samba-boy Posted July 24, 2011 Share Posted July 24, 2011 Onder het motto 'Oude zooi in een nieuw zakkie' staan er op YouTube genoeg video's van mensen die de handen uit de mouwen hebben gestoken en van de ribben van retro-appratuur als oude, kapotte gameconsoles gloednieuwe apparaten hebben gebouwd, of hetzelfde in een compacter jasje, ook leuk. Met een kapotte NES kan je bijvoorbeeld al snel een DVD-recorder bouwen. Of van een hoop platenspeler-onderdelen een nieuwe auto in elkaar zetten. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted July 25, 2011 Share Posted July 25, 2011 Haha echt tof zulke dingen. Ik heb voor dit soort dingen echter twee linker handen, maar gelukkig ken ik Ross, die kan alles op dit gebied Quote Link to post Share on other sites
samba-boy Posted July 25, 2011 Author Share Posted July 25, 2011 (edited) Maargoed, zoals ik eerder al zei, je kan ook van een gameconsole met kapotte casing die opzich nog best werkt, een andere versie van maken. Wie had ooit gedacht dat de Dreamcast bijvoorbeeld portable zou worden? Of de N64... Deze zijn gemaakt door middel van hun respectievelijke gameconsoles, een Playstation-monitor... En een kleuter doodle-tekenspeeltje. :') EDIT: Ik vond net pas iets schokkends. :') Ik hoorde een tijdje terug iets over dat er in Japan een public toilet is ontwikkeld door Sega, waar men van het 'zeiken' een spelletje maakte. Zo moest je op een doel richten en 'je ding doen', vooral omdat de wc's in Japan zo vies zijn, me dunkt. Echter, nu kun je plassen OP een videospel. ...Die arme Super Nintendo-games. Edited July 25, 2011 by samba-boy Quote Link to post Share on other sites
Ross Posted July 28, 2011 Share Posted July 28, 2011 Haha echt tof zulke dingen. Ik heb voor dit soort dingen echter twee linker handen, maar gelukkig ken ik Ross, die kan alles op dit gebied Quote Link to post Share on other sites
Ross Posted September 29, 2012 Share Posted September 29, 2012 Niet geheel wat nieuws, wel leuk: Quote Link to post Share on other sites
samba-boy Posted September 30, 2012 Author Share Posted September 30, 2012 De printer is te langzaam Verder wel heel gaaf! Quote Link to post Share on other sites
samba-boy Posted September 7, 2013 Author Share Posted September 7, 2013 Bij de volgende is het een beetje valsspelen, maar het laat zien dat een kapot apparaat ook iets kan opleveren: een zeer entertainende video. Quote Link to post Share on other sites
VR!DZ Posted September 8, 2013 Share Posted September 8, 2013 Quote Link to post Share on other sites
T42 Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 van dit: wil ik een mini outrun arcade maken allen "dit" moet ik nog vinden Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted September 21, 2013 Share Posted September 21, 2013 Toffe dingen zijn het, ik heb ze sinds je jaren '90 ook niet meer in het echt gezien. Quote Link to post Share on other sites
VR!DZ Posted September 21, 2013 Share Posted September 21, 2013 Tof, die heb ik vroeger ook eentje gehad! Quote Link to post Share on other sites
Floris97 Posted January 15, 2015 Share Posted January 15, 2015 Oh, wat heerlijk flauw . Quote Link to post Share on other sites
samba-boy Posted April 17, 2016 Author Share Posted April 17, 2016 (edited) Ik zocht een plaatje van de Nintendo zapper... Blijkbaar heeft iemand van enkele exemplaren een kroonluchter gemaakt. Bron: www.themarysue.com Edited April 17, 2016 by samba-boy Quote Link to post Share on other sites
jm20101 Posted April 17, 2016 Share Posted April 17, 2016 Haha wat een geniaal idee! Dat zal wel voor veel bekijks zorgen daar denk ik. Quote Link to post Share on other sites
RM Posted April 17, 2016 Share Posted April 17, 2016 Ik zocht een plaatje van de Nintendo zapper... Blijkbaar heeft iemand van enkele exemplaren een kroonluchter gemaakt. Zapper-Chandelier-640x425.jpg Bron: www.themarysue.com Hey, ik herken dat bord op de achtergrond van de tweede afbeelding. Ik heb op de laatste gamebeurs in Apeldoorn enkele spellen gekocht en kreeg toen een kaartje mee naar dezelfde website Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts