Ga naar inhoud

De Beste 2D Platformer: Ronde 1.15


  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk spel geniet jouw voorkeur?

    • Super Mario Bros. 3 (1988)
      5
    • Wario Land: Super Mario Land 3 (1994)
      0


Aanbevolen berichten

De Beste 2D Platformer: Ronde 1.15

Super Mario Bros. 3 (1988)

Princess Peach is opnieuw meegenomen door de kwaadaardige Bowser en het is aan Mario om hem te vinden en te verslaan zodat hij de prinses kan bevrijden. Als met twee spelers wordt gespeeld, bestuurt de tweede speler Luigi, de broer van Mario, en wisselen de spelers de beurt wanneer de ander een level voltooid of in een level afgaat.

vs.

Wario Land: Super Mario Land 3 (1994)

Wario krijgt het in deze game aan de stok met Captain Syrup en haar Brown Sugar Pirates. Dit keer geen prinses of wereld die gered moet worden, het gaat hier om het verzamelen van zoveel mogelijk geld en schatten, om uiteindelijk een zo groot mogelijk kasteel te kopen om Mario jaloers te maken. Nu schijnt Captain Syrup toevallig een gigantisch gouden beeld van Princess Peach te hebben..

http://www.youtube.com/watch?v=MLe0TmPYD3M

Welk spel geniet jouw voorkeur?

Link naar bericht
Delen op andere sites

...Ik heb Wario Land zo vaak gespeeld op de gameboy. SMB3 heb ik maar een paar keer in mijn leven gespeeld, meestal op AllStars, updated versie voor de SNES.

Ik kies voor SMB3. Waarom? Omdat alle keren dat ik Wario Land kon spelen niet op konden (En nog steeds niet kunnen) tegen de paar keer dat ik SMB3 kon spelen! ...Dat zegt heel wat.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...