Steevens niet ideaal. Maar het is niet anders...

Tja, nog maar weinig keus he. Stevens lijkt me een heel goede zet. Vergoosen is een rustige man en het lijkt me een goede trainer. Hugo Borst merkte in zijn column terecht op dat de top-3 nu allemaal een rustige trainer hebben, en dat is wel eens anders geweest (R. Koeman, Ten Cate, Gullit). Koster, vMarwijk en Vergoosen zijn dan weliswaar niet erg leuk op de persconferenties, wel goede trainers.

Toch raar dat Stevens zo gek is van een aanbod van PSV. Hij zit nu immers bij de tweede club van Duitsland, geen kinderachtige competitie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hiddink flikt het weer :D

Hij moest Rusland klaarstomen voor het WK 2010, nu gaan ze al naar het EK *O*

En geen EK voor Engeland -0-

Ik vind dat Rusland het niet echt verdiend, Engeland wellicht nog minder. Soo die kunnen het niet waarmaken op het juiste moment en heeft moeite met voetbaldwergen. Ik had verwacht dat dit een eitje voor Engeland zou worden maar niets is minder waard.

Netjes van Hiddink ja, hoewel ik verwacht dat ze niets klaarmaken op het EK. Maargoed, wel een goed leerproces voor het WK en met Guus weet je dat je nooit roemloos ten onder gaat...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Nederland komt uit in zwaarste Groep van het EK

02/12/2007 12:55

Nederland heeft het niet getroffen tijdens de loting voor de eindronde van het EK 2008. Komende zomer in Oostenrijk en Zwitserland moet Oranje het opnemen tegen Italië, Frankrijk en Roemenië.

Als groepshoofd van poule C werkt het Nederlands elftal al zijn duels af in Bern. Voor Oranje begint het EK op 9 juni met de wedstrijd tegen Italië, vier dagen later wacht de confrontatie met de Fransen en op 17 juni eindigt de groepsfase voor de manschappen van bondscoach Marco van Basten met de krachtmeting met Roemenië.

Dat laatste land trof Nederland ook tijdens de kwalificatieronde. Oranje wist beide confrontaties met Roemenië niet te winnen (thuis 0-0, uit 1-0 nederlaag) en eindigde mede daardoor als tweede in de groep.

Frankrijk en Italië troffen elkaar eveneens in tijdens de kwalificatiecampagne. Hoewel beide grootmachten veel moeite hadden om zich met name Schotland van het lijf te houden, zijn het wél de twee finalisten van het WK 2006. Italië won na strafschoppen, nadat er na 120 minuten voetbal een 1-1 eindstand op het scorebord had gestaan.

Groepsindeling eindronde EK 2008

Groep A Groep B

Zwitserland Oostenrijk

Tsjechië Kroatië

Portugal Duitsland

Turkije Polen

Groep C Groep D

NEDERLAND Griekenland

Italië Zweden

Roemenië Spanje

Frankrijk Rusland

Dodelijk loting zeg voor Nederland. Denk dat ze toch snel weer naar huis kunnen komen. De Duitsers hebben 'toevallig' weer de meeste makkelijke ploegen eruit gehaald...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dodelijk loting zeg voor Nederland. Denk dat ze toch snel weer naar huis kunnen komen. De Duitsers hebben 'toevallig' weer de meeste makkelijke ploegen eruit gehaald...

Onderschat Polen niet met Beenhakker aan het roer. Die Duitsers lijken een makkelijke poel te hebben, maar die moeten zich ook nog eerst maar zien te plaatsen. Ik zie met hetzelfde gemak Beenhakker doorgaan.

Wel lekker dat Portugal in poule A zit. Waarschijnlijk is het dan namelijk zo dat wanneer Nederland de poule overleeft, in de kwartfinale een land uit poule D treft en in de halve finale een land uit poule A of B. De kans dat Nederland en Portugal elkaar treffen is dus vrij klein :P

Ook leuk. Op het EK 2000 trof Italië op weg naar de finale exact dezelfde landen als die nu in de poule zitten. Opvallend is trouwens wel dat Italië en Frankrijk elkaar zo vaak treffen. Tijdens elk toernooi spelen ze wel tegen elkaar en ze troffen elkaar ook al tijdens de kwalificaties voor dit toernooi :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dodelijk loting zeg voor Nederland. Denk dat ze toch snel weer naar huis kunnen komen.

Ben er ook wel bang voor. Italië en Frankrijk lijken favoriet, al heeft Schotland toch laten zien dat het niet altijd makkelijk voor ze is. Roemenië blijft een lastige tegenstander.

Al met al wel interessant, net zo interessant als de vraag wie na het EK de nieuwe bondscoach zal worden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

PSV - Roda JC 2-4. Opvallende uitslag en Roda kreeg nog veel meer kansen!

De rust is toch wel ver te zoeken in Eindhoven momenteel. Merkwaardig eigenlijk dat elke club wel een keer met onrust te maken krijgt. Sef Vergoossen krijgt nog een aardige klus na de winterstop.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Definitief Uefa Cup dus voor PSV. Had ook niet verwacht dat ze de volgende ronde nog zouden halen. Met een gunstige loting zouden ze best ver kunnen komen in ieder geval :)!

Tja, dat denk ik ook wel. Hoewel ik PSV, net als de rest van de topclubs in Nederland, wel erg wisselvallig vind dit seizoen. Maar ze hebben zeker geen mindere selectie dan bv. Feyenoord in 2002, of CSKA in 2006 (bleek wel toen PSV thuis tegen ong. hetzelfde team gewoon won). Tja, AZ moet het ook nog maar zien te halen. Die hebben zichzelf vorige week geen goede dienst bewezen. Het kan wel eens (weer) een zuur jaar worden voor het Nederlands voetbal en dan begin je je af te vragen of Nederland ondertussen nog wel recht heeft op al die Europese plaatsen...

In de eredivisie blijft het ongemeen spannend, dat zal na dit weekend vast niet veranderen en dat zal vermoedelijk tot april amper veranderen. Het slot zal vast niet zo zinderend worden als vorig jaar, maar het zal wederom spannend worden, verwacht ik!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Geen Super Weekend dus. Het was wel te verwachten, maar toch vervelend voor de voetballiefhebbers die erop zaten te wachten.

Al met al wel een bevestiging dat koning voetbal minder regeert dan men dacht!

De wedstrijden worden nu gespeeld op 30 januari

Link naar bericht
Delen op andere sites
En PSV tegen Helsingborgs in de UEFA Cup. Henke Larsson weer terug in Nederland!

En moch PSV doorgaan, dan Slavia Praag (are you watching Amsterdam?) of Tottenham. Mooie loting al met al.

Zeker ben er ook tevreden mee. Helsingborgs moet te doen zijn. Slavia Praag opzich ook wel. Tottenham is een mooie tegenstander, ook zeer wisselvallig. Leuke wedstrijden :).

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
En na de domper in Eindhoven tegen Roda was het nu de beurt aan Ajax dat met 2-1 ten onder ging bij Excelsior :P

En daarna Feyenoord weer... Ach het wisselt elkaar af en houd elkaar spannend he ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
En daarna Feyenoord weer... Ach het wisselt elkaar af en houd elkaar spannend he ;)

Het is inderdaad wel spannend zo. Zelfs FC Groningen hoort nog bij de top. Tsja, als alles bovenin punten blijft verspelen, komen de Groningers er zo weer bij.

Ik zie de Tukkers er eerder bij komen...

Maargoed, Feyenoord en PSV staan bovenaan en hebben al een hoop lastige wedstrijden gehad (Groningen uit, Twente uit, Heerenveen uit, dat soort potjes). Feyenoord heeft zelfs nog moeilijkere wedstrijden gehad, maar wat zegt dat. Ajax mag dan nog wel een lastig programma hebben, ik heb het idee dat zij er wel weer bovenop komen met een terugkomende Davids en Perez. Maargoed het zal spannend worden, en maar weer duimen voor een kampioenschap in R'dam.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maargoed het zal spannend worden, en maar weer duimen voor een kampioenschap in R'dam.

Tsja, dan moet het wel een stuk beter dan tegen PSV. Wat een matte vertoning van Feyenoord was dat!

Ik was zelf bij de wedstrijd aanwezig, maar na een half uur was er van spanning nauwelijks sprake meer. PSV speelde zeker een prima wedstrijd, maar wat Feyenoord bij vlagen liet zien deed bijna pijn aan de ogen. Op zo'n manier heb je aan de top ook weinig te zoeken.

Aan de andere kant: er zijn wel gekkere dingen gebeurd in de competitie, maar voorlopig zie ik die titelstrijd weer gaan tussen Eindhoven en Amsterdam.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maargoed het zal spannend worden, en maar weer duimen voor een kampioenschap in R'dam.

Tsja, dan moet het wel een stuk beter dan tegen PSV. Wat een matte vertoning van Feyenoord was dat!

Ik was zelf bij de wedstrijd aanwezig, maar na een half uur was er van spanning nauwelijks sprake meer. PSV speelde zeker een prima wedstrijd, maar wat Feyenoord bij vlagen liet zien deed bijna pijn aan de ogen. Op zo'n manier heb je aan de top ook weinig te zoeken.

Aan de andere kant: er zijn wel gekkere dingen gebeurd in de competitie, maar voorlopig zie ik die titelstrijd weer gaan tussen Eindhoven en Amsterdam.

