Ga naar inhoud

Spelen met Bassie & Adriaan


Wat vind jij van Spelen met Bassie & Adriaan ?  

12 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij van Spelen met Bassie & Adriaan ?

    • Fantastisch spel
      5
    • Leuk spel
      2
    • Gaat wel
      5
    • Stom
      0


Aanbevolen berichten

Hallo vriendjes en vriendinnetjes,

In dit topic zou ik graag jullie mening hebben over de 2 cd'roms van Bassie en Adriaan.

Ikzelf vind ze heel leuk. Maar het lukt me niet om vangspel uit te spelen zeg ! In het laatste level geraak ik steeds in de knoop met die wagentjes die steeds voorbij rijden zeg ;)

dice48ba_bg.jpg

Groetjes van Lorenzo :W

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb ze beiden nog nooit gespeeld. Ik ben benieuwd of het de moeite is om te kopen :)

Ik heb ze allebei gekocht vroeger in Boekenvoordeel.

Ik weet niet of je nu in België of Nederland woont, maar hier in België lag hij er vroeger.

Ook in Kruidvat en Bart Smit kon je hem in de herbewerkte versie kopen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb ze ook niet in m'n bezit, lijken me nu erg gedateerde cd-roms. Misschien dat ik ze ooit nog aanschaf...

Ja, dan zal je toch rap moeten zijn? Want over een paar jaar zal deze cd-rom nergens meer verkrijgbaar zijn en bij de systeemvereisten van de cd'rom staat dat je hem alleen kunt spelen met Windows '95'.

Ik heb een computer met Windows 95, en 98.

Als je de cd'rom op windows '98' probeert kun je hem maar half spelen, het scorebord gaat niet en nog andere zaken.

Dus handig als je Windows '95' hebt.

Groetjes van Lorenzo. *robin*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, dan zal je toch rap moeten zijn? Want over een paar jaar zal deze cd-rom nergens meer verkrijgbaar zijn en bij de systeemvereisten van de cd'rom staat dat je hem alleen kunt spelen met Windows '95'.

Ik heb een computer met Windows 95, en 98.

Als je de cd'rom op windows '98' probeert kun je hem maar half spelen, het scorebord gaat niet en nog andere zaken.

Dus handig als je Windows '95' hebt.

Groetjes van Lorenzo. *robin*

Of Windows XP,

die zet je dan op '95 mode :P

of via vmware ;)

draait wel hoor!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben niet zo'n spelletjes speler... hoewel het wel leuk lijkt als er extra info over B&A op die CDroms staan. Maar ik heb geen XP of '95 dus laat maar ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb geloof ik het 1e deel gespeeld een hele tijd geleden. T was opzich wel grappig maar er staat geloof ik geen extra informatie op.

Ja, het is te zien wat je bedoelt met extra informatie.

Je kan gewoon filmbeelden bekijken met muziek erbij zoals Als ik de president ben, Caraïsche carnaval, Jimmy, Clowntje wil ik zijn. Maar je kan ze ook afspelen zonder stem. Da's bij de karaoke. En je kan heel veel kleurplaten inkleuren en als je hem ingekleurd heb dan word de tekening een filmpje met een mop. En ook zitten er 2 games in, Bassie schiet de boeven nat, en als je geschoten hebt dan zeggen de boefjes wat. Het zijn zo B2, De baron, HH, Vlugge Japie, B100 die meedoen. Maar als je Adriaan natschiet dan heb je een punt minder. Dan heb je ook nog het vangspel met Adriaan die ballen naar beneden gooit met diverse levels en puzzels maken enzo ! Dus heeeeel leuk vind ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Benieuwd of hier nog eens nieuwe versies van gemaakt zijn. Ik meen me te herinneren dat die cd-roms destijds goed verkocht zijn.

Overigens heb ik ze zelf ook niet in bezit, dus een oordeel geven is van mijn kant ook wat moeilijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Benieuwd of hier nog eens nieuwe versies van gemaakt zijn. Ik meen me te herinneren dat die cd-roms destijds goed verkocht zijn.

Overigens heb ik ze zelf ook niet in bezit, dus een oordeel geven is van mijn kant ook wat moeilijk.

Nieuwere versies niet echt.

Wel zijn in 2002 de cd'roms allebei in kleiner formaat verschenen van doosje, een DVD-doosje eigenlijk. Was nog te koop in Bart Smit en het Kruidvat.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 9 months later...

Ik zag gisteren op Marktplaats 'Spelen met Bassie & Adriaan deel 1' rode hoes, Bridge. Kan iemand mij vertellen of er nog meer nieuwere versies zijn?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zag gisteren op Marktplaats 'Spelen met Bassie & Adriaan deel 1' rode hoes, Bridge. Kan iemand mij vertellen of er nog meer nieuwere versies zijn?

deel 2 uiteraard en daarna is er geen meer uitgekomen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zag gisteren op Marktplaats 'Spelen met Bassie & Adriaan deel 1' rode hoes, Bridge. Kan iemand mij vertellen of er nog meer nieuwere versies zijn?

Nee Kas, dit is de nabewerkte versie die je gezien hebt. Of beter gezegd de 2de uitgave van 'Spelen met Bassie en Adriaan deel 1'. En ook 'Spelen met Bassie en Adriaan deel 2' is opnieuw verschenen net zoals deel 1 in een dvd-hoesje. Maar dit zijn de 2 nieuwste versies. Zelf heb ik de originele versies uit 1997 en 1998.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, want nabewerkt is het niet. Het is nog exact hetzelfde als de eerste uitgave.

Ik heb op 1 een goofje gevonden in een geluidje.

als b100 rilt in het spuitspellejte, hoor je de klaristoemtoem. hehe. wat staat er allemaal op deel 2? misschien de moeite waard. waar kent ik het topic vinden over het spel van adrianatje of was het nou dj? vinden?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Ik vind het niets, die CD-roms, tenminste niet voor deze tijd. Meer de standaard spellen zoals Memory en een afschiet spelletje, maar er is niets 'uitdagends' aan. Echter.. ik ben de doelgroep natuurlijk niet en het is ook al wat jaren oud, maar ik ben niet van plan deel 2 aan te schaffen ..

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het niets, die CD-roms, tenminste niet voor deze tijd. Meer de standaard spellen zoals Memory en een afschiet spelletje, maar er is niets 'uitdagends' aan. Echter.. ik ben de doelgroep natuurlijk niet en het is ook al wat jaren oud, maar ik ben niet van plan deel 2 aan te schaffen ..

Lukas.

Ik heb ze zelf niet en ik hoef ze eigenlijk ook niet, want er lijkt mij niet zo heel veel aan.

Maar het is natuurlijk ook al wat ouder en het moet natuurlijk ook niet te moeilijk zijn (voor de doelgroep) ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als iemand deze CD-Roms nog wil kopen, maar ze niet kan vinden: bij de V&D hier heb ik er vandaag een paar zien liggen (€5 bij het prijzencircus).

Ik ook bij V&D Utrecht, maar betaalde voor de Bridge-uitgave (alleen deel 1) €4,-. Ik liep er zo tegen aan.. Voorkant is bijna hetzelfde, maar alleen dan in een DVD-hoes en de boeven staan niet aan de onderkant zoals bij Arcade.

Deel 2 kon ik niet vinden..

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik ook bij V&D Utrecht, maar betaalde voor de Bridge-uitgave (alleen deel 1) €4,-. Ik liep er zo tegen aan.. Voorkant is bijna hetzelfde, maar alleen dan in een DVD-hoes en de boeven staan niet aan de onderkant zoals bij Arcade.

Deel 2 kon ik niet vinden..

Deel 2 lag hier ook niet, het was inderdaad in een DVD-hoes :Y.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...