Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Knight Rider, m'n andere hobby!

Als 10 jarige werd ik gevangen door de gestroomlijnde zwarte Trans AM die kon praten, springen en.. ja, wat kon hij eigenlijk niet?! En geloof het of niet, David Hasselhoff was hartstikke stoer in de jaren 80.

Knight Rider liep van 1982 tot 1986, slechts 4 seizoenen. En tot op de dag van vandaag is het nog populair. Zo wemelt het van de KITT replica's over de wereld (ook hier in Nederland) en er worden jaarlijks meerdere Knight Rider events georganiseerd.

Ik vond toch eigenlijk wel dat er een topic aan deze serie gewijd mocht worden. Wat vonden jullie ervan? En misschien nog leuke anekdotes? Ik weet bijvoorbeeld dat KITT in de Universal Studios in Los Angeles heeft gestaan in de jaren 80 en 90. Iemand daar toevallig geweest en wat foto's gemaakt?

Misschien wel leuk, om er even in te komen. Een aantal Knight Rider filmpjes die ik heb gemaakt in samenwerking met KITT eigenaar Michel Hageman.

En mijn moment met KITT :P

post-487-0-84943500-1395505225.jpg

post-487-0-11071900-1395505234.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

NOS-TT 409 ma 14 apr 14:12:17

Knight Rider's K.I.T.T. geveild

Een fan van de tv-serie Knight Rider kan z'n geluk niet op. Hij heeft op een veiling de legendarische wonderauto K.I.T.T. gekocht voor 150.000 dollar.

Het is niet de wagen uit de serie,maar een namaak-exemplaar van hoofdrolspeler David Hasselhoff zelf.Er gingen nog meer spullen van Hasselhoff onder de hamer.Zijn rode jas uit de serie Baywatch werd voor 750 dollar geveild.

Maar het topstuk van de veiling,een enorm namaakbeeld van Hasselhoff,werd niet verkocht.Het beeld werd gebruikt voor de film van Spongebob Squarepants en is tienduizenden dollars waard.The Hoff besloot het zelf te houden.

Tips,reacties? Mail nosop3.nl

Link naar bericht
Delen op andere sites

NOS-TT 409 ma 14 apr 14:12:17

Knight Rider's K.I.T.T. geveild

Een fan van de tv-serie Knight Rider kan z'n geluk niet op. Hij heeft op een veiling de legendarische wonderauto K.I.T.T. gekocht voor 150.000 dollar.

Het is niet de wagen uit de serie,maar een namaak-exemplaar van hoofdrolspeler David Hasselhoff zelf.Er gingen nog meer spullen van Hasselhoff onder de hamer.Zijn rode jas uit de serie Baywatch werd voor 750 dollar geveild.

Maar het topstuk van de veiling,een enorm namaakbeeld van Hasselhoff,werd niet verkocht.Het beeld werd gebruikt voor de film van Spongebob Squarepants en is tienduizenden dollars waard.The Hoff besloot het zelf te houden.

Tips,reacties? Mail nosop3.nl

Nog wel aardig om te vermelden dat de opbrengst naar een goed doel is gegaan. En een wit overhemd was slechts voor 75 euro geveild, terwijl het tussen de 200-300 euro had op moeten leveren.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, the Hoff veilt de KITT die hij anderhalf jaar geleden van zijn fans cadeau heeft gekregen. Een mooi gebaar voor het goede doel, maar voor je fans toch een beetje ondankbaar... als je het mij vraagt.

De auto in kwestie was overigens best lelijk. Lelijke afwerking en allerlei niet-kloppende aanpassingen. Maar goed, voor de leek een leuk hebbeding.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, the Hoff veilt de KITT die hij anderhalf jaar geleden van zijn fans cadeau heeft gekregen. Een mooi gebaar voor het goede doel, maar voor je fans toch een beetje ondankbaar... als je het mij vraagt.

De auto in kwestie was overigens best lelijk. Lelijke afwerking en allerlei niet-kloppende aanpassingen. Maar goed, voor de leek een leuk hebbeding.

Meteen ook de reden waarom? :') Ondankbaar, ja, maar als het voor het goede doel is...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...