Ga naar inhoud

Reclame Delta Lloyd, wel of niet Bas van Toor?


Is Bassie in de Delta Lloyd reclame Bas van Toor?  

35 leden hebben gestemd

  1. 1. Is Bassie in de Delta Lloyd reclame Bas van Toor?

    • Ja en dat weet ik zeker
      21
    • Ja ik denk van wel
      11
    • Nee ik denk van niet
      2
    • Nee en dat weet ik zeker
      2


Aanbevolen berichten

Echt wel. Dat is hem wel. Anders stuur je hem een mailtje. Weet je het echt zeker.

Ik heb hem toen alleens gemailt wanneer die reclame ervoor kwam, daar gaf ie toen netjes antwoord op :) Dus ik denk dat het hem wel is. Eigenlijk kan ik het ook wel wat zien aan de bewegingen die hij maakt

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind hem dus niet lijken en de laatste serie had hij nike gympies aan en geen rode schoenen....

en kijk naar zijn gezicht........

hehe, vooral bij zijn gezicht (4e en 5e foto) vind ik hem juist heel erg lijken op Bassie. En die schoenen, tja, dat zegt niet alles denk ik. Neej, ik denk echt dat het Bas is *bas*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gezien zijn postuur en als ik zijn gezicht bekijk ben ik er zeker van dat het de echte Bassie is. Verder steekt Bassie op gegeven moment in de reclame zijn duim op naar Cody 'Mad Dog' Austin, de mimiek daarbij vind ik echt 100% Bassie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Het antwoord is gisteren bewezen: JA! :Y Bassie & Sylvia waren te gast bij Jensen! en toen lieten ze fragmenten zien van Bas door de jaren heen, waaronder deze reclame. Hebben we nog meer bewijs nodig? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bas heeft aan deze reclame voor 'n leuk geldbedrag mee gewerkt.

Hij zou echter alleen gaan als zijn vrouw Coby mee mocht, samen hebben ze de reis gemaakt naar Amerika en werden daar door de crew van deze reclamespot goed verzorgd!

Groetjes, Sander.

PS: Het is dus echt Bas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bas heeft aan deze reclame voor 'n leuk geldbedrag mee gewerkt.

Hij zou echter alleen gaan als zijn vrouw Coby mee mocht, samen hebben ze de reis gemaakt naar Amerika en werden daar door de crew van deze reclamespot goed verzorgd!

Groetjes, Sander.

PS: Het is dus echt Bas.

en de bron van deze info is..?? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Contacten binnen de produkties.

Groetjes, Sander. ^O^

Zeer interessant, kun jij als contactpersoon misschien wat meer informatie krijgen over achtergrondmuziek die wij nog zoeken? En wil je namens de hele community de groetjes doen aan iedereen daar? Zou heel aardig zijn ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind hem dus niet lijken en de laatste serie had hij nike gympies aan en geen rode schoenen....

en kijk naar zijn gezicht........

Volgens mij is hij het ook niet. :N

Als je kijkt naar het 4e plaatje dan vind ik hem er niet opl lijken.

En ik denk dat Bassie op z'n 68e echt niet meer gaar rondrennen voor een reclamespotje. :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

tsss, dat jullie er twijfelen dat hij dat is...

Bassie als toreadore! (fout gespeld?)

de beste stierenvechter van espagna!

Bassie als toreadore!

Bij elke stier heeft hij een streepje voor!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Volgens mij is hij het ook niet. :N

Als je kijkt naar het 4e plaatje dan vind ik hem er niet opl lijken.

En ik denk dat Bassie op z'n 68e echt niet meer gaar rondrennen voor een reclamespotje. :N

Gister werd er naar dat spotje verwezen in B&vD en bij Jensen ook al. Nu denk ik toch wel zeker dat ie het echt is.

Trouwens bassie22, de site in je profiel doet het niet ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bas heeft aan deze reclame voor 'n leuk geldbedrag mee gewerkt.

Hij zou echter alleen gaan als zijn vrouw Coby mee mocht, samen hebben ze de reis gemaakt naar Amerika en werden daar door de crew van deze reclamespot goed verzorgd!

Groetjes, Sander.

PS: Het is dus echt Bas.

Hij gaf het bij B&vD toe (zeg ik als zoveelste) en in deze bewoording. Sander zei iets over contacten binnen het bedrijf ofzo, maar hij heeft het dus zelf ook op ongeveer deze manier gezegd. Ik denk dat het hem is! Ik snap dat getwijfel niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hij gaf het bij B&vD toe (zeg ik als zoveelste) en in deze bewoording. Sander zei iets over contacten binnen het bedrijf ofzo, maar hij heeft het dus zelf ook op ongeveer deze manier gezegd. Ik denk dat het hem is! Ik snap dat getwijfel niet.

Hij is het inderdaad. Het bewijs staat inmiddels online. Download het vijfde filmpje maar eens van deze site http://www.xs4all.nl/~shyvven/bena/.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...