Tjonge jonge wat je zegt. Ik was ook aanwezig ja. Het was slap en inspiratieloos. Als je thuis van dit PSV verliest op deze manier heb je weinig te zoeken in de top ja...

Overigens dit weekend weer een wanvertoning van de arbiters. Utrecht-Heerenveen, NEC-Twente, Groningen-Excelsior, Ajax-AZ en Feyenoord-PSV (zowel geen penalty als de rode kaart) werden zwaar overschaduwt door het optreden van de arbitrage. Echt verschrikkelijk!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maargoed het zal spannend worden, en maar weer duimen voor een kampioenschap in R'dam.

Tsja, dan moet het wel een stuk beter dan tegen PSV. Wat een matte vertoning van Feyenoord was dat!

Ik was zelf bij de wedstrijd aanwezig, maar na een half uur was er van spanning nauwelijks sprake meer. PSV speelde zeker een prima wedstrijd, maar wat Feyenoord bij vlagen liet zien deed bijna pijn aan de ogen. Op zo'n manier heb je aan de top ook weinig te zoeken.

Aan de andere kant: er zijn wel gekkere dingen gebeurd in de competitie, maar voorlopig zie ik die titelstrijd weer gaan tussen Eindhoven en Amsterdam.

Tjonge jonge wat je zegt. Ik was ook aanwezig ja. Het was slap en inspiratieloos. Als je thuis van dit PSV verliest op deze manier heb je weinig te zoeken in de top ja...

Overigens dit weekend weer een wanvertoning van de arbiters. Utrecht-Heerenveen, NEC-Twente, Groningen-Excelsior, Ajax-AZ en Feyenoord-PSV (zowel geen penalty als de rode kaart) werden zwaar overschaduwt door het optreden van de arbitrage. Echt verschrikkelijk!

Ja, de scheidsrechters waren inderdaad niet om aan te zien. Vond het bij Excelsior nog wel meevallen, als het spel in blessuretijd nog heeft stilgelegen is het niet zo vreemd dat er nog wat tijd bij komt. Wel heel frustrerend als je dan nog verliest ook. Maar dat verdedigen bij die 3-2 was ook wel zo triest :')...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ajax uit de beker :P

Terecht, NAC was gewoon beter. Maar NAC is ook altijd een lastige tegenstander.

Ik heb me trouwens kapot zitten ergeren aan Suárez. In de eerste helft had hij al een rode kaart moeten hebben voor natrappen en toen hij per ongeluk de 4-2 scoorde, deed hij alsof hij alles gewonnen had :X

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ajax uit de beker :P

Terecht, NAC was gewoon beter. Maar NAC is ook altijd een lastige tegenstander.

Ik heb me trouwens kapot zitten ergeren aan Suárez. In de eerste helft had hij al een rode kaart moeten hebben voor natrappen en toen hij per ongeluk de 4-2 scoorde, deed hij alsof hij alles gewonnen had :X

Helemaal mee eens wat NAC betreft. Terecht uitslag, maar wel verrassend. Het geeft maar weer eens duidelijk aan dat Ajax dringend behoefte heeft aan verdedigers.

En wat Suarez betreft, dat geval met die rode kaart heb ik niet gezien, maar overal lees ik dat rood zeker terecht zou zijn geweest. Met die reactie na dat doelpunt zette hij alleen zichzelf voor gek. Eigenlijk had hij zich net als z'n ploeggenoten diep moeten schamen voor deze vertoning, maarja.

Al met al wel een bizar toernooi zo! Slechts vier eredivisieclubs naar de kwartfinale. Het zal toch gebeuren dat Quick Boys straks in De Kuip de bekerfinale mag spelen :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ajax uit de beker :P

Terecht, NAC was gewoon beter. Maar NAC is ook altijd een lastige tegenstander.

Ik heb me trouwens kapot zitten ergeren aan Suárez. In de eerste helft had hij al een rode kaart moeten hebben voor natrappen en toen hij per ongeluk de 4-2 scoorde, deed hij alsof hij alles gewonnen had :X

Helemaal mee eens wat NAC betreft. Terecht uitslag, maar wel verrassend. Het geeft maar weer eens duidelijk aan dat Ajax dringend behoefte heeft aan verdedigers.

En wat Suarez betreft, dat geval met die rode kaart heb ik niet gezien, maar overal lees ik dat rood zeker terecht zou zijn geweest. Met die reactie na dat doelpunt zette hij alleen zichzelf voor gek. Eigenlijk had hij zich net als z'n ploeggenoten diep moeten schamen voor deze vertoning, maarja.

