Ga naar inhoud

Invloed van B&A op andere mensen


Aanbevolen berichten

Ik heb dit topic maar in offtopic geplaatst, omdat het niet echt veel toevoegt aan de algemene B&A discussie. In dit topic kun je mensen quoten (of scans posten) die iets van Bassie en Adriaan aanhalen.

Gisteren bijvoorbeeld: Tennisser Raemon Sluiter won van Hrbaty en in onze krant (Trouw) haalde hij B100 aan. :D Zo zie je maar weer hoeveel invloed de B&A series hebben op (bekende) Nederlanders (en misschien Belgen).

b100.jpg

Ik vind het altijd erg leuk als BN'ers het over Bassie en Adriaan hebben (in postieve zin dan). Je merkt dan altijd gelijk dat onze helden meer dan gewaardeerd worden door iedereen. :)

Zie jij dus ergens een artikel waarin naar B&A gerefereerd wordt, post het dan hier 8-).

/me benieuwd is naar de animo

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik snap even niet waarom hij aan B100 moest denken... maar laat maar, anders gaan we weer off topic ;) Ik kan me zo gauw even niets herinneren, maar als ik wat heb, plaats ik het natuurlijk hier.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik snap even niet waarom hij aan B100 moest denken... maar laat maar, anders gaan we weer off topic ;) Ik kan me zo gauw even niets herinneren, maar als ik wat heb, plaats ik het natuurlijk hier.

Ik snapte het ook niet helemaal, maar hij zal het zelf wel snappen :D Misschien praatte die man uit het publiek net zo wanhopig als B100 dat soms doet. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 9 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...