Ga naar inhoud

[FOTO]wedstrijd - met als onderwerp Herfst


Aanbevolen berichten

Een nieuwe fotowedstrijd, een nieuw begin. Dit keer met als onderwerp Herfst. Geniet van je vrije uurtjes en trek de natuur in, of hou het dicht bij huis, ook goed.

Weet je niet hoe je een foto moet uploaden? Zie de uitleg op:

http://www.retroforum.nl/topic/3592-het-plaatsen-van-plaatjes-op-het-forum/

De regels:

- Het moet een foto zijn die jij zelf hebt gemaakt

- De foto mag niet worden nabewerkt (behalve verkleinen/bijsnijden)

- De foto moet gemaakt zijn tijdens de looptijd van de contest en ingeleverd zijn voor het einde van de contest

- Je mag meerdere keren inzenden, maar alleen je laatste inzending blijft staan

Looptijd:

t/m de maand october 2013.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat mij betreft geen filters, geen nabewerking, geen zwart/wit, sepia etc.

Gewoon de foto zoals de foto is, hooguit bijgesneden en/of verkleind. Anders wordt het een fotobewerkingstopic, misschien ook leuk voor een contest, wie maakt van een op het gezicht saaie foto middels filters en effecten de leukste/tofste/mooiste foto.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat mij betreft geen filters, geen nabewerking, geen zwart/wit, sepia etc.

Gewoon de foto zoals de foto is, hooguit bijgesneden en/of verkleind. Anders wordt het een fotobewerkingstopic, misschien ook leuk voor een contest, wie maakt van een op het gezicht saaie foto middels filters en effecten de leukste/tofste/mooiste foto.

Dan zijn we het helemaal eens (behalve het zwart/wit geval ;)

Hinse, geen filter gebruik dus. Mag pas als het grandioze idee van djkoelkast uitgevoerd wordt!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ok, hebben we dat meteen duidelijk! Ik wacht in elk geval nog eventjes met inzenden, want ik kan nog maar weinig herfstsignalen ontdekken buiten.

Daarom is de hele maand oktober er ook bijgehaald. Maar je hebt gelijk, alles schiet de grond uit: de heg, de datura in late bloei en gisteren zelfs paddestoelen gesignaleerd... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanmorgen een gruwelijk mooie gekleurde lucht gespot met de zonsopkomst, al was het tijdens mijn reis terug naar huis, en had niet echt de gelegenheid om er een (mooie) foto van te maken..

Voor zover een opkomende zon dan ook specifiek iets met herfst te maken heeft :X

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

De herfst staat weer voor de deur! Letterlijk. Deze foto is gemaakt in mijn voortuin, je ziet de muur van mn huis. Paddestoeltjes moesten zonodig tussen de stenen door groeien, wat een bikkels!

PS: foto is gemaakt met mn mobiel, in een paar seconden tijd, zonder echt moeite ervoor te doen of er de tijd voor te nemen (het regende :P )

F320Vfp.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...