Ga naar inhoud

BBC The computer programme [GB, 1981-1982]


Aanbevolen berichten

In 1982 begint de BBC met een televisieprogramma om "de massa" te introduceren in de wereld van computers en hun mogelijkheden.

De eerste, volledige aflevering:

http://www.youtube.com/watch?v=ogGKF5pDjmM

Mochten jullie het leuk vinden, ik heb alle 10 de afleveringen en kan de andere ook uploaden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Hopelijk krijg ik binnenkort eens tijd om deze gave docu's te bekijken. Net een stukje van deel 1 gezien, dat is zeker de moeite waard! Op de momenten dat het inhoudelijk wat minder boeiend wordt, is daar altijd nog de nostalgische, haast melancholische sfeer. _O_

Omdat dit niet heel diep op de materie in gaat vind ik deze hele serie zeer interessant. Sommige dingen zijn wel erg "basic", maar het blijft leuke televisie.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Juist! Daarom heb ik al deze posts al toegevoegd aan m'n Wacht Later-lijst op Youtube. :)

2e serie ben ik momenteel aan het uploaden, die gaat wel iets dieper in op alles, maar nog steeds boeiend.

Daarna heb ik nog x Micro News "for education only" uit 1987/1988 en Micro File (over computer samplers) uit 1985.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...