Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan en de Huilende Professor -Deel 2-


Aanbevolen berichten

[..]

Maar Joris is ook een paar keer geïrriteerd door de domheid vand de soldaten en z'n onkunde

bvb. Als Bassie en Adriaan ontsnappen uit de schuilplaats van de professor en Joris springt in het zwembad HILATISCH _O-

Of de scène aan de speedboot : Ga zitten en we gaan er vandoor. En de kapitein zit zich op de kade.

Nou, ik zou toch van minder beginnen huilen, met zo'n werkvolk zou ik geen griengas nodig hebben.

Maar de Kapitein was niet echt dom. Die deed alleen maar zo, zodat hij tijd kon rekken en Bassie en Adriaan te hulp kon schieten. Hij gaat op de kade zitten zodat hij Joris vertraagt en B&A nog de tijd hebben om ze zien weg te vagen. Hij sprint niet achter ze aan, omdat hij wil dat ze ontsnappen, en doet dus maar alsof hij de opdracht niet begrepen heeft. Enzo.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ja dat is erg grappig, wel stom dat hij niet snel een nieuwe opdr verzint maar kwaad wordt en daarna een potje gaat janken

ook mooi als *joris* is het politiebureau loopt, *joris* :hee een radiuo zender die zal ik maar meenemen(zoiets teminste) Whiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeee

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja dat is erg grappig, wel stom dat hij niet snel een nieuwe opdr verzint maar kwaad wordt en daarna een potje gaat janken

ook mooi als *joris* is het politiebureau loopt, *joris* :hee een radiuo zender die zal ik maar meenemen(zoiets teminste) Whiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeee

ja da gejank is altijd wel lachen alleen daaro in et politie bureau daar is et een beetje galmig, dus das een beetje irri als je je tv geluid beetje hard heb staan

Link naar bericht
Delen op andere sites
In die scène in de carvan is Adriaans acteerprestatie zooooo goed.

Als hij lacht en dan omslaat in huilen, en dan weer omgekeerd.

Super geacteerd _O_

Ik vind dat een van de beste scènes uit de professor

nou ik vind dat lachen best wel nep

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar dat lachen van Adriaan wordt weer professioneel als je het vergelijkt met het lachen van die twee jochies in dat ziekenhuisbed bij Joris, aan het einde van de serie.

Dat lachen vind ik wel meevallen hoor, ik zie het probleem niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar dat lachen van Adriaan wordt weer professioneel als je het vergelijkt met het lachen van die twee jochies in dat ziekenhuisbed bij Joris, aan het einde van de serie.

daar heb jij dan weer gelijk in

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het lachen van Adriaan eigenlijk best goed gedaan. En in dat ziekenhuis zou ook moeilijk zijn om te acteren want Joris is niet eens grappig *(*

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het lachen van Adriaan eigenlijk best goed gedaan. En in dat ziekenhuis zou ook moeilijk zijn om te acteren want Joris is niet eens grappig *(*

vind ik ook, op een gek die tatatda roept de rondjes zit te draaien moet ik niet lachen. Dat huilen van bas vind ik ook geweldig ooooooooohwwww ohhhhhhhhwww oooooooehhhhh

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

vind ik ook, op een gek die tatatda roept de rondjes zit te draaien moet ik niet lachen. Dat huilen van bas vind ik ook geweldig ooooooooohwwww ohhhhhhhhwww oooooooehhhhh

Haha. Dat opnemen op die casseterecorder was geniaal van Adriaan. Maar als de lachgas tegen je aankrijgt, zul je niet lachen maar kramperen van de pijn _O- (lol)

(Ik zal weer eens wat gaan posten :P )

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wel raar adriaan bassie 'verbiedt'om nog meer lachgas te sppuiten naar Joris, dan hadden ze het veel makkelijker er achter kunnen komen waar de Professor Chagrijn was.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, de politie kreeg ook geen woord uit hem volgens *adjudant* Maar hebben ze het wel geprobeerd met lachgas? Achja, het is maar goed dat *robin* wist dat ze naar de Ca Ca Canarische Eilanden BLIEP waren. *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wel raar adriaan bassie 'verbiedt'om nog meer lachgas te sppuiten naar Joris, dan hadden ze het veel makkelijker er achter kunnen komen waar de Professor Chagrijn was.

