Uncle Ar 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Hmm... Een niet echt B&A vraag.In welke bekende serie van vroeger speelden zowel de B&A acteur Paul Meyer (BB uit de sleutel) als B&A acteur Frans Kokshoorn (BB uit de diamant)? Was dat niet ''Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, meneer?'' Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Hmm... Een niet echt B&A vraag.In welke bekende serie van vroeger speelden zowel de B&A acteur Paul Meyer (BB uit de sleutel) als B&A acteur Frans Kokshoorn (BB uit de diamant)? "Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, meneer?" Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost [..]Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, meneer. Sorry jongens, wonderer was het eerste En hier nog het stukje van "Joop" Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Welke kleur sokken draagt Japie? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost En hier nog het stukje van "Joop" Het spijt me zeer, maar ik versta van alles, behalve Joop en ik zal het ook nooit gaan geloven. *laat toch nog even zijn oren uitspuiten* Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost [..]Het spijt me zeer, maar ik versta van alles, behalve Joop en ik zal het ook nooit gaan geloven. *laat toch nog even zijn oren uitspuiten* Job of Joop... met dat bekakte accent van de Baron is het ERG lastig. Vind Joop logischer (vanweger Dikmans). Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Welke kleur sokken draagt Japie? geel Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost [..]geel Nope. Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Rood? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Rood? Yep. Duidelijk te zien wanneer zijn toiletbezoek een beetje explosief blijkt Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Oke, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Waar verstoppen de Baron, B2 en vlugge Japie zich nadat ze zijn teruggekeerd uit Lanzarote? (Volledig zijn graag) Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost In een pakhuis Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost *kijkt naar de jury* Nee, dat kunnen wij niet goedkeuren. Ik zei al, wees volledig. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Een pakhuis aan de Oosthavenkade, nummer 54, in Vlaardingen Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Dat is het volledige en correcte antwoord Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Wat is het adres van het boevenhuis op Kreta? (Spelling hoeft niet correct te zijn, als de uitspraak maar te herkennen is) Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Pff, wat dat niet zoiets als "Papapaukie 63"??? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Pff, wat dat niet zoiets als "Papapaukie 63"??? Lijkt erop, maar is het niet Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Papatauki 24? Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Of was het nou 62???? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Papatauki 24? gloeiendheet Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost [..]gloeiendheet 23 dan? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost [..]23 dan? Nu is het antwoord weer onvolledig Maar dat is hem Volgende vraag weer voor jou. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Hoeveel tukjes doet Bassie in de Plaaggeest? Antwoord morgen Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Hoeveel tukjes doet Bassie in de Plaaggeest? Antwoord morgen 6 dromen!! een in aflevering 1, een in aflevering 2, een in aflevering 4, twee in aflevering 5 en een in aflevering 6!! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost [..]6 dromen!! een in aflevering 1, een in aflevering 2, een in aflevering 4, twee in aflevering 5 en een in aflevering 6!! Tukjes zijn geen dromen. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Volgens mij 3. (als je de dromen erbij optelt 9) Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost Inmiddels zijn we toch wel erg benieuwd naar het juiste antwoord Wonderer! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost Inmiddels zijn we toch wel erg benieuwd naar het juiste antwoord Wonderer! Ja, sorry, beetje bij in geschoten twee keer in de garage een keer in de haven een keer in die badkuip Maakt vier tukjes. Aangezien niemand het geraden heeft: Wanneer wordt de wijn port? