Ga naar inhoud

Als ik de president ben...


Aanbevolen berichten

We weten het, Bassie en Adriaan willen geen president worden. Maar wat zou jij nou willen veranderen in Nederland als je het voor het zeggen had?

Ikzelf zou willen dat er iets gedaan werd aan die onwijs hoge huizenprijzen. Het is voor starters haast niet te doen om een normaal huis te kopen. Je wordt gewoon gedwongen een huis te huren, terwijl dat ook pittig duur is.

Nu jullie, wat zouden jullie willen veranderen?

Let op, dit moet geen politieke discussie worden. Dat is op een B&A forum niet gepast. Ik wil alleen weten wat jullie willen veranderen om Nederland nog mooier te laten worden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Meer agenten (type Van der Steen) voor betere veiligheid, meer geld naar onderwijs en minder naar het leger, idioot hoge salarissen cutten en dat geld gebruiken voor gezondheidszorg, bureaucratieen inkorten.

En als ik president ben, wil ik ALLEEN door John geinterviewd/gefotografeerd worden *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik zou iets veranderen en niet discriminatief bedoeld (!!!)

minder opvang voor asielzoekers

meer opvang voor daklozen

want daklozen blijven dakloos terwijl we wel steeds meer asielzoekers willen hebben. Ik denk dat daklozen reïntegreren ook een heel mooi en nobel streven is ;)

en verder zou ik persoonlijk alle religies af willen schaffen want in veel gevallen komt van geloof oorlog. laat iedereen geloven in wat of wie die wil, maar ga er geen stempel op drukken, gewoon ieder als individu.

ohja: moord zou niet mogen bestaan, maar dat is een wel heel mooi streven :P

tja heel discutabel maar dat is wat ik zou willen veranderen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dus jij wilt dat de politie niet zelf gaat zoeken maar een clown en acrobaat naar gevaarlijke boeven laat zoeken. Daar zullen ze blij mee zijn in den Haag :P

B&A werden niet betaald voor hun werk >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Meer agenten (type Van der Steen)

En als ik president ben, wil ik ALLEEN door John geinterviewd/gefotografeerd worden *O*

1: YAY! JA! NOU EN OF! *O* *adjudant* *O* Dat vind ik een GEWELDIG TYPE!!!

2: *is vereerd*

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik zou iets veranderen en niet discriminatief bedoeld (!!!)

minder opvang voor asielzoekers

meer opvang voor daklozen

want daklozen blijven dakloos terwijl we wel steeds meer asielzoekers willen hebben. Ik denk dat daklozen reïntegreren ook een heel mooi en nobel streven is ;)

en verder zou ik persoonlijk alle religies af willen schaffen want in veel gevallen komt van geloof oorlog. laat iedereen geloven in wat of wie die wil, maar ga er geen stempel op drukken, gewoon ieder als individu.

ohja: moord zou niet mogen bestaan, maar dat is een wel heel mooi streven :P

tja heel discutabel maar dat is wat ik zou willen veranderen ;)

Zelfs als je 10 x zo machtig als Bush was, zou je geloof nog niet kunnen afschaffen. Enigzins inperken gaat wel, maar als het om geloof gaat doen mensen toch wel wat ze willen: ze leven immers voor dat geloof. Dus jij streeft naar het veranderen van de menselijke aard (want ook jij gelooft iets, altheïsme of zoiets).

eerbied.gif

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ook, howel ik sommige dingen met links doe... ;)

Sjongejonge, hoe later, hoe droger jij wordt. ;)

Maar je brengt me wel op een idee. Als ik 18 ben, ga ik stemmen op een

rechtse partij en met links houd ik de pen vast en vul ik het formulier in. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Sjongejonge, hoe later, hoe droger jij wordt. ;)

Maar je brengt me wel op een idee. Als ik 18 ben, ga ik stemmen op een

rechtse partij en met links houd ik de pen vast en vul ik het formulier in. :P

Hebben jullie nog geen stemcomputer :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Allereerst zou ik de monarchie afschaffen zodat Nederland een stuk minder primitief is. Met die abstracte systemen komen we nergens (goede baan en machtspositie alleen door afkomst :N )

Ook zou ik ervoor willen zorgen dat politici geen naamsbekendheid meer hebben zodat de mensen die stemmen echt op standpunten stemmen en niet op personen, het lijkt me alleen wat moeilijk te verwezenlijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Allereerst zou ik de monarchie afschaffen zodat Nederland een stuk minder primitief is. Met die abstracte systemen komen we nergens (goede baan en machtspositie alleen door afkomst :N )

Yeah, en Willem-Alexander heeft ook helemaal geen opleiding gehad of zo... :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

haha, ik bedoelde het ook niet negatief...

ik heb me nooit zo verdiept in de politiek, was wel een fan van Pim Fortuyn, was wel erg rechts, maar ik vind de rechtse partijen over het algemeen betere ideëen

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Verplicht he.

Artikel 1. - Elke inwoner moet elke dag tenminste 1 aflevering van B&A bekijken. Wordt dit niet gedaan, zal er een boete worden opgelegd van max 75 euro. :P

*bas* En wie dan toch betalen wilt, die krijgt geld toe als straf!

{quote "Toen ging de wekker"}

Da's lekker!

Link naar bericht
Delen op andere sites
haha, ik bedoelde het ook niet negatief...

ik heb me nooit zo verdiept in de politiek, was wel een fan van Pim Fortuyn, was wel erg rechts, maar ik vind de rechtse partijen over het algemeen betere ideëen

Anders ik wel! Maar ik heb Pim Fortuyn ook altijd rechts en links gevonden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Anders ik wel! Maar ik heb Pim Fortuyn ook altijd rechts en links gevonden.

Hangt ervanaf hoe je 't bekijkt. Hijzelf heeft bij de PVDA gezeten, dus er zat wel degelijk wat links in hem. Maar de meeste mensen die zich tegenwoordig 'fortuynist' noemen, zijn hartstikke links en voor een rechts immigratie beleid. Terwijl Pim op zich op meer punten rechts was.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hangt ervanaf hoe je 't bekijkt. Hijzelf heeft bij de PVDA gezeten, dus er zat wel degelijk wat links in hem. Maar de meeste mensen die zich tegenwoordig 'fortuynist' noemen, zijn hartstikke links en voor een rechts immigratie beleid. Terwijl Pim op zich op meer punten rechts was.

Ja, dat is waar. Alleen zou ik (en dat vind ik het mooie aan hem) hem niet kunnen plaatsen onder één richting/categorie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, dat is waar. Alleen zou ik (en dat vind

ik het mooie aan hem) hem niet kunnen plaatsen onder één richting/categorie.

Tja, bij mij was 't ook en tijdje een twistpunt of 'ie onder 'zaken' of 'persoonlijk' hoorde in m'n adresboek, uiteindelijk maar 'persoonlijk' gelaten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...