Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan en de Huilende Professor -Deel 2-


Aanbevolen berichten

[..]

Ik zij dat de voor en achterkant het zelfde is. Maar ik heb de video zelf nog niet bekeken. En ik was best schieuwnierig

*adriaan* Je bedoelt Nieuwschierig

*bas* : JA j0h.. DAt zeg ik: Schieuwnierig...

Maar kben benieuwd... Iemand had het er overigens over dat er bij Intertoys video's van B&A zijn voor €2,99... Ik weet het fijne er nog niet van... Kzal jullie zo snel mogelijk op de hoogte brengen... *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

*bas* : JA j0h.. DAt zeg ik: Schieuwnierig...

Maar kben benieuwd... Iemand had het er overigens over dat er bij Intertoys video's van B&A zijn voor €2,99... Ik weet het fijne er nog niet van... Kzal jullie zo snel mogelijk op de hoogte brengen... *)

Ik heb de video bekeken en het niet de zelfde uitgave dan de dvd. Het is gewoon de dubbelbox van 1997 maar dan op 1 videoband:

Deel 1 "Het Griengas" 74 minuten

Deel 2 "De Schuilplaats" 71 minuten

In totaal is dat 145 minuten op de voorkant staat "De volledige serie ruim 180 minuten! Dat scheelt ruim 35 minuten :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind Joris echt passen in de huilende professor. Hij kan ook goed acteren.

*professor* Heb je de opdracht goed uitgevoerd?

*joris* De kapitein heeft ... uh ik bedoel ik heb de opdracht goed uitgevoerd.

*professor* Heb jij de opdracht goed uitgevoerd wat is dit dan (wijst op het tv scherm)

*joris* (slaat de kapitein) ach wat is dat nou!

Ik weet niet of die helemaal klopt.

Mja volgens mij ging-ie zo:

*joris* Professor! We hebben de opdracht goed uitgevoerd!

*kapitein* Boot goed opgeborgen!

*joris* Neeheej! Ik bedoel: IK heb de opdracht goed uitgevoerd!

*professor* Heb jij de opdracht goed uitgevoerd? Wat is dit dan?

*joris* (*schrikt*) Aaaah! Dat is die clown

En daarna slaat-ie de kapitein d8 ik. En de professor slaat Joris weer of zo. Er wordt overigens veel van dat soort klapjes uitgedeeld in deze serie. :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mja volgens mij ging-ie zo:

*joris* Professor! We hebben de opdracht goed uitgevoerd!

*kapitein* Boot goed opgeborgen!

*joris* Neeheej! Ik bedoel: IK heb de opdracht goed uitgevoerd!

*professor* Heb jij de opdracht goed uitgevoerd? Wat is dit dan?

*joris* (*schrikt*) Aaaah! Dat is die clown

En daarna slaat-ie de kapitein d8 ik. En de professor slaat Joris weer of zo. Er wordt overigens veel van dat soort klapjes uitgedeeld in deze serie. :{

O ja zo ging die. En dan zegt de kapitien nog zacht er achteraan:

*kapitein* Dat is die clown.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat me opgevallen is dat de *professor* wel een hele grote fan is van *bas* & *adriaan* ondanks dat hij ze gevangen wil nemen en wil gebruiken als proefkonijn voor z'n nieuwe griengas. Er hangen namelijk 2 posters van B&A in zijn laboratorium hangen. Eéntje op de deur en ééntje hangt er boven de televisieschermen. Het is jullie vast ook wel opgevallen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat me opgevallen is dat de *professor* wel een hele grote fan is van *bas* & *adriaan* ondanks dat hij ze gevangen wil nemen en wil gebruiken als proefkonijn voor z'n nieuwe griengas. Er hangen namelijk 2 posters van B&A in zijn laboratorium hangen. Eéntje op de deur en ééntje hangt er boven de televisieschermen. Het is jullie vast ook wel opgevallen.

Dan is het jou vast ook wel opgevallen dat die posters behoorlijk zijn toegetakeld met stiften... ik denk dat ie daar zijn woede op gekoeld heeft ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...