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost Ja, sorry, beetje bij in geschoten twee keer in de garage een keer in de haven een keer in die badkuip Maakt vier tukjes. Aangezien niemand het geraden heeft: Wanneer wordt de wijn port? Als er alcohol bij is gedaan, waardoor het gisten stopt. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost [..]Als er alcohol bij is gedaan, waardoor het gisten stopt. Die was te makkelijk Heb je hem opgezocht? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost Die was te makkelijk Heb je hem opgezocht? Half, dat van ''het stoppen van gisten'' wist ik uit mijn hoofd, maar toch zekere voor het onzekere genomen, voor het geval er weer gezeur kwam over onvolledige antwoorden. Dus even snel opgezocht wat er nou ook alweer bij werd gedaan. Ah, dacht Wonderertje eindelijk een doordenkertje te pakken te hebben ...... Afijn, we gaan verder: Hoe schrijf je CHR in het Grieks? Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost [..]Half, dat van ''het stoppen van gisten'' wist ik uit mijn hoofd, maar toch zekere voor het onzekere genomen, voor het geval er weer gezeur kwam over onvolledige antwoorden. Dus even snel opgezocht wat er nou ook alweer bij werd gedaan. Ah, dacht Wonderertje eindelijk een doordenkertje te pakken te hebben ...... Afijn, we gaan verder: Hoe schrijf je CHR in het Grieks? ZP Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost ZP Die smiley is overbodig hoor, Freek. Helemaal goed! Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost [..]Die smiley is overbodig hoor, Freek. Helemaal goed! Cool! En hier is de nieuwe vraag: Hoe heet de Ier die de rust van de Fairies heeft verstoord? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost [..]Cool! En hier is de nieuwe vraag: Hoe heet de Ier die de rust van de Fairies heeft verstoord? Patrick O'Brian Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost Patrick O Brian, maar ben blijkbaar te laat Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost Wer-Al_Zwowe was eerder. Sorry Randy. Wer-Al_Zwowe, jij bent aan zet! Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost Wat is het laatste dat Bassie in de series aan de binnenkant van zijn ogen ziet? (Beschrijf de droom) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost Wat is het laatste dat Bassie in de series aan de binnenkant van zijn ogen ziet? (Beschrijf de droom) Das in de Verzonken Stad, Bassie droomt dat hij, net als Koning Midas, alles wat hij aanraakt in goud laat veranderen, maar spijtig genoeg ook zijn slagroomtaartjes en ook Adriaan Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost Wel gek dat Bassie in het liedje Sint-Maarten zegt dat hij het bezoek aan Sint-Maarten aan de binnenkant van zijn ogen gaat bekijken. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost [..]Das in de Verzonken Stad, Bassie droomt dat hij, net als Koning Midas, alles wat hij aanraakt in goud laat veranderen, maar spijtig genoeg ook zijn slagroomtaartjes en ook Adriaan Dat klopt. Randy, het is jouw beurt. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost Welke route nemen zowel Joris als Bassie en Adriaan in hun vlucht van Nederland naar Gran Canaria ( in De Huilende Professor ) Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost Over Portugal naar Madera (ofzoiets) Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost Correct Frey, de eer is aan u Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost Hoeveel keer wordt de baron in de gevangenis opgesloten en noem ook de voorbeelden erbij. (Wonderer mag niet antwoorden ) Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost Vijf keer. De eerste keer is na de Schatkaart. De tweede keer is na de Kroon. De derde keer is na de Verzonken Stad. De vierde keer is tijdens de Reis vol Verrassingen op het eiland Alcatraz. De vijfde keer is na de Reis vol Verrassingen. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost Vijf keer.De eerste keer is na de Schatkaart. De tweede keer is na de Kroon. De derde keer is na de Verzonken Stad. De vierde keer is tijdens de Reis vol Verrassingen op het eiland Alcatraz. De vijfde keer is na de Reis vol Verrassingen. Helemaal goed Jouw beurt weer Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost Wie is er niet te zien in "Bassie en Adriaan en de Diamant"? A. Paul van Gorcum B. Joop Dikmans C. Dick Rienstra D. Aart de Heer E. Wil Sibbelee Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost Wie is er niet te zien in "Bassie en Adriaan en de Diamant"?A. Paul van Gorcum B. Joop Dikmans C. Dick Rienstra D. Aart de Heer E. Wil Sibbelee Joop Dikmans Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten