randy_roes Posted June 13, 2010 Posted June 13, 2010 Super Mario Land (1989) Opzet: Dit is het eerste Super Mario spel op de game boy. Het spel is gelijkaardig als het 4 jaar eerder verschenen Super Mario Bros. Hier moet Mario Princes Daisy redden en met behulp van superballen door middel van het springen en verzamelen van geldstukken verder geraken in het van links naar rechts scrollende platformspel. Trailer:
MarsM Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 De trailer is nog erger dan het spel zelf... Vond deze titel echt tegenvallen... slechts 12 leveltjes, het ziet er totaal niet uit, geen Bowser, Peach, enz. aanwezig, lelijke soundtrack... Nee, gemiste kans en Mario-onwaardig. Deze krijgt een vette 3 van mij Super Mario Land 2 daarentegen was toch wel erg goed .
djkoelkast Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 De beste Mario soundtrack ooit, vooral deze remake vind ik tof: Ik geef dit spel een 8!
randy_roes Posted June 14, 2010 Author Posted June 14, 2010 Voor een van de eerste spellen op de gameboy een goed spel, ze wisten écht nog niet wat ze met die baksteen allemaal konden doen. Maar het spel zelf is soms wel wat zwakjes, rare vijanden en niets wat in de andere mario-games al kwam. Een 7 voor mij
Hinse Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 De echte Mario-feeling ontbreekt een beetje (door matige controls), maar toch erg leuke game. Heb het op vakanties dan ook kapotgespeeld! En inderdaad, een goede soundtrack. Een 9 van mij.
Recommended Posts