Ga naar inhoud

Hyves


Hyves..  

13 leden hebben gestemd

  1. 1. Hyves..

    • stinkt!
      3
    • is vet kewl!
      4
    • hyves?!
      1
    • zal me een worst wezen
      5


Aanbevolen berichten

Ik heb wel een hyves pagina, maar ik doe er nooit wat mee ;)
staat geloof k nog steeds iets van "morgen ga ik naar the states, jippieeee" :P (hmmz wonderer immiteren is zelfs schriftelijk nog moeilijk)

Ben eigenlijk vergeten er een optie bij te zetten waar k zelf op zou willen stemmen... http://www.watbenjedan.nl ....

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb me er toch maar eens aangemeld en moet zeggen dat ik hoewel ik niet zo vaak wat aan m'n profiel doe erg leuk vindt. En ik heb er een reunie met oud-klasgenoten van vroeger door gehad doordat we mekaar daar terugvonden. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het idee is "wel aardig" maar het mist compleet een meerwaarde (je had ook al e-mail, msn, forums enz.) en aangezien die site nog trager laadt dan mn oma een trap beklimt en iedere lamlul kan lezen wat jij aan anderen "krabbelt" weet het mij niet ?cht te boeien. Maar ik houd het zo nu en dan wel eens bij in het kader van verveling of SOG :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 months later...

Ik vind Hyves wel gaaf!

Iemand zijn naam opzoeken en dan kan je een beetje het profiel bekijken. Zo had ik eerst een avond een gezellig avondje gehad met een meisje. Ik had haar naam onthouden, de volgende dag even op haar hyves gekeken en toen zag ik echt dat het niks voor mij was. Foto's kunnen best veel zeggen: vrienden waar je mee omgaat, bezigheden. Tja, het leek totaal niet op wat mij bezighoudt.

Nouja, toen had ik dat haar verteld en dan is dat beter dan dat zij nog een keer aardig is en ik vervolgens toch achter haar ware ik kom :)

En Hyves is ook leuk als je je verveelt :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind Hyves wel gaaf!

Iemand zijn naam opzoeken en dan kan je een beetje het profiel bekijken. Zo had ik eerst een avond een gezellig avondje gehad met een meisje. Ik had haar naam onthouden, de volgende dag even op haar hyves gekeken en toen zag ik echt dat het niks voor mij was. Foto's kunnen best veel zeggen: vrienden waar je mee omgaat, bezigheden. Tja, het leek totaal niet op wat mij bezighoudt.

Nouja, toen had ik dat haar verteld en dan is dat beter dan dat zij nog een keer aardig is en ik vervolgens toch achter haar ware ik kom :)

En Hyves is ook leuk als je je verveelt :)

Ja zoiets vind ik dan ook wel weer leuk :). Behoefte om zelf een profiel aan te maken heb ik dan weer niet echt eigenlijk...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...