Ga naar inhoud

Voetbal: Speculatie en discussie, # 7


Aanbevolen berichten

[..]

Vincken vind ik sowieso niet goed genoeg voor Feyenoord, maar misschien kan hij zich door een uitleenbeurt bewijzen. Castelen vind ik nou ook niet veel beter dan Huysegems trouwens, maar die laatste heeft niet echt een kans gekregen om echt te laten zien wat hij kan.

Tja dan halen ze Michael Mols. Lekkere miskoop des-Feyenoords. Ik vond de transferperiode al niet echt des-Feyenoords :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 300
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kenneth Perez voor twee seizoenen naar PSV

11 juli 2007 15:15

Kenneth Perez. PSV heeft overeenstemming bereikt met Ajax over de transfer van Kenneth Perez (32) naar de landskampioen. De club en speler waren in een eerder stadium al tot een akkoord gekomen. Perez tekent bij PSV een contract voor twee seizoenen, met een optie voor nog één seizoen.

Kenneth Perez meldde zich afgelopen week nog op de eerste training van de Amsterdamse club, nadat een transfer naar PSV van de baan leek. De aanvaller moet nog wel medisch gekeurd worden, die keuring zal donderdag plaatsvinden. De Deens international begon zijn carrière in 1995 bij FC Kopenhagen. Via M.V.V. kwam hij in 1999 bij AZ terecht. Voor de club uit Alkmaar speelde hij maar liefs zeven seizoenen. Vorig seizoen maakte hij de overstap naar Ajax. In Amsterdam speelde hij 27 competitiewedstrijden en scoorde daarin 12 doelpunten.

psv.nl

Eindelijk een fatsoenlijke aankoop, mocht ook wel na al die eerdere missers...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Eindelijk een fatsoenlijke aankoop, mocht ook wel na al die eerdere missers...

Ach, hij is eindelijk weg uit Amsterdam! kan 'ie meteen stoppen met huilen. :) Nouja een goede speler is het wel. Het is voor alle partijen toch het beste dat hij naar PSV gegaan is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ach, hij is eindelijk weg uit Amsterdam! kan 'ie meteen stoppen met huilen. :) Nouja een goede speler is het wel. Het is voor alle partijen toch het beste dat hij naar PSV gegaan is.

Qua persoonlijkheid niet super inderdaad. Maar hij heeft genoeg kwaliteiten en PSV kan hem zeker gebruiken...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Qua persoonlijkheid niet super inderdaad. Maar hij heeft genoeg kwaliteiten en PSV kan hem zeker gebruiken...

Ik vind het raar dat PSV maar aanvallende spelers aan het kopen is. Ze hebben voorin nu erg veel kwaliteit!

Maargoed, achterin en op het middenveld moet ik het nog maar zien. En dat terwijl PSV normaal juist zo degelijk is. Ben benieuwd...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Van Hanegem de nieuwe trainer van FC Utrecht. Erg leuk om in de Eredivisie te hebben ^O^

En hij mag meteen met z'n team twee keer tegen Feyenoord. Eerst in de competitie en vervolgens in de beker :)

Prima keus van Utrecht trouwens, al had ik Erwin Koeman die baan ook wel gegund, maar inderdaad leuk dat Willem terug is in de Eredivisie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En hij mag meteen met z'n team twee keer tegen Feyenoord. Eerst in de competitie en vervolgens in de beker :)

Prima keus van Utrecht trouwens, al had ik Erwin Koeman die baan ook wel gegund, maar inderdaad leuk dat Willem terug is in de Eredivisie.

Even offtopic, maar je hebt nu precies het aantal berichten wat gelijk is aan het jaar dat dit forum startte :P Hulde :P
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

PSV klopt Real Madrid en is happy in Rusland

5/8/2007 20:28

PSV lijkt klaar voor het duel met Ajax van volgende week om de Johan Cruijff Schaal. De Eindhovenaren wonnen in Moskou de Russian Railways Cup door Real Madrid met 2-1 te verslaan. Eerder werd het 0-0 tegen AC Milan.

De ploeg van coach Ronald Koeman legde in de eerste helft de basis voor de zege op de Spaanse landskampioen. In de 33ste minuut schoot Ismail Aissati geweldig raak van twintig meter. Zijn schot eindigde onhoudbaar voor doelman Jurek Dudek in de kruising.

Op slag van rust werd het ook nog 2-0. Deze keer was het Mike Zonneveld die scoorde. De linkspoot knalde de bal uit een vrije trap laag langs de muur én de Poolse keeper, die niet helemaal goed opgesteld leek te staan.

