Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Mwoa, een biertje gaat er toch wel snel in. Niet dat ik er voor uit bed kom hoor ;)

Díe post van Ross (En met name die laatste zin) in het legendarische Biertopic zette me aan het denken. Ik dacht aan Bart Boos oftewel Bart de Graaff, die in 1998 bekend Nederland 's nachts wakkermaakte voor datgene wat ze hem zelf destijds toevertrouwden.

http://www.youtube.com/watch?v=_8oPyTz3ONY&feature=related

En toen dacht ik... Waar zouden jullie 's nachts wel voor wakker gemaakt willen worden? :P

TS begint dus... Ik zou sowieso wel voor lekker eten uit m'n nest geschud willen worden. Sushi, nasi (met veul sambal en saté), Macaroni of spaghetti, boerenkool met worst... ...En een goeie film. :P

Jullie? :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

"Waar kom jij je bed voor uit" is wel een betere vraag dan "Waar kan ik je 's nachts voor wakker maken (WKIJSVWM)" want ik ben sowieso 's nachts langer op dan de gemiddelde mens. Ik kom mijn bed uit omdat ik wakker word, van wat dan ook. Bijvoorbeeld die kutvuilniswagen die om 8:00 uur 's nachts de bakken komt legen die tegenwoordig onder mijn slaapkamerraam staan :r

Maar stel nou ik lig enorm te slapen dan moet je me niet wakker maken voor iets onbenulligs als eten, ik heb dan toch geen honger.

Je mag mij 's nachts wakker maken voor een pronkstuk in mijn computer/console collectie. Bijvoorbeeld de Apple Bandai Pippin. Als je die komt brengen maak me maar wakker, zet ik nog koffie voor je ook _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar stel nou ik lig enorm te slapen dan moet je me niet wakker maken voor iets onbenulligs als eten, ik heb dan toch geen honger.

Je mag mij 's nachts wakker maken voor een pronkstuk in mijn computer/console collectie. Bijvoorbeeld de Apple Bandai Pippin. Als je die komt brengen maak me maar wakker, zet ik nog koffie voor je ook _O_

Daar heb je absoluut een goed punt... Maar ik zie het eerder gebeuren dat iemand met een pan eten aan mijn deur staat dan met 20.000 DVD's met alle TV-programma's die ik nog zoek, of met missende stripboeken uit mijn verzameling, of met precies dat éne pla... Wacht...

Ik wijzig even mijn eerste keuze, mij kan je wakker maken voor een platencontract. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 years later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...