Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Stel nou dat je een dag op stap mocht met een van de B&A personages. Wat zou je gaan doen? Waar zou je over praten?

TS begint... ik zou of met Adriaan gaan duiken in Spanje of zo, dan ergens tortilla's eten en praten over het circus en hoe stoer hij is en dergelijke O+

Of we gaan samen trainen, dat lijkt me nog handiger, want ik wil ook op mijn handen leren staan.

Of ik zou samen met de Baron een inbraak plegen, een geniale inbraak natuurlijk. En dan stiekem hopen dat B&A ons komen opsporen :P Nee, dan nemen we een goeie whisky en praten over de stijgende criminaliteit in Nederland en hoe het nou precies zit met die diamant.

Ik heb zo het vermoeden dat hier heel weinig replies op komen. Maar dat kan me niks schelen, lekkerpuh, uh! :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik zou bij bassie en adriaan op bezoek gaan. dan ging ik eerst een interview geven aan *bas* en *adriaan* en daarna ging ik samen met adriaan spannende scenes kijken waarin bassie grapjes maakt adriaan omhoog klimt of de duik-droom. met bassie ging ik iets heel anders doen namelijk:

*jordy* wat zullen we gaan doen?

*robin* ro-bot mop-pen ver-tel-len ha-ha goe-de mop dom-me ro-bot.

*jordy* nee wacht even ik weet iets beters. zeg bassie, jij droomt toch bijna altijd?

*bas* altijd.

*jordy* hoe moet dat eigenlijk?

*bas* nou dan doe ik altijd zeggen: even aan de binnenkant van mijn ogen kijke...SNURK!!!

*jordy* bassie, word wakker! robin kan jij helpen??

*robin* na-tuur-lijk. PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP!!!!!!!!!

*bas* help!

*jordy* rustig maar, wij zijn het maar.

en ik vertelde dat robin en ik ook weleens willen dromen. we staken onze koppen tegen elkaar en toen telde ik. een. twee. zes! en toen zeiden robin, bassie en ik tegelijk de legendaarise woorden: dat gaan we even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken! toen kwam een hele leuke medley om van te.. te.. DROMEN! de medley was afgelopen en adriaan riep mij naar beneden want mijn moeder was er en die zou me mee naar huis nemen. ik had iedereen gedag gezegd en toen moest ik echt naar huis. in de auto zat een cassette en ik zette hem aan bij dag vriendjes en ik ging uit het achterraam hangen en meezingen. en je hoort de muziek al.

dag vriendjes, dag vriendinnetjes, dat was het dan alweer, dag vriendjes, dag vriendinnetjes, tot de volgende keer maar weer.

EINDE.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou graag met Bassie iets willen doen. Heel veel praten over hoe alle series gemaakt werden enzo. Gewoon praten over alles wat met hun series en shows te maken had. Ook zou ik wel even B2 willen spelen en Bassie Vlugge Japie en dan een paar leuke scenes naspelen :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou wel een dagje in één van die landen willen optrekken met B100, wellicht dat ik m dan van z'n misdadige pad kan afbrengen en hem kan bewegen te solliciteren bij adjudant Van der Steen, als speurneus...

Alhoewel, met B100 in de buurt is pech nooit uit te sluiten ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou met B100 naar Herman van Idols gaan om een carnavalskraker met hen beiden op te nemen. Een andere mogelijkheid is om met Danny Verbiest drie pinten te drinken in een Vlaams cafe en hem dan vragen de stem van Samson na te doen...

of met Andre du Lord gewoon gaan dealen natuurlijk ;)...hahaha (grapje).

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

wel grappig dat de meeste mensen met een van de boeven zouden willen optrekken en niet met bassie of adriaan :P

ik zou wel met de plaaggeest wat kattekwaad willen uithalen ;):P (weet ik ook meteen wie ut is)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou een dag met Robin op stap willen. Ik zou hem openschroeven om nou te kijken hoe hij in elkaar zit. En natuurlijk zou ik hem ook weer in elkaar zetten. Dan krijgt hij meteen nieuwe batterijen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...