Al met al wel een bizar toernooi zo! Slechts vier eredivisieclubs naar de kwartfinale. Het zal toch gebeuren dat Quick Boys straks in De Kuip de bekerfinale mag spelen :)

Ach, het aantal echte grote verassingen is minimaal. Quick Boys heeft ook nog geen fatsoenlijke club uitgeschakeld. Het is knap van ze hoor, maar nu ze tegen NAC spelen zullen ze zien dat dat andere koek is. Het lijkt me vrij voorspelbaar dat Feyenoord, Roda en NAC naar de halve finale gaan, en de Heracles bij Haarlem meen ik kan nog spannend worden. Mocht Feyenoord in de halve finale dan een thuiswedstrijd loten zie ik het bekerseizoen rooskleurig tegemoet :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
Samenvattingen gaan waarschijnlijk weer naar de NOS, dat is wel heel erg fijn :D!

Kijk niet ontzettend vaak bij RTL want ik heb een hekel aan die reclames (ook steeds dezelfde) en analyses. PSV plaatst sowieso al zijn wedstrijden op PSV TV, dus daar mis ik niks aan :).

Feyenoord kijk ik ook vaak op Feyenoord TV. Daarbij bekijk ik ook Voetbal Insite op Internet. Puur en alleen omdat ik ook een hekel heb aan de reclames. Maargoed, zondagavond 7uur dat krijg je er niet zomaar uit, dus dan zit ik meestal toch ook voor de buis. Ik vind overigens dat RTL het prima doet. Geven veel informatie over de wedstrijden, aandacht voor persconferenties, Jan van Halst is wel verfrissend en ook de wedstrijdvolgorde is prima zo. Alleen die reclames inderdaad, zo frustrerend.

Feyenoord heeft gister trouwens naar alle waarschijnlijkheid de titel verspeeld. Erg zuur, vooral de manier waarop. Ben benieuwd hoe Bertus dit nu op de rails gaat krijgen. Gerard Cox zei ooit: "Feyenoorder ben je niet voor je lol..." :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ajax - PSV: 0 - 2 *O*

En wat een geweldige voetballer is die Dzsudzsák _O_

Geweldige aankoop van PSV ^O^

Gaat de goede kant op. Niet te vroeg juichen, dat hebben we afgelopen seizoen wel gezien. Ajax en/of Feyenoord gaan dit weekend sowieso weer punten verspelen, dus bij winst op AZ staan we er goed voor :)!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ajax - PSV: 0 - 2 *O*

En wat een geweldige voetballer is die Dzsudzsák _O_

Geweldige aankoop van PSV ^O^

Die Dzsudzsák is inderdaad een goede aankoop voor PSV. Knap toch dat ze het zonder Alex zo goed blijven doen. Een vierde landstitel op rij voor PSV blijft erin zitten, alleen wordt dit seizoen wederom bevestigd dat de Eredivisie een echte 'Mickey Mouse' competitie is geworden en dat de Europese topclubs absoluut niet meer wakker liggen van Nederlandse tegenstanders!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vorige week was de stelling bij Voetbal Insite: "Alleen Heerenveen kan PSV nog stoppen".

Ik vond het toen een belachelijke stelling, maar nu...

Heerenveen - Vitesse: 7 - 0

En ze waren al aan een geweldige reeks bezig.

En volgende week zaterdag gaat Heerenveen dus naar Eindhoven.

Ik ben benieuwd.

Link naar bericht
Delen op andere sites

PSV dus in de UEFA Cup tegen Tottenham. Zal een zware opgave worden, Gunstig is dat PSV eerst uit speelt, dan kunnen ze proberen voor de thuiswedstrijd een gunstig resultaat neer te zetten.

En Anderlecht tegen Bayern München, ook een mooi affiche op voorhand. Ik weet niet of beide wedstrijden op dezelfde avond worden gespeeld, anders zal het lastig kiezen worden :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
PSV dus in de UEFA Cup tegen Tottenham. Zal een zware opgave worden, Gunstig is dat PSV eerst uit speelt, dan kunnen ze proberen voor de thuiswedstrijd een gunstig resultaat neer te zetten.

En Anderlecht tegen Bayern München, ook een mooi affiche op voorhand. Ik weet niet of beide wedstrijden op dezelfde avond worden gespeeld, anders zal het lastig kiezen worden :)

Ik geef Anderlecht weinig kans als Bayern naar haar mogelijkheden speelt. Verder een leuke en goede tegenstander voor PSV, ben benieuwd naar die wedstrijden. Ga waarschijnlijk wel naar de thuiswedstrijd toe :).

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

kutholman.jpg

Ik mag weer trots op mezelf zijn met het ultralaffe middelvingertje rechtsboven.

Neen, het was weer een drama zondag... Wanneer houdt het een keer op met het geknoei van ons Feyenoord? :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...