Ga naar inhoud

Twitter


Aanbevolen berichten

Wie heeft het hier? Zag dat Retroforum ook een eigen twitteraccount heeft *P* . Dus so much for Retro :D

Misschien in dit topic een lijstje bijhouden van mensen die twitter hebben? Zelf vind ik het een heel leuk medium. Handig voor nieuws en rampen maar ook leuk om te kijken wat belangrijke mensen zoals twitteren. Leuke is ook dat veel mensen ook daadwerkelijk terug reageren :)

  1. PaulInTheDark
  2. Mofskie

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb twitter maar ik gebruik het niet, had het ook al verwijderd ware het niet dat ik een paar gesprekken met Stephen Fry erop gehad heb en het zonde zou vinden als dat allemaal gaat verdwijnen. Ooit een account aangemaakt om met wat mensen te praten (Amerikaanse kennissen) waarmee ik op geen enkele andere manier contact kon krijgen. Vind het een ontzettend oninteressant en bovendien egoïstisch medium. Facebook heb ik dus ook niet, alleen hyves en zelfs die zou ik binnenkort op willen doeken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op twitter geef ik je grotendeels gelijk, maar ik vind Facebook op dat vlak anders, dat is een heel makkelijke manier om terug in contact te komen met vrienden van vroeger die je door omstandigheden uit het oog bent verloren.

Facebook vind ik het meest onoverzichtelijke sociale netwerk ooit. Niet normaal. En ik moet er alsmaar mijn boerderij bijhouden ook.

Dan liever Twitter.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik gebruikte twitter eerst alleen als promotiemiddel (voor fans :P) maar langzamerhand voegde ik ook persoonlijke vrienden enzo toe. Dus nu gebruik ik het als promotiemiddel (updates over schrijven en reclame voor mijn boeken door twitteraars te volgen die in mijn doelgroep zitten), MSN (ouwehoeren met vrienden), newsfeed, in de gaten houden wat vrienden doen, entertainment (een aantal tweeps zijn echt keigrappig) en celebreties volgen om te kijken wat ze doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Precies wat ik ook eerst dacht. Voor dat ik echt begon te twittereren had ik een promotieacount aangemaakt voor mijn forum. Langzamerhand begon het ook bij mij te kriebelen en ben toen ook begonnen. Op twitter kun je goede discussies voeren met mensen, dat maakt het zo leuk. *P*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...