Adriaan wilde kennelijk wat lachgas sparen en had waarschijnlijk gehoopt dat de politie wel wat meer uit Joris zou krijgen. Helaas dus niet...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vond het ook vreemd dat Adriaan opeens stoptte met huilen.

Want de professor gaf dat griengas mee waarme je mensen maandenlang can kon laten huilen.

Maar ik vind dat huilen van Adriaan prima gedaan.

Maar dat van die 2 gasten vind ik egt slegt. :X

En ik snap ook niet wat er zo grappig aan was wat Joris deed.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vond het ook vreemd dat Adriaan opeens stoptte met huilen.

Want de professor gaf dat griengas mee waarme je mensen maandenlang can kon laten huilen.

Maar ik vind dat huilen van Adriaan prima gedaan.

Ik denk dat het gewoon een evenwicht is hoor : hij had al veel lachgas binnen dankzij bassie, dus was hij al goed bestand tegen het griengas. Daardoor was het maar een effect van korte duur.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb de slagersbanden sinds vandaag. De eerste van de drie heb ik al gekeken en gedigitaliseerd (want ik wil voorkomen dat de band verder verslijt). Het is me opgevallen dat er speciaal voor deze band een intro en een extro (is dat wel een bestaand woord) gemaakt zijn.

slager_1.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb de slagersbanden sinds vandaag. De eerste van de drie heb ik al gekeken en gedigitaliseerd (want ik wil voorkomen dat de band verder verslijt). Het is me opgevallen dat er speciaal voor deze band een intro en een extro (is dat wel een bestaand woord) gemaakt zijn.

slager_1.jpg

kan je dan een quote maken van wat ze zeggen Wer-Al_Zwowe?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

kan je dan een quote maken van wat ze zeggen Wer-Al_Zwowe?

Ik denk dat ik het beter kan samenvatten.

De intro

Adriaan zit alleen in de caravan. Hij verteld dat hij weet hoe de kijkers aan de video komen. Dan laat hij de reclame zien van deze banden, die een paar weken eerder op Kindernet te zien was.

slager_rec.jpg

Na deze reclame verteld hij dat hij alle banden heeft, behalve 'De Huilende Professor deel 1'.

Dan komt Bassie blij binnen. Hij heeft een extra Bassie-worst gekocht om voldoende Bassie-muntjes te hebben voor deze videoband. Hij denkt dat hij de eerste is, die deze band heeft. Maar Adriaan wijst naar alle kindertjes die zitten te kijken, die hebben de band al. Dan gaan ze de band bekijken en volgt het eerste deel van 'De Huilende Professor'.

Extro

Bassie vind het jammer dat het avontuur afgelopen is. Maar Adriaan verteld dat er nog een heel stuk komt. Hij heeft zelfs een video met fragmenten uit deel 2. Dit wordt gevolgd door tourinfo en een reclame van één of andere kindernet club.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Om af te koelen?

Joris springt toch helemaal niet in het water in het avontuur van de Huilende professor? Ik heb 3 videobanden van de Professor en zulke scène komt daar niet in voor hoor ! O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb de slagersbanden sinds vandaag. De eerste van de drie heb ik al gekeken en gedigitaliseerd (want ik wil voorkomen dat de band verder verslijt). Het is me opgevallen dat er speciaal voor deze band een intro en een extro (is dat wel een bestaand woord) gemaakt zijn.

slager_1.jpg

Dat is een outro. Maar ja, ik heb die banden ook, en ben van plan ze nooit weg te doen. Is het iemand opgevallen dat Joris aan het begin als hij met de professor praat over de walkie-talkie iets heel anders zegt dan: Goed professor. Hij zegt dan: Ik ben al onderweg.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Joris springt toch helemaal niet in het water in het avontuur van de Huilende professor? Ik heb 3 videobanden van de Professor en zulke scène komt daar niet in voor hoor ! O}

Aan het einde toch? Als B&A uit de cel ontsnapt zijn en Joris en het groene leger bij elkaar komen. Ze rennen dan allemaal door elkaar en Waarna Joris in een zwembad valt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar de Kapitein was niet echt dom. Die deed alleen maar zo, zodat hij tijd kon rekken en Bassie en Adriaan te hulp kon schieten. Hij gaat op de kade zitten zodat hij Joris vertraagt en B&A nog de tijd hebben om ze zien weg te vagen. Hij sprint niet achter ze aan, omdat hij wil dat ze ontsnappen, en doet dus maar alsof hij de opdracht niet begrepen heeft. Enzo.

