Ga naar inhoud

Windows Movie Maker is ruk


Aanbevolen berichten

[..]

moet je er niet weer over beginnen en gewoon normaal met elkaar omgaan, maar dat is blijkbaar nog steeds onmogelijk. Wat als randy die opmerking had gemaakt? Precies diezelfde?

Het gaat er niet om of ie uberhaubt gemaakt wordt. Het gaat er om dat zo ongeveer de 3e reactie van haar hier richting mij weer een kutopmerking is en alles in de vorm van happen en plagen wordt afgedaan, terwijl het dondersgoed duidelijk is hoe de reacties zijn en dat het stront was tussen ons.

Onder "normaal omgaan met elkaar" versta ik eerder het niet uitgerekend hier als laatste contactmogelijkheid ??k nog eens mekaars vliegen af gaan vangen en op mekaar te gaan trappen. En daar kan ik mee leven.

Het is verder niet alleen blijkbaar onmogelijk dat we niet meer normaal met elkaar omgaan, want het is duidelijk dat we nog altijd op elkaar kotsen in die zin en dat toch niet goed komt en al helemaal niet met "plagerijtjes". Dus dat hoeft ook niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jochie, maak je niet zo druk. Als ik je onderuit had willen trappen, had ik dat echt wel gedaan en het niet schijnheilig "plaagstootje" genoemd. Je hebt een enorme plaat voor je hoofd en alles werkt als rode lap. Je neemt het allemaal veel te serieus. Lach er toch eens een keer om. Druktemaker.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jochie, maak je niet zo druk. Als ik je onderuit had willen trappen, had ik dat echt wel gedaan en het niet schijnheilig "plaagstootje" genoemd. Je hebt een enorme plaat voor je hoofd en alles werkt als rode lap. Je neemt het allemaal veel te serieus. Lach er toch eens een keer om. Druktemaker.

Mijn god...

alles is alweer verdraaid, dus laat maar

- ik begon zelf weer met zeiken en zuigen

- ik denk en concludeer voor anderen en maike niet

- het begint zogezegd bij "die post die iedereen had kunnen maken", terwijl het duidelijk een uitlokkende nasleep is van alles van 3 maanden geleden. En dat wordt gewoon uitgetest, dus ik reageer er doodgewoon op al was er niks gebeurd. Ik had het sowieso een kutopmerking gevonden, omdat weer degene wordt afgezeken die hier een initiatief neemt, maar goed dat terzijde.

- ik heb de pik op maike met een rode lap e.d. en niet andersom

- ik heb een plaat voor mn kop

- dat "jochie" geintimideer houdt ook nooit op

Klaar ben je en zo kan je nog wel 3282 jaar doorgaan. En Maike gaat gewoon door met "zuigen en plagen" terwijl ze de gevolgen weet en ik reageer terecht maar heb het altijd gevreten. Als je dan echt normaal wil omgaan met elkaar plaats dan of normale posts of houd je bek tegen elkaar. Maar zelfs hier wordt het opgezocht. :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
Komaan, iedereen zegt hier "hou er dan mee op" maar niemand houdt er degelijk mee op.

DUS:

HOU ER GODVERDOMME MEE OP!!!!

Anders kan ik niet met plezier gaan zuipen als ik weet dat er hier dan meer ruzieposts zijn dan wat anders.

Dus, stop met ruzie maken en bagger gewoon gezellig.!

lees ik hier dat een mod oproept tot bagger?
Link naar bericht
Delen op andere sites
Komaan, iedereen zegt hier "hou er dan mee op" maar niemand houdt er degelijk mee op.

DUS:

HOU ER GODVERDOMME MEE OP!!!!

Anders kan ik niet met plezier gaan zuipen als ik weet dat er hier dan meer ruzieposts zijn dan wat anders.

Dus, stop met ruzie maken en bagger gewoon gezellig.!

Ik deed nog zo mijn best om beleefd te informeren naar zijn opleiding en ik gaf hem een enorm compliment, maar daar werd dan weer overheen gelezen ;( Ik weet het nou ook niet meer hoor.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Komt omdat we over je posts lezen >:)

"we"? Ik kan zo zien dat er in ieder geval eentje is die selectief niet over mijn posts heenleest. Hoewel hij niet echt ziet wat er staat, dus misschien heb je wel gelijk ja.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Waarom, dat slaat toch helemaal nergens op? :?

Als je mensen moet zeggen dat ze je De Geniale moeten noemen ben je best ver gezonken, als je echt waard bent om De Geniale genoemd te worden doen mensen dat vanzelf wel. Mocht je het waard zijn, dan zal je juist zeggen dat het niet nodig is dat mensen je zo noemen, http://www.nietoverdrijven.com . Dat en zijn avatar zijn voor mij toch echt een reden om hem stakker te noemen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De enige reden dat het in zijn onderschrift staat is dat hij meer dan 750 posts heeft, wat in de goeie oude B&A tijd van dit forum stond voor de status "The Genius" onder je username.

En de avatar: hij moet toch zelf weten wat voor muziek hij leuk vindt?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik maak helemaal geen ruzie met Sjammie, Sjammie beschuldigt mij, in mijn ogen onterecht, van het overtreden van de FAQ, waarna ik mij daartegen verweer. Sjammie biedt niet zijn excuses aan, noch overtuigt hij mij van zijn gelijk. Dat stelt mij telleur.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja nja, die FAQ mag dan eerst wel eens een update krijgen... ik bedoel bij "vraag en aanbod"

CONFLICTEN:

Bij conflicten kun je terecht bij de moderator van het forum (MarsM) via pb, deze zal ook de admin inschakelen. De beslissingen die de mod en of admin maakt zijn bindend.

Het zal wel :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
en ik moet toch zelf weten hoe ik hem noem?

Nee, want dit valt onder afzeiken van users. Je mag je eigen mening natuurlijk wel hebben maar zoals je het hier neerzet kan niet. Dan zou je namelijk ook wel mensen voor ergere dingen kunnen gaan uitmaken als je zelf zou mogen weten hoe je mekaar noemt.

Ik maak helemaal geen ruzie met Sjammie, Sjammie beschuldigt mij, in mijn ogen onterecht, van het overtreden van de FAQ, waarna ik mij daartegen verweer. Sjammie biedt niet zijn excuses aan, noch overtuigt hij mij van zijn gelijk. Dat stelt mij telleur.

Zie hierboven, volgens mij nu duidelijk genoeg uitgelegd en ik wil er nu ook verder geen discussie of verder afzeikingen er meer over.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zie hierboven, volgens mij nu duidelijk genoeg uitgelegd en ik wil er nu ook verder geen discussie of verder afzeikingen er meer over.

Zo lang hij blijft zeggen onder iedere post van hem dat ik hem wel The Genius moet noemen zal ik niet onder stoelen of banken schuiven dat ik hem wel stakker noem.
Link naar bericht
Delen op andere sites

Als het zo door blijft gaan kunnen er een paar mensen hierboven geel krijgen wat mij betreft. }:|

En om verder gezeur te voorkomen sluit ik dit topic nu.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...