Ga naar inhoud

Welke naam vinden jullie het leukst voor de fanclub?  

14 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke naam vinden jullie het leukst voor de fanclub?

    • De Acrobatavieren
      8
    • De Melton Crew
      1
    • Drommels, Gossie, of iets dergelijks
      4
    • Iets anders, nl...
      2


Aanbevolen berichten

We vormen een behoorlijk hechte groep, dus het lijkt me leuk om onszelf een naam te geven. B&A boys ligt te veel voor de hand, natuurlijk. Weet iemand een leuke naam?

-Edit- Poll toegevoegd, geldig voor twee weken, anders komen we er nooit uit ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
We vormen een behoorlijk hechte groep, dus het lijkt me leuk om onszelf een naam te geven. B&A boys ligt te veel voor de hand, natuurlijk. Weet iemand een leuke naam?

Eh... met hoveel zijn we? Zes? Six Men's Concerto! Nee geintje, dat Four Men's Concerto slaat terug op de groep die de muziektour gaat maken en vind ik zelf wel een juiste naam, maar onze grote groep Die-Hard B&A fans, tja, daar moet ik nog ff over nadenken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hee, wat dachten jullie van de Acrobatavieren? Omdat we al zo lang fan zijn ;)

Zeker naar De Plaaggeest gekeken. :P

Ik vind De Acrobatavieren leuk verzonnen, wonderer. Dan kunnen we bijv. als clublied het Acrobatenlied nemen. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
De Acrobatavieren

Zijn er ook maar 4 leden dan ??>

*zucht* Acrobatavieren slaat natuurlijk NIET op het nummer vier. Waar is jullie algemene ontwikkeling gebleven? De Batavieren of Bataven waren een oude volksstam in "Nederland" ten tijde van de Romeinse bezetting. Ze vochten tegen de Romeinen, samen met de Friezen en de Kaninefaten.

Het woord batavier staat voor oud. De meeste van ons zijn al bijna twee decennia B&A fan. In onder andere de Plaaggeest heeft Bassie het over "acrobatavieren", omdat Adriaan zegt dat het acrobaat-zijn al generaties lang in de familie zit.

Snappie het nou?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ooh , Maar is dat niet een beetje ver gezocht dan ??.

Juist goed vind ik. De naam moet niet al te voor de hand liggen vind ik zelf.

Nee dat ook weer niet. Nouja volgens de poll is de naam dus bekend.

Leuke naam ^O^ nou maar snel met de film bezig. *b2*

Link naar bericht
Delen op andere sites
In onder andere de Plaaggeest heeft Bassie het over "acrobatavieren", omdat Adriaan zegt dat het acrobaat-zijn al generaties lang in de familie zit.

Grappig dat Bassie dat woord steeds gebruikt, tijdens de hooibergscène in de Diamant gebruikt hij de term ook een keer als ze over hun families praten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Grappig dat Bassie dat woord steeds gebruikt, tijdens de hooibergscène in de Diamant gebruikt hij de term ook een keer als ze over hun families praten.

Het is inderdaad wel goed gevonden voor een domme clown, maar ja, Adriaan kan moeilijk van zichzelf zeggen dat zijn voorouders acrobatavieren waren ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Acrobatavieren hoe kom je erop?

Ik vind dit een Suske en Wiske woord

en ik heb een hekel aan Suske en Wiske :P

Wat dachten jullie gewoon van vriendjes en vriendinnetjes? *)

Hmm, ik leg de link met Suske en Wiske niet echt maar goed :+

Vriendjes en vriendinnetjes kan, maar het is wel een beetje een lange naam :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Toch vind ik dat met batavieren niks

bah...

verzin iets meer B&A achtigs...

Hoezo, niet B&A achtigs? Het wordt drie keer genoemd in de series en Adriaan is acrobaat.

Het lijkt er gewoon op dat je in de minderheid bent, dj, tenzij iedereen nu van gedachten gaat veranderen omdat jij het er niet mee eens bent... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Toch vind ik dat met batavieren niks

bah...

verzin iets meer B&A achtigs...

Hoezo, niet B&A achtigs? Het wordt drie keer genoemd in de series en Adriaan is acrobaat.

Het lijkt er gewoon op dat je in de minderheid bent, dj, tenzij iedereen nu van gedachten gaat veranderen omdat jij het er niet mee eens bent... ;)

neuh laat t maar zo dan

alleen dan doe ik niet mee :P (met het opnoemen van die naam :P )

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...