In de tweede helft kwam PSV er veel minder aan te pas. Met de ingevallen Guti, de man in vorm bij Real, namen de Madrilenen het initiatief steeds meer in handen. Kansen volgden. Uit een van die mogelijkheden maakte Javier Saviola de 2-1. De Argentijnse spits werkte binnen uit een lage vrije trap van Guti, die zelf even later op de lat schoot uit opnieuw een vrije trap.

In het laatste kwart van de wedstrijd ging de strijd weer meer gelijkop. Aissati liet nogmaals zien van afstand gevaarlijk te zijn en Danko Lazovic was in de slotfase een paar keer gevaarlijk. Ook Gomes moest op zijn hoede blijven om de gelijkmaker van Real Madrid niet te hoeven incasseren.

Mooi resultaat. Ze presteerden tegen MSV Duisburg en VVV een stuk minder, afwachten wat het gaat worden dus. Heb in ieder geval weer zin in het nieuwe seizoen :).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jupiler League ook spectaculair begonnen. De grote favorieten ADO en RKC meteen puntverlies! Go Ahead trouwens een mooie start met de zesklapper tegen Emmen.

Vind RKC zelf niet echt favoriet, ze zijn niet veel sterker dan bijv. Volendam, Den Bosch of Dordrecht. Dat is in de degradatie-play-offs ook wel gebleken. ADO toch verrassend onderuit. Benieuwd of MVV zo door kan gaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Vind RKC zelf niet echt favoriet, ze zijn niet veel sterker dan bijv. Volendam, Den Bosch of Dordrecht. Dat is in de degradatie-play-offs ook wel gebleken. ADO toch verrassend onderuit. Benieuwd of MVV zo door kan gaan.

RKC zie ik wel een lange tijd in de eerste divisie spelen. Vaak konden ze zich slechts handhaven in de eredivisie door 1 fatsoenlijke reeks per seizoen. Vaak in het begin. Ik had ze 2 jaar terug al als degradant voorspelt maar toen begonnen ze verassend goed. Het kan wel eens een tijd gaan duren voordat zij terug komen!

Ook Ado zie ik niet zomaar terugkomen. Het kan een leuk seizoen gaan worden daar denk ik! Net als in de eredivisie (hoewel ik daar verwacht dat VVV echt tekort komt)!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

RKC zie ik wel een lange tijd in de eerste divisie spelen. Vaak konden ze zich slechts handhaven in de eredivisie door 1 fatsoenlijke reeks per seizoen. Vaak in het begin. Ik had ze 2 jaar terug al als degradant voorspelt maar toen begonnen ze verassend goed. Het kan wel eens een tijd gaan duren voordat zij terug komen!

Ook Ado zie ik niet zomaar terugkomen. Het kan een leuk seizoen gaan worden daar denk ik! Net als in de eredivisie (hoewel ik daar verwacht dat VVV echt tekort komt)!

Ik vind VVV niet echt minder dan Excelsior en ook niet veel slechter dan De Graafschap. Ben benieuwd in ieder geval, het zal zowel onderin als bovenin spannend gaan worden :).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind VVV niet echt minder dan Excelsior en ook niet veel slechter dan De Graafschap. Ben benieuwd in ieder geval, het zal zowel onderin als bovenin spannend gaan worden :).

Excelsior is met het vertrek van Slory en Bruins veel kwaliteit kwijtgeraakt dus ik denk dat zij het moeilijk gaan krijgen. VVV zal ook moeten strijden om behoud van het eredivisieschap vermoed ik zo. Over De Graafschap kan ik weinig zeggen momenteel. Ik ben wel benieuwd hoe Bery Powel het gaat doen op het hoogste niveau.

Link naar bericht
Delen op andere sites

19/8/2007 Sparta Rotterdam Vitesse 1-2

19/8/2007 FC Utrecht Feyenoord 0-3

19/8/2007 De Graafschap Ajax 1-9

19/8/2007 Heracles Almelo PSV 0-2

18/8/2007 AZ VVV-Venlo 4-0

18/8/2007 NAC Breda FC Groningen 0-3

18/8/2007 NEC Roda JC 1-1

18/8/2007 Excelsior FC Twente 0-2

17/8/2007 SC Heerenveen Willem II 0-0

Geen echte verrassingen wat mij betreft, had wel een moeizame wedstrijd van PSV verwacht en een dikke zege van Ajax ook wel. Alhoewel niet zo dik natuurlijk. Suarez heeft zijn eerste schwalbe ook alweer gemaakt :')...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geen echte verrassingen wat mij betreft

Ik vond zelf de 0-3 van Feyenoord toch wel een beetje verrassend, aangezien zij het altijd moeilijk hebben bij Utrecht. Jammer van Slory, toch weer een creatieve speler minder op de velden.

