Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Flippo.jpg

Iedereen spaarde ze. En maar chips blijven kopen in de hoop dat die laatste paar flippo's die nog ontbraken in je verzameling erin zaten. Helaas, weer niet... Volgende zak! Nee, deze zak moet eerst leeggegeten worden. Hap hap! En weer naar de winkel. :D

Ik heb de flippo albums hier nog altijd liggen. Ik speelde nooit het spel, ik wilde ze echt puur verzamelen. Nog mensen? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vond de voetbalflippo's trouwens leuker (topshots, geloof ik) ;).

Die heb ik ook nog ja. Maar ik gaf toen nog niets om clubvoetbal, dus ik kende bijna niemand. :D

Pokémon flippo’s heb ik ook nog gespaard later. Ik heb ook nog wat Dragonball Z flippo’s. Destijds was DBZ hier nog niet op tv en ik had dus geen idee wat het was. Een paar jaar geleden bladerde ik door mijn albums en toen zag ik ze ineens zitten. Ik was stomverbaasd. :P

Maar het allerleukste vond ik toch die Looney Toons Flippo's. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb hier de 2 volle albums. Inclusief de voetbalflippo-editie :P

Kijk er nooit meer naar om, is dat nog geld waard :P ?

Ik dank dat je echt een verzamelaar ervoor moet vinden die ze wil overnemen. Verder kan je proberen in een winkel waar ze zich op verzamelingen richten al vrees ik dat de vraag ernaar niet echt hoog is.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die eerste Flippomap, die heb ik ook nog (compleet), inclusief de Chester-bladen die erachter zitten. Ook heb ik nog een Topshotmap, dat was van Smiths tegenhanger Croky. Ook die is helemaal vol. Ik weet nog wel dat ik met m'n pa naar zo'n winkel ging die ingekochte Topshots tegen woekerprijzen verkocht, waardoor hij 20 gulden armer eindelijk de missende 10 Topshots voor me kon kopen. :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo is er toch niks aan? :P

Man, ik was niet van die tijd dat het zo'n hype was, plus ik kan tegenwoordig moeilijk gaan sparen als ze niet meer in die zakken zitten :')

Ik had er een stuk of 3 en die vond ik leuk wat betreft de plaatjes die erop stonden. Toen ik voor 3 euro die mappen kon overnemen dacht ik tja leuk, dus heb ik ze maar gekocht :) Zo is er niks aan, maar zo heb ik ze wel :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je zag ze later inderdaad veel op rommelmarkten liggen. Allemaal kinderen die het gespaard hadden, maar er nu op waren uitgekeken. Ik doe er ook niets meer mee, maar ik zou ze voor geen goud meer weg kunnen doen. :P

Doet me een beetje denken aan die bassieworst actie. Op bijna elke rommelmarkt liggen wel weer de slagersbanden van de prof. :')

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

Ik hoorde laatst die reclame weer die ze destijds op tv uitzonden (was zoveel jaar geleden dat die dingen in die zakken zaten).

Die stem van Kees Prins blijft ook geweldig :P!

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik spaarde ze ook, eerste map helemaal vol inclusief de aanvulbladen, de tweede map lukte slechts deels. Op school speelden we nooit het officiële spel maar deden we wel steeds wie het verst kon gooien. Weet ook nog wel dat het kort even een hype werd om erop te fluiten door ze doormidden te breken en dan op je mond te zetten. Werd echter al snel afgeraden omdat ze dan in je keel konden schieten. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Overigens hoor ik niemand praten over de flippo-hype uit 2000. 2000? Ja, 2000. In 2000 kwamen de flippo's terug in een Pokemon-variant, en die heb ik dan weer wel helemaal meegemaakt. Eerste wave van de map compleet, tweede wave zat een fout in de papieren hoesjes waardoor men uiteindelijk totaaaaaal niet wist welke flippo's er te sparen waren :') Dus het werd verwarrend en het begon langzaam langs me heen te gaan. Uiteindelijk heb ik nog geprobeerd de hele dikke Flippo's te sparen en heb er 5 van de 6 dacht ik, maar op een gegeven moment viel er zoveel te sparen dat ik afhaakte. Samen met veel andere kinderen, want meteen daarop kwamen geloof ik alweer de Beyblade spinners. En daarna de Yu Gi Oh-Chaps. En toen de Megaman magneet-clips. Enzo.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...