Ga naar inhoud

Windows Movie Maker is ruk


Aanbevolen berichten

Windows Movie Maker is, zoals in de titel, gewoon ruk. Ik ben bezig een leuke compilatie te maken van bijna 16 jaar samson, die ik maak met Windows Movie Maker; Doe ik nooit meer. De computer is nu al (Geteld) 14 keer uitgevallen, en heeft 12 keer (Ook geteld) een foutmelding (Dit programma heeft een fout en moet worden afgesloten en bla bla bla...) laten zien, dus nu wil ik jullie vragen of jullie een programma kennen wat een beetje een video-versie van Audacity of Adobe Audition is: Een goed werkend programma, gratis, waarmee je kan knippen en plaaken, en wat natuurlijk gebruiksvriendelijk is. Iemand?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Windows Movie Maker is, zoals in de titel, gewoon ruk. Ik ben bezig een leuke compilatie te maken van bijna 16 jaar samson, die ik maak met Windows Movie Maker; Doe ik nooit meer. De computer is nu al (Geteld) 14 keer uitgevallen, en heeft 12 keer (Ook geteld) een foutmelding (Dit programma heeft een fout en moet worden afgesloten en bla bla bla...) laten zien, dus nu wil ik jullie vragen of jullie een programma kennen wat een beetje een video-versie van Audacity of Adobe Audition is: Een goed werkend programma, gratis, waarmee je kan knippen en plaaken, en wat natuurlijk gebruiksvriendelijk is. Iemand?

Ik ken geen goede freeware voor videobewerking.

Adobe Premiere is wel schitterend, maar kost massa's geld.

Je hebt wel een grote misvatting hoor, Adobe Audition is zeker niet gratis ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik ken geen goede freeware voor videobewerking.

Adobe Premiere is wel schitterend, maar kost massa's geld.

Je hebt wel een grote misvatting hoor, Adobe Audition is zeker niet gratis ;)

Ja, maar ik bedoel met AA dat het een goed programma moet zijn, en ik heb m gratis gekregen ooit maar daar ga ik verder niet op in....
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Tja nadenken is moeilijk. Waarom zou een programma gratis zijn als het echt goed is. Als het echt goed is wil iedereen het wel gebruiken, dus kan je er gewoon geld voor vragen. En wat denk je dat de ontwikkeling van een dergelijk programma kost? Overigens is Windows Movie Maker indd best wel ruk, maar het moet toch volstaan in de situaties waarin het gebruikt dient te worden: het maken van mooie videocompilaties van zelfgemaakte filmpjes. Windows Movie Maker is niet gratis en wel goed. Uiteraard zijn Adobe Premiere en Pinnacle Studio beter en uitgebreider, maar daar betaal je dus ook wel voor. Een verder gevolg hiervan is dat ze ook een stuk zwaarder zijn. Aangezien jouw computer al vast loopt van Windows Movie Maker (geloof mij, dat is echt niet de schuld van dat programma, maar van jouw hardware. 16 jaar samson en gert klinkt als vrij veel gb's aan beeld en geluidmateriaal. Heb je echt wel een leuk computertje voor nodig), moet je niet proberen Premiere te gaan draaien. Dus nog even doorsparen, een extra krantenwijkje nemen en een enorm goede bak kopen en een licentie voor Adobe Premiere. Succes! Ohja vergeet ook niet meteen de rechten voor Samson en Gert te kopen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ohja vergeet ook niet meteen de rechten voor Samson en Gert te kopen.

Jah, uiteraard, als je weet hoe Samson kan spreken. En die vindt het leuk.

Dus wat zou er wel niet gebeuren als je iets doet wat studio 100 niet tof vindt.

(iets met handen in holtes waar deze niet moeten zitten, kabouters in andere holtes en dan 3 meiden van K3 die je komen uitlachen)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jah, uiteraard, als je weet hoe Samson kan spreken. En die vindt het leuk.

Dus wat zou er wel niet gebeuren als je iets doet wat studio 100 niet tof vindt.

(iets met handen in holtes waar deze niet moeten zitten, kabouters in andere holtes en dan 3 meiden van K3 die je komen uitlachen)

Mw????????h Gertj????h!! Wat doe jij daar zo met Karen van K3 zo he Gertjuh?!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Is dat dan ook zo als bij hotels waar je ietsje moet bijbetalen van half pension naar all inclusive te gaan?

Zoja, wat is dan de prijs per bijkomende K?

Je moet niet alleen naar de prijs kijken, maar naar prijs-kwaliteit verhouding. Als je al 7 K's hebt gehad, is een 8e marginaal gezien niet zo duur maar je zit allang over je uithoudings break-even-point vermogen heen, waardoor de kwaliteit van de opbrengst niet meer zo best is en zelfs afneemt.

Wees dus gewoon tevreden met wat je hebt :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik sla alle MarsM onzin over.

