djkoelkast Posted October 26, 2014 Posted October 26, 2014 Ik vind die modeldeuren niet zo mooi geverfd om eerlijk te zijn. Quote
Ben_B&A Posted October 26, 2014 Author Posted October 26, 2014 Ieder zijn eigen smaak. Ik vind t wel mooi en daar gaat 't om. Had het zelf nooit zo gedetailleerd kunnen krijgen. More updates coming soon! Quote
djkoelkast Posted October 26, 2014 Posted October 26, 2014 Ieder zijn eigen smaak. Ik vind t wel mooi en daar gaat 't om. Had het zelf nooit zo gedetailleerd kunnen krijgen. More updates coming soon! Die witte randjes zijn gewoon slordig gedaan, het is toch niet nodig steeds veren in elkaars reet te steken Quote
Keetie Posted November 5, 2014 Posted November 5, 2014 Ik ben het met djkoelkast eens, die witte stippen zijn ook niet mooi. Quote
Hinse Posted November 5, 2014 Posted November 5, 2014 Het is inderdaad niet perfect afgewerkt, maar ik had het waarschijnlijk niet beter gedaan met dat priegelwerk op de vierkante cm. Lijkt me verrekte lastig Quote
djkoelkast Posted November 5, 2014 Posted November 5, 2014 Het had misschien afgeplakt kunnen worden Het is verder ook niet bedoeld om je hele project af te zeiken, maar zo'n mooi project en dan halen zulke details het wel een beetje naar beneden. Quote
samba-boy Posted November 5, 2014 Posted November 5, 2014 Ik ben het niet echt met je eens. Voor een schaalmodel is dit wel zo'n gedetailleerd werkje om absoluut perfect te krijgen en eerlijk, toen ik de foto's zag stond ik ervan te kijken dat dat witte randje zo erin is geverfd. Het had veel erger gekund Quote
djkoelkast Posted November 5, 2014 Posted November 5, 2014 Natuurlijk had het erger gekund, maar als je nummerplaten gaat maken en velgen gaat laten 3D-printen dan is zo'n randje wel iets wat het kan verpesten. Quote
Ben_B&A Posted June 14, 2015 Author Posted June 14, 2015 (edited) Vandaag eindelijk de laatste hand gelegd aan de 'nieuwe' prelude met juiste kleur en custom-made velgen Edited June 14, 2015 by Ben_B&A Quote
Floris97 Posted June 14, 2015 Posted June 14, 2015 Heel leuk die details, ik moest wel even kijken wat er verschilde van 2012. Quote
Darja Posted July 22, 2020 Posted July 22, 2020 Hallo allemaal Waar kan je die auto kopen van Bassie en Adriaan ? Of is die niet meer te koop? Met vriendelijke groeten Darja Quote
djkoelkast Posted July 22, 2020 Posted July 22, 2020 36 minuten geleden, Darja zei: Hallo allemaal Waar kan je die auto kopen van Bassie en Adriaan ? Of is die niet meer te koop? Met vriendelijke groeten Darja Tof dat je op Retroforum een account hebt gemaakt, maar als je gewoon het topic leest dan weet je dat dit een eenmalige zelfbouw is geweest en niet te koop. Quote
Recommended Posts