CNRArcade 6 september 2010 gestart Share 6 september 2010 gestart Post hier allemaal oude reclame/leaders beelden die door jou geupload zijn of als je zelf geen video`s hebt mag je ook jou oude favorieten reclames/leaders posten. Ik zelf ben nu bezig met enkele oude reclame blokken van V8 uit 2001. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 6 september 2010 gepost Auteur Share 6 september 2010 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 september 2010 gepost Share 6 september 2010 gepost Zijn die banden zo slecht qua geluid of ben je aan een nieuwe videorecorder toe? Wel leuk, die oude beelden Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 6 september 2010 gepost Auteur Share 6 september 2010 gepost (aangepast) ligt aan de videorecorder van toen. Deze beelden zijn opgenomen met een oude prut recorder uit begin jaren 90. Die had nog geen Hi-Fi enz en het geluid was bagger wat die opnam. De videorecorder die ik nu heb (LG LV5000) is van dit jaar en dus totaal niks mee aan de hand. 6 september 2010 aangepast door CNRArcade Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 september 2010 gepost Share 6 september 2010 gepost Ben benieuwd naar je toevoegingen die nog gaan komen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 6 september 2010 gepost Auteur Share 6 september 2010 gepost Ik heb genoeg Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 september 2010 gepost Share 7 september 2010 gepost Oh, komt dit topic even mooi uit http://www.youtube.com/watch?v=os8SS0P_8kA&fmt=18 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 7 september 2010 gepost Auteur Share 7 september 2010 gepost Vervolgpost van gister. Hmm welk nummer is het ook alweer Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 september 2010 gepost Share 7 september 2010 gepost Oxygene II Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 7 september 2010 gepost Auteur Share 7 september 2010 gepost juist Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 7 september 2010 gepost Auteur Share 7 september 2010 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 7 september 2010 gepost Auteur Share 7 september 2010 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 7 september 2010 gepost Auteur Share 7 september 2010 gepost (aangepast) Zo dit waren de laatste beelden van V8 uit 2001 7 september 2010 aangepast door CNRArcade Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 september 2010 gepost Share 8 september 2010 gepost Je had ook gewoon 1 lang blok kunnen uploaden ofzo... Zoals ik hier deed met een stukkie van de eerste uitzending B&A in Europa bij de TROS. En gezien het op YouTube staat blijft RetroForum heerlijk buiten schot http://www.youtube.com/watch?v=d9vGkHFg6bA Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 8 september 2010 gepost Auteur Share 8 september 2010 gepost Dat kan ik best doen ja, maar er zijn altijd mensen die specifiek naar een bepaalde commercial zoeken. Als ik dan alles aan elkaar zet kunnen ze het niet zo makkelijk vinden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 september 2010 gepost Share 8 september 2010 gepost Dat kan ik best doen ja, maar er zijn altijd mensen die specifiek naar een bepaalde commercial zoeken. Als ik dan alles aan elkaar zet kunnen ze het niet zo makkelijk vinden. Lijstje maken en als beschrijving bij je video zetten, vind men perfect via Google én YouTube Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 17 september 2010 gepost Share 17 september 2010 gepost (aangepast) Oxygene II 17 september 2010 aangepast door Ross Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 september 2010 gepost Share 17 september 2010 gepost Zeer goed gedaan, alleen de melodie speelt hij iets te hakkerig en het geluidje is niet 100%, maar evengoed zeer knap werk! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 18 september 2010 gepost Auteur Share 18 september 2010 gepost Weer enkele oude commercials. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 18 september 2010 gepost Auteur Share 18 september 2010 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 5 oktober 2010 gepost Share 5 oktober 2010 gepost http://www.youtube.com/watch?v=mxPzFe0D730 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 5 oktober 2010 gepost Auteur Share 5 oktober 2010 gepost Ja die blijft geweldig Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MichaelB 29 april 2012 gepost Share 29 april 2012 gepost Wat heeft dit met tv reclames te maken??? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 april 2012 gepost Share 29 april 2012 gepost Wat heeft dit met tv reclames te maken??? Als je het hele topic leest zie je dat dit gebruikt is in een van de commercials er boven. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ellenlala 2 oktober 2013 gepost Share 2 oktober 2013 gepost Beste allen! Voor een opdracht van mijn universiteit ben ik op zoek naar oude reclame beelden uit het jaar 1990 waar Video camera's of camcorders worden aangeprezen. Dit mag van ieder merk zijn zoals canon, panasonic vhs, Sony, e.a.) Als het maar rond het jaar 1990 werd uitgezonden. Jullie zouden me er erg mee helpen! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
OudeTVfreak 12 mei 2014 gepost Share 12 mei 2014 gepost Hier nog een van mijn STER reclameblokken die ik op YouTube heb gezet. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Flitskikker 10 oktober 2014 gepost Share 10 oktober 2014 gepost Hier wat compilaties die ik een tijd geleden heb geüpload. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 oktober 2014 gepost Share 10 oktober 2014 gepost Welkom op Retroforum. Leuke fragmenten. Tip: zet je OSD uit, anders krijg je zo heel lelijk A TRACKING in beeld Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.