De rest ook goed gestart inderdaad. PSV valt me tot nu toe mee. ik dacht echt dat ze na het vertrek van Cocu en Alex een stuk terug zouden vallen, maar met al die aankopen lijken ze toch dit seizoen Ajax en AZ te kunnen gaan bijhouden. Wie weet een vierde titel op rij, zullen ze in Amsterdam niet leuk vinden ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tsjonge Ajax toch... *(*

PSV heeft ook geen al te mooie loting.

Groep G

Internazionale

PSV

CSKA Moskou

Fenerbahçe

Spreekt mij niet echt aan tenminste....

Idd weinig aansprekends, maargoed, er zit in pot 3 en 4 weinig aansprekends natuurlijk. CSKA en Fenerbahce, dat had zeker beter gekund voor PSV. Zeker omdat je tegen CSKA en Fenerbahce uit vrij lastig punten pakt. Ik ben benieuwd maar het zal niet gemakkelijk worden denk ik...

Ze hebben ook meteen Koevermans erbij gestrikt. Weet niet echt wat PSV met hem moet, zeker niet voor die belachelijke prijs (tegenover Feyenoord wilde AZ geen cent lager gaan dan 6,9 miljoen dus dat zal naar PSV wel niet veel anders zijn). Maargoed, je weet het niet...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ze hebben ook meteen Koevermans erbij gestrikt. Weet niet echt wat PSV met hem moet, zeker niet voor die belachelijke prijs (tegenover Feyenoord wilde AZ geen cent lager gaan dan 6,9 miljoen dus dat zal naar PSV wel niet veel anders zijn). Maargoed, je weet het niet...

Veel te veel geld voor zo'n speler inderdaad...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
Goede start door de uiteindelijk wel verdiende 2-1 winst gisteren tegen CSKA :D!

Ben benieuwd naar de Uefa-Cup resultaten vanavond. Verwacht alleen van Groningen dat ze kansloos zijn als Fiorentina op z'n best speelt...

Niet dus :P Gelijk gespeeld

Ajax en Heerenveen gelukkig gewonnen

Twente helaas verloren

Wat AZ heeft gedaan zie ik morgen wel, dat duurt me te lang nu :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Niet dus :P Gelijk gespeeld

Ajax en Heerenveen gelukkig gewonnen

Twente helaas verloren

Wat AZ heeft gedaan zie ik morgen wel, dat duurt me te lang nu :P

Inderdaad een zeer positieve verrassing :). Maar zie ze er toch uitvliegen in Italië. Twente zal het ook wel niet halen en de rest moet het af kunnen maken...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Inderdaad een zeer positieve verrassing :). Maar zie ze er toch uitvliegen in Italië. Twente zal het ook wel niet halen en de rest moet het af kunnen maken...

Groningen zal het inderdaad wel moeilijk krijgen. 1-1 is een vervelende uitslag want ze moeten nu gaan scoren in Florence. Niet eenvoudig, maargoed het blijft onvoorspelbaar. FC Twente moet het in Enschede kunnen afmaken denk ik, al zal Getafe wel flink verdedigend spelen.

De rest allemaal prima gedaan. Ajax, AZ en Heerenveen staan er goed voor. PSV ook een goede start, al ben ik benieuwd of ze in San Siro overeind zullen blijven.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Groningen zal het inderdaad wel moeilijk krijgen. 1-1 is een vervelende uitslag want ze moeten nu gaan scoren in Florence. Niet eenvoudig, maargoed het blijft onvoorspelbaar. FC Twente moet het in Enschede kunnen afmaken denk ik, al zal Getafe wel flink verdedigend spelen.

De rest allemaal prima gedaan. Ajax, AZ en Heerenveen staan er goed voor. PSV ook een goede start, al ben ik benieuwd of ze in San Siro overeind zullen blijven.

Zal lastig worden ja, dat we zo weinig tegengoals kregen verbaasde me nog. Want Alcides, Da Costa en Kromkamp verdedigen nou niet meteen geweldig...

Link naar bericht
Delen op andere sites
PSV - Feyenoord: 4-0 _O_*O*

Tja, de euforische stemming zal voorlopig wel even wegblijven in Rotterdam :-).

Maargoed, PSV speelde erg goed, ik heb via Internet zo'n abbonement afgesloten dat je het hele jaar voetbal op de PC kan kijken. Ik vind het wel betaalbaar en heb vandaag ondervonden dat de kwaliteit prima is.

