Ga naar inhoud

Het B&A "Wat is dit??" spel deel III


Aanbevolen berichten

[..]

Neen, da's niet juist. Zoek het anders én in de serie van de Verdwenen Kroon. Da's dus nog een tip!

Een waarschuwingsposter tegen zakkenrollers op het politiebureau?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik gok op een stukje van het schilderij in de kraam van de marktkoopman (gespeeld door Dick Engelbracht) op de rommelmarkt in de Schatkaart.

Kolere... denk ik, laat ik es iets doen waar je kunt zien wat er op staat en niet zo'n kloterige donkere vlek... jouw beurt ;-p

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik kan niet uplaoden dus dj, bedenk jij er nog eens een (namens mij). Toch leuk, eindelijk raad ik ook es iets)

je kunt via het fotoalbum wel plaatjes upoloaden in je persoonlijke album. zie bovenin het menu FOTOALBUM, maak een persoonlijk album aan en voila!

(ik zal binnenkort een wat is dit categorie aanmaken)

maargoed de nieuwe opdracht, wat moeilijker, ik wil het specifiek weten, dus wat is het en waar is het?

WID2.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

je kunt via het fotoalbum wel plaatjes upoloaden in je persoonlijke album. zie bovenin het menu FOTOALBUM, maak een persoonlijk album aan en voila!

(ik zal binnenkort een wat is dit categorie aanmaken)

maargoed de nieuwe opdracht, wat moeilijker, ik wil het specifiek weten, dus wat is het en waar is het?

WID2.jpg

Boot van het liedje Erik de Viking?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

je kunt via het fotoalbum wel plaatjes upoloaden in je persoonlijke album. zie bovenin het menu FOTOALBUM, maak een persoonlijk album aan en voila!

(ik zal binnenkort een wat is dit categorie aanmaken)

maargoed de nieuwe opdracht, wat moeilijker, ik wil het specifiek weten, dus wat is het en waar is het?

WID2.jpg

Boot waar B&A opspringen in de kroon?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil graag een opmerking maken... ik zie de laatste tijd zo veel vage gokjes dat het gewoon niet leuk meer is. Kunnen jullie niet een beetje beter nadenken en formuleren wat je bedoelt? De opdrachtgever wil echt niet horen dat het misschien "iets uit een grot" is.

Noem serie, aflevering en scene (indien nodig) of zeg niks. Please.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...