Ga naar inhoud

RTG 89 - Grand Theft Auto: Vice City (2002)


  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef je beoordeling voor Grand Theft Auto: Vice City

    • 0
      0
    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      0
    • 6
      0
    • 7
      1
    • 8
      1
    • 9
      2
    • 10
      1
    • niet gespeeld
      0


Aanbevolen berichten

Grand Theft Auto: Vice City (2002)

post-24-0-91530600-1299704163.jpg

Opzet:

Het is 1986. Je speelt als Tommy Vercetti die vijftien jaar in de gevangenis van Liberty City heeft gezeten en je hebt niets losgelaten over de mafia-familie Forelli. Nu je weer op vrije voeten komt, vraagt je oude baas Sonny zich af of hij je wel in de hand kan houden. Om het zekere voor het onzekere te nemen stuurt hij je naar Vice City om een drugsdeal te sluiten. Deze deal wordt verraden maar je bent één van de drie die het overleven. Met de hulp van Ken Rosenberg, een neurotische advocaat met een verslaving, en Lance Vance, een gladde dealer die zojuist zijn broer heeft verloren, ga je op zoek naar degene die jullie erin heeft geluisd, om aan de woede van Sonny te ontsnappen en wraak te nemen.

Trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=k16JrpJxdP0

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heeej een game die ik ook eens gespeeld heb. Wat een tof spel was dat. Had nog nooit zoiets gedaan! Zeker een 9, doordat het voor mij nieuw, spannend, en nog veel meer was!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Qua sfeer de beste GTA, wat een geweldige radiozenders had je zeg! Flash FM, Emotion 98.3 en Wave 103 :D Maar het speelt wel wat minder lekker dan San Andreas, en bovendien kun je ook wat minder freeroamen dan in SA. Maar ik heb Vice City denk ik wel het meeste gespeeld van alle GTA's, dus deze krijgt een 10. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

In de tijd dat het uitkwam een heel gaaf spel. Je had een grote vrijheid en het spel speelde lekker.

Daarnaast was Tommy Vercetti ook echt een baas met zn bloemetjesoverhemd, hehe.

De radiozenders waren ook top! Heerlijk om aan het begin van het spel je auto in te stappen en meteen Billy Jean door je speakers horen! _O_

In vergelijking met San Andreas echter zwak... SA was veel groter, je kon meer, veel betere sfeer met de hoods en de mogelijkheid

om je poppetje te pimpen enzo. Daarnaast ook zwakheden in de besturing... bij de pc-versie als je je muis omhoog bewoog ging het

beeld naar beneden (en nog meer van dat soort irritante kleinigheidjes). Daarnaast werd er een hele verhaallijn gestart met dat je een

koffer geld van één of andere maffiabaas had kwijtgemaakt, waarna er allerlei missies kwamen... maar op een gegeven moment hielden

de missies en het verhaal ineens op...

Desondanks toch een 8!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...