Ja, maar als jij Joris was, zou je toch ook geïrriteerd geraken

[..]

Joris springt toch helemaal niet in het water in het avontuur van de Huilende professor? Ik heb 3 videobanden van de Professor en zulke scène komt daar niet in voor hoor ! O}

Antonio heeft gelijk, je moetmaar eens goed kijken naar je derde band

dan zie je hem duidelijk springen

zwembad.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Antonio heeft gelijk, je moetmaar eens goed kijken naar je derde band

dan zie je hem duidelijk springen

zwembad.jpg

Die scène heb ik niet staan op mijn 3 videobanden van De Huilende Professor! O}

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb zelf ook alle delen van de slagersbanden en daar sringt Joris ook het water in.

Maar op de slagersbanden mis je een hoop liedjes zoals: Zeg stel je eens voor en van naar het bos of het strand.

Die van de bos en het strand heb ik echt nog nooit gezien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die van de bos en het strand heb ik echt nog nooit gezien.

Dat liedje schijnt nooit in de serie gezeten te hebben. Gesneuveld op de montagetafel. Ik ben wel benieuwd in welke scène ze dat liedje hadden willen inpassen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat liedje schijnt nooit in de serie gezeten te hebben. Gesneuveld op de montagetafel. Ik ben wel benieuwd in welke scène ze dat liedje hadden willen inpassen!

In het hoorspel zit het bij het strandje, waar Bassie zegt dat hij rustig wordt van het geluid van de zee. Lijkt me een goede plek, hoewel je in een betrekkelijk korte tijd dan veel liedjes heb, immers dat andere gesneuvelde liedje PLUS de Robinson droom horen ook bij het strandje (waar ze aanspoelen dus).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Idd en je mist ook een paar kleine stukjes.

als B&A achter Joris aanzitten in het haventje zegt Adriaan: Geef mij Robin we gaan achter Joris aan.

Bij de slagersbanden zegt adriaan daarna: Ik heb het gevoel Joris moet hier ergens zijn(dat zegt hij bij het groene meertje.)

Maar op TV zie je ze eerst B&A op rotsen lopen en dan zegt Bassie:

Zo zie je hem en zo is ie foetsie.

Dat stukje zag ik een paar maanden geleden voor het eerst.

Link naar bericht
Delen op andere sites
immers dat andere gesneuvelde liedje PLUS de Robinson droom horen ook bij het strandje (waar ze aanspoelen dus).

Ow! Ik dacht dat dat andere gesneuvelde liedje (Ook een Clown) in de scène vlak voor de ontvoering van Bassie zat, dus bij het groene meertje, maar dat liedje zit dus ook op het strandje waar ze op terecht komen als ze van die rots afspringen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Idd en je mist ook een paar kleine stukjes.

als B&A achter Joris aanzitten in het haventje zegt Adriaan: Geef mij Robin we gaan achter Joris aan.

Bij de slagersbanden zegt adriaan daarna: Ik heb het gevoel Joris moet hier ergens zijn(dat zegt hij bij het groene meertje.)

Maar op TV zie je ze eerst B&A op rotsen lopen en dan zegt Bassie:

Zo zie je hem en zo is ie foetsie.

Dat stukje zag ik een paar maanden geleden voor het eerst.

Nog een verschil, maar dit keer tussen de dvd en de slagersbanden, die ik al eerder melde in dit topic, als Joris voor het eerst in het circus is geweest, en hij praat over de walkie-talkie met de professor, zegt Joris aan het eind niet:,,goed professor'', maar op de slagersbanden zegt hij: ,,Ik ben al onderweg``

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...