[..]

wat is dan de prijs per bijkomende K?

niet meer, tenminste die all in was de prijs om de rest van de kaarten te mogen zien. De turn en de river krijg je dan gratis te zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Volgens mij doet de rest van de leden dat ook, vandaar dat het stil blijft :')

_O_

kunnen ze toch nog wel op mijn opmerkingen reageren? Of zijn die dan juist weer van te hoog niveau?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Oeh, spannend! Is dit een officiele bedreiging?

Ik begrijp niet dat je maar tegen mij "blijft" zeiken OVERAL over. Het gaat niet hierom, het gaat er in het algemeen om dat je de pik op me hebt om dat andere geintje. Ik heb geen zin om het daar nog over te hebben, laat staan hier. Dus kap er gewoon in alle opzichten mee. Dat is een hele simpele vraag.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik begrijp niet dat je maar tegen mij "blijft" zeiken OVERAL over. Het gaat niet hierom, het gaat er in het algemeen om dat je de pik op me hebt om dat andere geintje. Ik heb geen zin om het daar nog over te hebben, laat staan hier. Dus kap er gewoon in alle opzichten mee. Dat is een hele simpele vraag.

Zie het eens in proportie Mars, ik had evenzeer identiek dezelfde post kunnen plaatsen hoor.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik begrijp niet dat je maar tegen mij "blijft" zeiken OVERAL over. Het gaat niet hierom, het gaat er in het algemeen om dat je de pik op me hebt om dat andere geintje. Ik heb geen zin om het daar nog over te hebben, laat staan hier. Dus kap er gewoon in alle opzichten mee. Dat is een hele simpele vraag.

En zolang jij alles persoonlijk opvat en zo heerlijk uit je slof schiet, ga ik nog wel even door met plagen ;)

Dat jij nou maar alles vanuit een perspectief kan zien, wil niet zeggen dat ik dat ook doe. Maar goed, verspilde moeite verder ;) Ga lekker door met baggeren, zou ik zo zeggen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zie het eens in proportie Mars, ik had evenzeer identiek dezelfde post kunnen plaatsen hoor.

Dit speelt al sinds oktober. Geen zin om dat helemaal uit te leggen maar er zit v??l meer gezeik achter. In ieder geval weet ik dondersgoed dat ze de pik op me heeft. En ik ga niet meer 30 keer vriendelijk vragen dingen te laten rusten of kutopmerkingen richting mij weg te laten. Op een forum kan je dat ook laten.

Anyway "vandaar dat niemand reageert". Doordat "Cold45" en "MarsM" hier een avondje langskwamen staan er sinds 2 dagen plotseling weer +- 300 nieuwe posts + een h?le zooi actieve leden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En zolang jij alles persoonlijk opvat en zo heerlijk uit je slof schiet, ga ik nog wel even door met plagen ;)

Dat jij nou maar alles vanuit een perspectief kan zien, wil niet zeggen dat ik dat ook doe. Maar goed, verspilde moeite verder ;) Ga lekker door met baggeren, zou ik zo zeggen.

Doe alsjeblieft niet zo schijnheilig en nok gewoon. Je hebt zelf de deur op slot gegooid dus ga nu niet lopen zuigen :{

En nou is het weer mooi geweest.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dit speelt al sinds oktober. Geen zin om dat helemaal uit te leggen maar er zit v??l meer gezeik achter. In ieder geval weet ik dondersgoed dat ze de pik op me heeft. En ik ga niet meer 30 keer vriendelijk vragen dingen te laten rusten of kutopmerkingen richting mij weg te laten. Op een forum kan je dat ook laten.

Anyway "vandaar dat niemand reageert". Doordat "Cold45" en "MarsM" hier een avondje langskwamen staan er sinds 2 dagen plotseling weer +- 300 nieuwe posts + een h?le zooi actieve leden.

De enige die gepost hebben zijn the master en djsjammie. En die postten toch al, zij het mondjesmaat.

Ik bewonder je doorzettingsvermogen, dat je na AL DIE BAGGER die je over FS hebt heengestort toch nog eens over je hart wilde strijken en kijken of je het samen met Cold en Randy toch nog een beetje actief kan maken, echt klasse.

Maar dat je plaagstootjes als een knietje in het kruis blijft zien, is gewoon te grappig om ermee op te houden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De enige die gepost hebben zijn the master en djsjammie. En die postten toch al, zij het mondjesmaat.

Ik bewonder je doorzettingsvermogen, dat je na AL DIE BAGGER die je over FS hebt heengestort toch nog eens over je hart wilde strijken en kijken of je het samen met Cold en Randy toch nog een beetje actief kan maken, echt klasse.

Maar dat je plaagstootjes als een knietje in het kruis blijft zien, is gewoon te grappig om ermee op te houden.

Het zijn geen "plaagstootjes". Volgens mij weten we allebei heel goed wat er is gebeurd, wat onze laatste woorden tegen mekaar waren en hoe de huidige verstandhouding was. Je kan die zogenaamde oorlog gaan voortzetten met "plaagstootjes" of gewoon eens dingen laten rusten.

