Ga naar inhoud

Beste SNES Game: Achtste Finale 3


Achtste Finale 3  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Donkey Kong Country 2: Diddy's Kong Quest
    • TMNT IV: Turtles In Time


Aanbevolen berichten

5af8a40e7f1fb_Achtste3.thumb.png.0745456572e6357dfb3434fc213e072d.png

 

Donkey Kong Country 2 - Diddy's Kong Quest

Donkey Kong Country 2 is het tweede deel in de Donkey Kong Country serie van platformspellen. In dit deel kun je spelen met Diddy Kong of Dixie Kong. Je speelt door 53 levels in 8 verschillende werelden. Er zijn diverse vijanden op het land, zoals reptielen, ratten, bijen en aasgieren. Vijanden onder water zijn onder anderen kogelvissen, palingen en haaien. Elke wereld eindigt met een eindbaas die verslagen moet worden om verder te kunnen. Vijanden kunnen verslagen worden door er op te springen of door een ton op ze te gooien. Je kunt één van de twee karakters besturen. Als er eentje geraakt wordt dan zal hij uit het beeld verdwijnen tot er een ton gepakt wordt met daarop de initialen "DK". Beide karakters hebben hun eigen speciale kenmerken. Er zijn levens te winnen door ballonnen of door 100 bananen te verzamelen.

 

TMNT IV - Turtles In Time

Teenage Mutant Ninja Turtles IV: Turtles in Time is een vechtspel waarin je diverse levels moet doorlopen en eindbazen moet verslaan. Je kunt kiezen welke turtle je wilt spelen; Elke turtle heeft sterke en zwakke kanten. Nieuw ten opzichte van voorgaande games uit de serie is de mogelijkheid om een powerattack uit te voeren door snel achter elkaar de vijand te raken. Ook is het mogelijk om grondtroepen tegen het scherm aan te gooien. Het spel heeft ook een tijdrit mode en een mode om tegen een andere speler te vechten.

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

DKC is een heel sterke formule, maar heeft nooit echt mijn persoonlijke voorkeur gehad. Dit schijnt dan het beste deel te zijn, en het had tegen andere tegenstanders zeker mijn voorkeur kunnen genieten. Alleen TMNT is een waanzinnig goede beat-em-up, ik denk het beste Turtles-spel dat ooit gemaakt is met echt toffe graphics, vette muziek en bovenal boordevol actie en geweldige coop modus. Dus die krijgt mijn stem. ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

Dit vind ik een kut battle.

Beide games zijn erg goed en speel ik zeer graag.

Maar ik moet een keuze maken en dan ga ik met pijn in het hart toch voor DKC 2, dat spel speel ik toch nét even iets liever.

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...