Ga naar inhoud

Beste 32-15  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • The Legend Of Zelda: A Link To The Past
    • Soul Blazer
      0


Aanbevolen berichten

5ae6341058785_Beste32-15.thumb.png.93a55119c20e1cacdab792608ce1b85e.png

 

The Legend Of Zelda - A Link To The Past

A Link To The Past is het derde deel in de serie van actie-avontuurspellen. Je ziet de spelwereld van bovenaf. Je speelt met het karakter genaamd Link en begint met de opdracht om Zelda te bevrijden uit Hyrule Castle. Dit is echter pas het begin van het verhaal. Je moet allerlei kerkers in en vijanden verslaan. Aan het eind van de kerker vind je een eindbaas met een object die je weer kunt gebruiken om verder te komen. Gedurende het spel vind je wapens, leer je nieuwe speciale aanvallen en kun je meer aanvallen overleven.

 

Soul Blazer

Soul Blazer is een actie RPG. De speler bevrijdt een aantal dorpen door te vechten met monsters in traditionele dungeoncrawl gevechten. Het verslaan van een monster zorgt ervoor dat de ziel van een voormalige inwoner van een dorp bevrijd wordt. Vaak is dit een mens, maar het kan ook iets anders zijn, zoals bijvoorbeeld een dolfijn of een tulp. Bij het bevrijden van de zielen wordt langzaam het dorp weer opgebouwd. De nieuwe inwoners geven de speler advies en diverse spullen. Als de ziel van het dorpshoofd wordt bevrijd door het verslaan van de eindbaas dan kan de speler naar het volgende gebied. Als alle zes de dorpen zijn verslagen dan krijgt de speler toegang tot de “World of Evil” om daar de laatste eindbaas te verslaan.

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vrij gemakkelijk vergelijken: Zelda is in zo ongeveer alles beter (muziek, gameplay) en grafisch heeft het ook mijn voorkeur. Voor Soul Blazer mag het van mij hier eindigen, dan hoef ik in de vervolgrondes me niet steeds aan die ronddraaiende blauwe bol te ergeren. :P 

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 hours ago, Hinse said:

Vrij gemakkelijk vergelijken: Zelda is in zo ongeveer alles beter (muziek, gameplay) en grafisch heeft het ook mijn voorkeur. Voor Soul Blazer mag het van mij hier eindigen, dan hoef ik in de vervolgrondes me niet steeds aan die ronddraaiende blauwe bol te ergeren. :P 

Had je dan niet beter op Soul Blazer kunnen stemmen :P?

Of vind je het dan straks niet zielig als het 6-0 voor Soul Blazer is :)?

 

Ook mijn stem gaat naar The Legend of Zelda en het lijkt mij inderdaad wel duidelijk waarom ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier kies ik voor The Legend Of Zelda. Ik heb dit spel al meerdere keren helemaal uitgespeeld en het blijft leuk. Soul Blazer ziet er ook wel aardig uit maar kan helaas niet op tegen Zelda.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...