Ga naar inhoud

Ronde 3-5  

4 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk spel vind jij beter?

    • Dr. Mario (1990)
      0
    • Ice Climber (1985)


Aanbevolen berichten

Dr. Mario (1990)

Help Dr. Mario in dit puzzel spel met het bestrijden van alle virussen.

 

vs.

 

Ice Climber (1985)

Popo en Nana beklimmen hoge bergen om hun gestolen groenten terug te veroveren.

 

 

Stem op het spel dat jij het leukste vindt en laat een reactie achter!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Één van de makkelijkere keuzes deze week: Ice Climber ;) 

 

Dr. Mario is een leuke variant op Tetris en (net als Ice Cimber overigens ) een memorabele NES titel, maar qua originaliteit en gameplay heeft Ice Climber toch wel even dat beetje meer. Toevallig wel beiden titels die de tand des tijds hebben overleefd via hun opwachting in de Super Smash Bros. serie ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dr. Mario blijft een erg vermakelijk puzzel spel met aanstekelijke muziek, maar mijn sympathie gaat wederom uit naar Ice Climber.

 

59 minutes ago, MarsM said:

Toevallig wel beiden titels die de tand des tijds hebben overleefd via hun opwachting in de Super Smash Bros. serie ;) 

 

Dat de Ice Climbers spoedig weer terug mogen keren na hun afwezigheid in de laatste game. :P

En ik wil nog steeds de amiibo!

 

Een stem voor Ice Climber!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit is inderdaad de makkelijkste keuze deze week;

 

Dr. Mario is in mijn ogen geen titel die bij de beste 8 NES games behoort.

Dan kan het "misschien" een leuke variant op Tetris zijn met "aanstekelijke muziek", voor mij niet :P 

Het spel trekt mij totaal niet aan en ik ben dan ook van mening dat er al veel betere NES games uit de competitie liggen.

Ice Climbers is op zijn beurt gewoon een klassieker en staat wel op zijn plaats bij de beste 8 NES games.

 

Dus ook mijn stem gaat naar Ice Climber

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind dat beide spellen niet in de top 8 van beste NES spellen horen, maar dat krijg je als Zelda vroegtijdig afvalt in een ander deel van het schema. Als we het puur over deze battle hebben mag ook Ice Climber van mij door gaan, maar puur omdat het spel een makkelijke loting had tot dusverre ;) 

aangepast door Hinse
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...