Het seizoen loopt voorlopig een beetje zoals ik verwachtte. VVV krijgt het erg zwaar (zeer matige ploeg!). Excelsior idem. Die twee gaan er uit denk ik dit jaar. Graafschap doet het goed, wat ook wel in de lijn der verwachtingen lag. Die ploeg was er wel klaar voor, maar dat ze zo snel 5e zouden staan had natuurlijk niemand verwacht. Verder krijgt AZ het moeilijk weer mee te gaan doen. Het lijkt tussen de klassieke top-3 te gaan dit seizoen, waarbij ik Feyenoord als 3e inschat. Ik gok op Ajax dit seizoen, zij hebben nu alweer al het geluk van de wereld en blijven winnen. Tja, het bekende verhaal..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tja, de euforische stemming zal voorlopig wel even wegblijven in Rotterdam :-).

Maargoed, PSV speelde erg goed, ik heb via Internet zo'n abbonement afgesloten dat je het hele jaar voetbal op de PC kan kijken. Ik vind het wel betaalbaar en heb vandaag ondervonden dat de kwaliteit prima is.

Het seizoen loopt voorlopig een beetje zoals ik verwachtte. VVV krijgt het erg zwaar (zeer matige ploeg!). Excelsior idem. Die twee gaan er uit denk ik dit jaar. Graafschap doet het goed, wat ook wel in de lijn der verwachtingen lag. Die ploeg was er wel klaar voor, maar dat ze zo snel 5e zouden staan had natuurlijk niemand verwacht. Verder krijgt AZ het moeilijk weer mee te gaan doen. Het lijkt tussen de klassieke top-3 te gaan dit seizoen, waarbij ik Feyenoord als 3e inschat. Ik gok op Ajax dit seizoen, zij hebben nu alweer al het geluk van de wereld en blijven winnen. Tja, het bekende verhaal..

Lekker van PSV, ik had toch verwacht dat ze het erg moeilijk zouden hebben. Ze winnen normaal zelden met grote cijfers van Feyenoord, over het algemeen toch een lastige tegenstander.

Ik vind VVV niet meteen bij uitstek de slechtste club van de Eredivisie. Misschien ben ik een beetje bevooroordeeld omdat ik graag zie dat ze erin blijven ;). Maar Excelsior en zeker ook Heracles zijn ook zeer matige ploegen. NEC lijkt mij ook een tegenvaller dit seizoen. Ik ben naar PSV-NEC geweest en ze maakte toen een zeer slechte indruk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lekker van PSV, ik had toch verwacht dat ze het erg moeilijk zouden hebben. Ze winnen normaal zelden met grote cijfers van Feyenoord, over het algemeen toch een lastige tegenstander.

Het geeft gewoon duidelijk aan dat Feyenoord nog geen kampioenskandidaat is. Bert van Marwijk heeft dat ook nooit beweerd. Jammer dat Ronald Koeman begon te roepen dat Feyenoord niet voor kampioensaspiraties moet weglopen. Hij heeft nu zelf kunnen zien dat Feyenoord nog moet groeien. In één seizoen van de zevende plaats naar de eerste is gewoon zeer moeilijk.

PSV heeft dus toch weer een sterk team dit jaar. Erg knap na het wegvallen van Alex, die vorig seizoen in z'n eentje de hele defensie wist te leiden. De aankoop van Perez is gewoon heel goed geweest. In Amsterdam zullen ze nog wel eens jaloers kijken. Lazovic zoals verwacht weer een ster in het missen van kansen.

.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Toont wel voldoende inzet, dat is voor mij ook al heel belangrijk. Denk toch dat hij zijn goals wel maakt en rond de 15 uitkomt. Europees toch ook al een belangrijke gemaakt, maar ook kansen verprutst, maar goed ;).

Blijf het een overschatte voetballer vinden. Gaat nu wel aardig maar maakt idd geen kansen. Koevermans speelt ook niet echt goed. Krijgt wel lovende kritieken. Afstandschot tegen Vitesse was mooi, maar zijn enige hoogtepunt. Tegen Feyenoord kreeg hij bij 3-0 nog een grote kans en scoorde, maar speelde verder matig. Tegen CSKA was ie aardig, maar mistte hij een hoop kansen.

PSV speelde zeker goed, maar zakt nog wel in verwacht ik. Koef en Lazovic vind ik niet goed genoeg en Perez speelt ook niet alle wedstrijden zoals afgelopen week. Daarom denk ik dat 020 kampioen wordt, helaas...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Blijf het een overschatte voetballer vinden. Gaat nu wel aardig maar maakt idd geen kansen. Koevermans speelt ook niet echt goed. Krijgt wel lovende kritieken. Afstandschot tegen Vitesse was mooi, maar zijn enige hoogtepunt. Tegen Feyenoord kreeg hij bij 3-0 nog een grote kans en scoorde, maar speelde verder matig. Tegen CSKA was ie aardig, maar mistte hij een hoop kansen.

PSV speelde zeker goed, maar zakt nog wel in verwacht ik. Koef en Lazovic vind ik niet goed genoeg en Perez speelt ook niet alle wedstrijden zoals afgelopen week. Daarom denk ik dat 020 kampioen wordt, helaas...

Wie steekt er daar dan bovenuit op Huntelaar na? Stam is niks meer, Davids nog wel een tijdje eruit. Suarez verrast me wel positief. En ze hebben nog van geen enkele sterke ploeg gewonnen op AZ na. En als die gewoon een penalty benutten winnen ze daar ook niet van.

Ik vond Feyenoord de beste indruk maken, benieuwd hoe ze dit oppakken. Ajax zal met het gebruikelijke geluk wel ver komen, maar heel sterk zijn ze niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vond Feyenoord de beste indruk maken, benieuwd hoe ze dit oppakken. Ajax zal met het gebruikelijke geluk wel ver komen, maar heel sterk zijn ze niet.

Feyenoord heeft echt het probleem van een smalle selectie. Met name in de verdediging is het improviseren na het wegvallen van Vlaar en Hofland. Laatstgenoemde kan misschien zaterdag en anders volgende week zondag weer spelen, maar Bahia als vervanger van Vlaar is gewoon een stuk minder (al speelde hij tegen Utrecht niet verkeerd). Benieuwd trouwens hoe Chun-Soo Lee het gaat doen naast Makaay :)

En van Ajax weet ik nog steeds niet wat ik moet denken. Het gemis van Davids is wel heel erg groot (plus het vertrek van Sneijder natuurlijk). Ik zie ze zelf nog altijd als kampioenskandidaat, mede door het koppel Huntelaar - Suarez voorin, maar na wat ik de laatste weken gezien heb, vind ik PSV toch een stuk beter.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tja, ajax is ajax, die winnen gewoon. Je ziet in de competitie tegen Heerenveen staan ze 0-1 achter en horen ze een pingel tegen te krijgen, bij 0-2 moet ik het nog maar zien... Heracles mist een pingel en Ajax maakt vlak voor tijd 0-1 door een onmogelijke goal. Tegen Groningen mocht ajax in de handen wrijven door de late gelijkmaker en tegen AZ horen ze ook niet te winnen, maar staat die keeper ongelooflijk te blunderen bij de 0-1 en mist AZ idd een penal. Tja, om nog maar te zwijgen over de Kozakken Boys...

Maargoed, die ploeg blijft maar winnen, helaasch... Als Davids terugkomt is het natuurlijk stabieler.

Trouwens, er is vast al genoeg over gezegd, maar wel erg onprofessioneel van PSV wat er nu in de beker is gebeurd. Van Ajax en AZ natuurlijk ook, die problemen hebben met van die slappe clubs.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Trouwens, er is vast al genoeg over gezegd, maar wel erg onprofessioneel van PSV wat er nu in de beker is gebeurd. Van Ajax en AZ natuurlijk ook, die problemen hebben met van die slappe clubs.

Ongelofelijk ja ;(. Dan had ik nog liever die wedstrijd op het veld verloren...

Nu maar rechtzetten in de competitie dan. Ik hecht niet zo heel veel belang aan de beker (minste van de drie fronten waarop PSV actief was), maar het is toch een leuke prijs. Op zo'n manier worden uitgeschakeld is wel heel erg zuur en dom...

Niet alleen in Nederland, maar ook ver van huis betreden niet-speelgerechtigde spelers de krijtlijnen. In Qatar om precies te zijn. Co Adriaanse zag de 1-0 competitiezege van vorige week op Al Shamal omgezet worden in een 0-3 nederlaag, nadat de coach van Al Sadd een speler van het Olympische elftal in actie liet komen.

Het was door de Qatarese voetbalbond verboden om dat weekend spelers van het Olympische elftal op te stellen. De desbetreffende spelers zouden in voorbereiding gaan voor een kwalificatietoernooi van de Olympische Spelen van volgend jaar en waren uit de competitiegenomen.

Kan de beste overkomen O-)!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...