Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geen idee of ie hier thuis hoort, maar als dat niet zo is merk ik het wel.

Hoorspel van 'de diamant' op LP aangeschaft, dat viel wat tegen. Het is echt een superkorte versie van de diamant, waarin de boeven niet eens te horen zijn. Het verhaal: B&A zitten gezellig thuis als ze plotseling worden opgepakt. De Vries geeft ze de gebruikelijke tijd om hun onschuld te bewijzen, B&A nemen het vliegtuig, zien de schuilplaats van de boeven vanuit de lucht, bellen de politie en die pakken de echte boeven op. Einde.

Op kant twee staan nog een aantal liedjes.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Deze draait ook op Radio Bassie & Adriaan.

Ik vind hem erg leuk :D

Als je er vanaf wil, laat het me weten ;)

Nou, ik ben het volledig met Graansnuit eens. Het hoorspel is wel erg kort. Geef mij maar het hoorspel over de verdwenen schat. Die is veel leuker. :O

Link naar bericht
Delen op andere sites
B&A nemen het vliegtuig, zien de schuilplaats van de boeven vanuit de lucht, bellen de politie en die pakken de echte boeven op. Einde.

Dit is inderdaad megakort, de boefjes geven zich wel heeeel snel over. Wat dat betreft is de serie veel beter, maar het moet ook allemaal wel op 1 LP passen natuurlijk, maar hier is het wel heel drastisch aangepast.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

Ik heb dat geloof ik ook maar dat staat op CD. Ik heb het staan op de CD van de Diamantenroof. Ligt hier trouwens in de bib.

Ik vind dat juist een heel leuk avontuur, vertelt op CD met fantastische liedjes zoals Wij zijn reuzen, Ondervraging, Maak de piste maar vrij en nog véél meer.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...