Ga naar inhoud

Het B&A "Wat is dit??" spel deel III


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Dat is zo. Maar ik wil het nog iets specifieker weten.

Een hamer die in de serie van de Plaaggeest gebruikt is.

Bij de scènes van de Euromast of bakker misschien?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tribune in Zandvoort tijdens de beroemde achtervolging uit het geheim van de Sleutel?

Eigenlijk was dit fout want het is niet de tribune, maar ja ,gebeurt is gebeurt praten we niet meerr over :P

(ben ook wel erg laat met het melden |:( )

Link naar bericht
Delen op andere sites
Is het een hamertje waarmee je een ruit kan inslaan in een trein (TGV)

Ahjaa!!!! Ik had al zo'n idee maar wist niet meer waar dit hamertje ging.

Nu moet schandebakker alleen nog je antwoord bevestigen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou, kom op Lennert! Ik zit te wachten op de volgende!

Ik heb ooit geleerd op een ander forum dat het wel zo aardig is dat je minstens 24 uur wacht op een reactie van een ander, omdat misschien die persoon net een dag weg is en daarom niet het forum kan bekijken. }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb ooit geleerd op een ander forum dat het wel zo aardig is dat je minstens 24 uur wacht op een reactie van een ander, omdat misschien die persoon net een dag weg is en daarom niet het forum kan bekijken. }:|

Oke, maar het is wel vrij frustrerend... Een topic ligt totaal stil omdat één iemand niet kan reageren! Kan iemand anders nu geen foto plaatsen? DAt is het grootste probleem toch niet?

P.S. Niet boos worden als deze tekst je niet bevalt...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Oke, maar het is wel vrij frustrerend... Een topic ligt totaal stil omdat één iemand niet kan reageren! Kan iemand anders nu geen foto plaatsen? DAt is het grootste probleem toch niet?

P.S. Niet boos worden als deze tekst je niet bevalt...

Lennert heeft het goed geraden en niemand anders, dus mag hij een nieuwe opdracht verzinnen en dat je daar dan even op moet wachten is toch niet zo'n probleem.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb ooit geleerd op een ander forum dat het wel zo aardig is dat je minstens 24 uur wacht op een reactie van een ander, omdat misschien die persoon net een dag weg is en daarom niet het forum kan bekijken. }:|

Je hebt gelijk. Daar houd ik ook niet van als ik even niet op het forum kan komen en dat er gelijk ongeduldige reacties komen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Daaraan ergert hij zich, net zoals Freek en ik.

Nou oké, ik zal proberen me niet meer te ergeren aan het feit dat een topic lang stil ligt doordat iemand niet kan reageren...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Een brug? Hoe zie jij d'r een brug in dan? Althans... een stukje van een brug? Leg is uit...

Maakt toch niet uit wat iemand in een plaatje ziet. Iedereen ziet er weer wat anders in, da's het mooie van dit spel. Ik gok btw op de antenne van het afluisterapparaatje uit de Schatkaart.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maakt toch niet uit wat iemand in een plaatje ziet. Iedereen ziet er weer wat anders in, da's het mooie van dit spel. Ik gok btw op de antenne van het afluisterapparaatje uit de Schatkaart.

Hahaha, nee zo bedoelde ik het niet. MAar ik was benieuwd hoe hij er eeen stukje van een brug in zag... Maar laten we maar back on topic gaan...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Een brug? Hoe zie jij d'r een brug in dan? Althans... een stukje van een brug? Leg is uit...

Het lijkt me een touw en een paal van een hangbrug. (Dat is eigenlijk een betere formulering van wat ik bedoel, dan in mijn vorige post)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Graag geen nutteloze berichten meer en niet zo ongeduldig, het kan zijn dat iemand even het topic uit het oog verloren is of dat iemand een dagje weg is.

Wacht gewoon 24 uur, gebeurt er nog niks, geef het topic dan nog eens een kick.

Na 24u kun je een kick geven of om een extra hint/foto vragen, maar ga niet het hele topic volbaggeren met discussie dat het te lang duurt s.v.p.

Link naar bericht
Delen op andere sites

In welke serie/aflevering zit een volleybalnet? :?

Ehhhh weet ik niet.. Zag er een volleybalnet in. Let niet altijd zo goed op achtergronden dus gokte gewoon maar wat ;)

Dacht dat het misschien wel eens als achtergrond bij een circusterrein gebruikt zou kunnen worden

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...