Je weet het

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat weet jij toch altijd goed hoe anderen denken en dingen bedoelen! Volgens mij zit je daar echt op je plek, bij die opleiding communicatie, voor iemand anders denken en hun boodschappen op de juiste manier interpreteren is daar vast een schaars talent. Hoelang moet je nog, trouwens? Je gaat vast cum laude afstuderen met een instelling als dit, chapeau!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het zijn geen "plaagstootjes". Volgens mij weten we allebei heel goed wat er is gebeurd, wat onze laatste woorden tegen mekaar waren en hoe de huidige verstandhouding was. Je kan die zogenaamde oorlog gaan voortzetten met "plaagstootjes" of gewoon eens dingen laten rusten.

Je weet het

over het bold gedeelte: dat is onmogelijk, dus onzin

over de rest, is ook onzin en maike heeft gelijk, ik vind het ook best grappig hoe je weer helemaal over de rooie reageert om niets. Je lijkt wel zon muziekdoos ofzo, gooit er een muntje in en je hebt een hoop herrie :D Maar aan de andere kant hoef k je op msn niet meer aan te spreken vandaag, want dan is de sfeer weer ver onder het vriespunt... Toch jammer. En dat terwijl je juist een studie communicatie doet...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat weet jij toch altijd goed hoe anderen denken en dingen bedoelen! Volgens mij zit je daar echt op je plek, bij die opleiding communicatie, voor iemand anders denken en hun boodschappen op de juiste manier interpreteren is daar vast een schaars talent. Hoelang moet je nog, trouwens? Je gaat vast cum laude afstuderen met een instelling als dit, chapeau!

De enige die daar weer mee BEGON was jij met die "plaagstoot" post?! Of niet? Anderen slaan mijn posts toch over en daaruit concludeer je weer dat het door mij komt TOCH?.

Volgens mij zou JIJ beter aan zelfreflectie kunnen doen, door altijd te !@##$!@#en op anderen dat ze dingen niet mogen doen terwijl je het zelf net zo hard doet. Altijd alles maar net zo lang verdraaien en verdraaien en verdraaien.

Godverdomme je komt 3 posts mee "baggeren" en het gezeik richting mij begint weer. En het ligt niet aan wat ik HIER nu doe maar wat er de afgelopen 3 maanden is gebeurd. En DAAR HEB IK GEEN ZIN MEER IN!

Maar goed, ik ben weer weg dan wordt vast gezelliger, daaaaaaag. Succes met je rijke vent in het land van de arrogantie en onbegrensde mogelijkheden :r:r:r . Kutwijf :r

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

over het bold gedeelte: dat is onmogelijk, dus onzin

over de rest, is ook onzin en maike heeft gelijk, ik vind het ook best grappig hoe je weer helemaal over de rooie reageert om niets. Je lijkt wel zon muziekdoos ofzo, gooit er een muntje in en je hebt een hoop herrie :D Maar aan de andere kant hoef k je op msn niet meer aan te spreken vandaag, want dan is de sfeer weer ver onder het vriespunt... Toch jammer. En dat terwijl je juist een studie communicatie doet...

Jajajaja Maike heeft altijd gelijk. Ik dacht dat we het er niet meer over zouden hebben :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Volgens mij doet de rest van de leden dat ook, vandaar dat het stil blijft :')

Daar gaat het over, master. En tja ieder willekeurig ei had die inkopper kunnen maken, alleen omdat maike het doet, zet marsm weer de hele grote rode playknop weer aan. Nu zien we hem hier of heel lang niet meer, of komt ie hier weer hele pagina's volschrijven.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Daar gaat het over, master. En tja ieder willekeurig ei had die inkopper kunnen maken, alleen omdat maike het doet, zet marsm weer de hele grote rode playknop weer aan. Nu zien we hem hier of heel lang niet meer, of komt ie hier weer hele pagina's volschrijven.

Bedoelde eigenlijk waarom ze sinds oktober (of wanneer dan ook...) zo'n ruzie hebben ?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Daar gaat het over, master. En tja ieder willekeurig ei had die inkopper kunnen maken, alleen omdat maike het doet, zet marsm weer de hele grote rode playknop weer aan. Nu zien we hem hier of heel lang niet meer, of komt ie hier weer hele pagina's volschrijven.

Nee....,

Nee....,

Nee....,

Nee..... :{

4 keer mis, maar nogmaals zal het mij worst wezen evenals dat ik op msn niet chago word of wat dan ook omdat we allang hadden afgesproken er over op te houden. Dus dan doe ik dat ook... graag zelfs.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee....,

Nee....,

Nee....,

Nee..... :{

4 keer mis, maar nogmaals zal het mij worst wezen evenals dat ik op msn niet chago word of wat dan ook omdat we allang hadden afgesproken er over op te houden. Dus dan doe ik dat ook... graag zelfs.

moet je er niet weer over beginnen en gewoon normaal met elkaar omgaan, maar dat is blijkbaar nog steeds onmogelijk. Wat als randy die opmerking had gemaakt? Precies diezelfde?
Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...