Ga naar inhoud

Fouten in de Bassie & Adriaan series Deel III


Aanbevolen berichten

  • Reacties 257
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

wil je ophouden met je muggenzifterij? je loopt aardig op een ban uit vanwege baggeren en voortdurend offtopic gaan :(

voortdurend? komaan meneer...

ik vond dat ik zo toch ook mocht reageren hoor, die reactie op mij was ook niet nodig :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
zeg zeg, was niet slecht bedoeld hoor :?

Zou je mij nog wel even via een pb'tje (anders gaat dit echt nergens meer heen) willen laten weten waar je in vredesnaam

die dt-fouten vandaan haalt? Dank je. ;)

Afijn, ik heb nog een goof, of trivia, ik weet nooit waar ze thuishoren: :P

Reis door Europa, aflevering 3, 00:16:17 minuten.

Adriaan maakt hier ook een verspreking als hij het raadsel herhaalt: ''Hoog boven Wales, ligt het pakje. Zoek het s...goede spoor, al is het nog zo smal. Aan het einde van het spoor krijg je hulp.''

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als *bas* in italie *B100* ziet staan, ziet *adriaan* um niet. Ze gaan d'r achteraan en dan zegt *bas* "snel naar die plek waar WE die verdachte persoon gezien hebben." *adriaan* heeft *B100* echter helemaal niet gezien.

Leuk die smilies maar het kopieert nogal klote }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites
Leuk die smilies maar het kopieert nogal klote }:|

Ze leren het ook nooit, hè? :P

Zullen we deze opmerking quoten bij elke openingspost van een nieuw fouten-topic? Wellicht werkt het.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ze leren het ook nooit, hè? :P

Zullen we deze opmerking quoten bij elke openingspost van een nieuw fouten-topic? Wellicht werkt het.

Goed idee ;) Topic is toch al bijna vol.

Waarom zet niemand (behalve jij :* ) er eigenlijk de tijd bij? Weet je hoeveel tijd het me kost om die tijden erbij te zoeken?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...