Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Er is vanaf nu een fotoalbum op Retroforum, klik boven in beeld op GALLERY.

Dit moet nog vertaald worden, er staan nu een hoop fouten in (zoals "opladen" en <#NUM#> ). Mocht je tegen beveiligingsfouten aanlopen (dat je geen foto's kunt uploaden) laat het dan even weten.

Suggesties voor extra albums zijn ook altijd welkom, dit hoeft niet altijd retro te zijn, er kan, indien daar behoefte aan is, bijvoorbeeld ook een album hobbyfotografie komen, waar je al je zelfgeschoten foto's in kwijt kunt.

Er kan commentaar gegeven worden op foto's en gestemd worden (rechtsboven kun je van 1 tot 5 sterren geven). Bij Active Topics > Gallery kun je ook de laatste foto's zien.

Wellicht ten overvloede: upload géén materiaal wat je niet zelf hebt geschoten/gemaakt en maak geen inbreuk op de copyright van een ander.

Wat mag wel: screenshots van spellen/ingame video's

Wat mag niet: screenshots/fragmenten van televisiseries/videobanden/dvd's etc.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

De gallery is flink aangepakt.

Nieuwe categorieën, de 5 laatste toevoegingen op het forum, layout verbeterd (geen teksten meer door elkaar, items verspringen niet meer, foto's zijn nu goed passend) en er zijn weer wat belangrijke vertalingen gedaan, want het was weer een ramp.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...

Vandaag geprobeerd een paar foto's te plaatsen. Da's even wennen. Heb diverse malen verbeterd en hierbij een paar extra views aangebracht ... ;)

Ik dacht dat ik een 'nieuwe regel' zou krijgen, maar alles komt dus achter, nou ja beter gezegd, voor elkaar te staan.

Dus had ik eigenlijk met de laatste foto moeten beginnen om de serie in de juiste volgorde te krijgen.

Hoe kan ik upgeloade foto's weer verwijderen om goed om te zetten?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag geprobeerd een paar foto's te plaatsen. Da's even wennen. Heb diverse malen verbeterd en hierbij een paar extra views aangebracht ... ;)

Ik dacht dat ik een 'nieuwe regel' zou krijgen, maar alles komt dus achter, nou ja beter gezegd, voor elkaar te staan.

Dus had ik eigenlijk met de laatste foto moeten beginnen om de serie in de juiste volgorde te krijgen.

Hoe kan ik upgeloade foto's weer verwijderen om goed om te zetten?

Dat kunnen alleen de admins ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Ik heb net eens met de mobiele versie van RF zitten spelen en vroeg me af... Is het niet mogelijk een mobiele gallery-functie, ala Twitter/Facebook enzo te kunnen opzetten? Dat men een foto maakt en die meteen dan in zijn of haar gallerij kan plaatsen? Scheelt mij heel veel gekloot met SD-kaartjes en USB-kabels namelijk.

Dat en ik ben lui. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Klik op ACTIEVE GALLERY ITEMS dan mis je nooit de nieuwste foto's. Ook zie je of er al commentaar is gegeven en kun je ook zelf commentaar geven. Ik zie steeds vrij weinig views en commentaar van 2, max 3 users.

Daarom wil ik het nog een keer onder de aandacht brengen, klik rechtsboven op ACTIEVE GALLERY ITEMS en je mist niets meer van wat er in de gallery gebeurt!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Er zijn weer wat vernieuwingen in de gallery, zo kun je nu meerdere plaatjes tegelijk uploaden en is de "laatste afbeeldingen" plugin geupdate.

Klik op Retroforum boven in beeld zodat je het forumoverzicht ziet, nu zie je hier ook de laatste afbeeldingen in groepen van 8.

post-8-0-48208600-1326649516.png

Ook zie je direct hoe veel reacties er zijn per afbeelding:

post-8-0-08587100-1326649539.png

Dus zie je een afbeelding zonder reacties (zoals in dit geval de meest linker) dan is het leuk voor degene die de foto geplaatst heeft dat je er naar kijkt en reageert, zie het als een minitopic per afbeelding.

Mochten er nog vragen zijn over de nieuwe gallery of plugin laat het me weten, dan zoek ik het uit ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...