Ga naar inhoud

Wat is jullie meest bijzondere Bassie en Adriaan Artikel


Aanbevolen berichten

Ik was benieuwd naar jullie meest bijzondere BenA artikel. Als je er maar 1 mag kiezen natuurlijk.

Mijn meest bijzondere artikel is een videoband van 10jaar Bassie en Adriaan. Dit is nog de eerste uitgebrachte versie van CNR. Deze heb ik gekregen van Bassie toen ik denk ik 7 of 8 jaar oud was.

Bassie en Adriaan traden toen op in Arnhem en daar werkt mijn vader. Ik heb toen met Bassie koffie gedronken voor de show en heb toen een aantal artikelen van hem gekregen. zoals een videoband, dekbed, cd, lp enzo. dat was echt heeeeel tof.

Die video is dus voor mij het meest belangrijk.

Ik ben dus ook heel benieuwd naar jullie meest bijzondere artikel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik was benieuwd naar jullie meest bijzondere BenA artikel. Als je er maar 1 mag kiezen natuurlijk.

Mijn meest bijzondere artikel is een videoband van 10jaar Bassie en Adriaan. Dit is nog de eerste uitgebrachte versie van CNR. Deze heb ik gekregen van Bassie toen ik denk ik 7 of 8 jaar oud was.

Bassie en Adriaan traden toen op in Arnhem en daar werkt mijn vader. Ik heb toen met Bassie koffie gedronken voor de show en heb toen een aantal artikelen van hem gekregen. zoals een videoband, dekbed, cd, lp enzo. dat was echt heeeeel tof.

Die video is dus voor mij het meest belangrijk.

Ik ben dus ook heel benieuwd naar jullie meest bijzondere artikel.

Hhm.. eigenlijk is voor mij alles wel bijzonder, vooral de hele oude artikels. Maar het meest bijzondere is toch een petje en een button. Deze heeft mijn moeder toen namelijk gekocht in Circus Bassie & Adriaan. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het boek van B&A op school met hun beider handtekening, denk ik... verder heb ik alleen DVDs en wat los spul ;)
Mijn meest bijzondere artikel is hetzelfde (ok, een ander exemplaar), gevolgd door het boek B&A vinden een circus met alleen de handtekening van Bas.
Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor mij hebben alle spullen die ik bezit van B&A een grote waarde. Het allereerste wat ik had van ze was het hoorspel 'Bassie & Adriaan en de verdwenen Schat' met een boek erbij. Mijn eerste videobanden (CNR Video) waren 'Op zoek in Wales en Portugal' en 'Op zoek in Ierland en Italië'.

Ook ben ik enorm blij met mijn oude B&A cd's en met de auto en caravan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Mijn eerste video van B&A is "Op Reis door Europa deel 1" CNR en die videoband had ik hééél veel keer bekeken. Ik heb hem gekregen in 1996. Toen ik 6 jaar was kreeg ik die videoband. Mijn eerste dvd is "Het Geheim van de Schatkaart deel 1" Ik kan eigenlijk geen keuze maken welke dvd voor mij de grootste waarde heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Alles is eigenlijk heel bijzonder.. Maar de oude artikelen van het circus, lp's, noem maar op zijn wel het meest bijzonder vind ik, deze zijn zeer moeilijk te krijgen. Laatst kocht ik nog op de rommelmarkt een kopje van Circus B&A, die mevrouw bleek er niet veel waarde in te zien dus verkocht hem voor zeer weinig en heb gelijk toegehapt..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn meest bijzondere artikel hoort hier niet helemaal thuis: een artikel uit een plaatselijk weekblad waarin staat dat ik een tekenwedstrijd (kleurplaat inkleuren) had gewonnen. Ik moest een plaatje van B&A inkleuren en zo kon ik vrijkaartjes winnen voor een voorstelling. Die had ik dus gewonnen. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn meest bijzondere B&A artikel is denk ik een boekje van B&A en de reis vol verrassingen "Een gevaarlijke Opdracht". Dit is het verhaal van Curacao... HEt is natuurlijk geen bijster oud boekje, maar ik kwam hem tegen toen ik als klein kind naar B&A keek... Ik was toen geen echte fan, en kocht hem gewoon omdat ik toevallig altijd naar B&A keek. We waren een dagje naar Amsterdam, en het was in de Bijenkorf waar ik 'm zag liggen... Ik hecht er dus best veel waarde aan omdat ik het boekje gekocht hebt toen ik geen echte fan was, maar ik nu als "fan" er toch blij mee ben hem toen gekocht te hebben... Verder vindt ik de Button ook wel leuk, maar eigenlijk niet echt bijzonder. *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mijn meest bijzondere B&A artikel is denk ik een boekje van B&A en de reis vol verrassingen "Een gevaarlijke Opdracht". Dit is het verhaal van Curacao... HEt is natuurlijk geen bijster oud boekje, maar ik kwam hem tegen toen ik als klein kind naar B&A keek... Ik was toen geen echte fan, en kocht hem gewoon omdat ik toevallig altijd naar B&A keek. We waren een dagje naar Amsterdam, en het was in de Bijenkorf waar ik 'm zag liggen... Ik hecht er dus best veel waarde aan omdat ik het boekje gekocht hebt toen ik geen echte fan was, maar ik nu als "fan" er toch blij mee ben hem toen gekocht te hebben... Verder vindt ik de Button ook wel leuk, maar eigenlijk niet echt bijzonder. *)

Waar gaat dat boekje dan over? Ik zag die boekjes ook in het TV TOYS museum liggen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Waar gaat dat boekje dan over? Ik zag die boekjes ook in het TV TOYS museum liggen.

Nou het boekje heet: Bassie & Adriaan en de reis vol verrassingen "Een Gevaarlijke Opdracht"... Het is samengesteld en geschreven door Aad van Toor. Het is het verhaal van de reis dat ze naar Curaçao gaan. Het begint ermee dat B&A in de caravan zitten te wachten op de uitzending van "de Reis door Europa" (net als in de serie). En het eindigt er mee dat VJ het pakje open maakt met de boem erin (ook net als in de serie dus)... Op de achterkant staat ook: In deze serie zijn verschenen: Een Gevaarlijke Opdracht en ook nog: De Superhoofdprijs

In het boekje staan ook plaatjes bij de tekst, dat zijn gewoon gecapte plaatjes uit de serie... Dus gewoon echte foto's als het ware.

Ik hoop je zo voldoende geinformeerd te hebben... :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zag bij Mediamarkt wel 30 dvd's van de Schatkaart liggen voor € 6,99 per stuk. Ik snap niet wat daar zo bijzonder aan is. :?

...

hoezo is die zo bijzonder dan, want ik zie er niet veel waarde in

Geluk is in dit geval dus wel te koop. Mag ik daar niet gelukkig mee zijn?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat zeg ik niet, ik wil juist weten waarom jij daar zoveel waarde in ziet, juist omdat ik dat helemaal niet heb.

Ja, idd... Ik zie de waarde er ook niet echt van in, maar als je het uiltegt begrijpen we de rede msischien.. *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat zeg ik niet, ik wil juist weten waarom jij daar zoveel waarde in ziet, juist omdat ik dat helemaal niet heb.

Nee, sorry Lennert, ik was even buiten mijn humeur...

Maar B&A Schatkaart heeft voor mij eigenlijk als enige speciale betekenis dat ik vroeger 2x naar Lanzarote op vakantie ben gegaan...

Toen zei iemand: "Is dat van Bassie & Adriaan"

Die vraag stelde iedereen mij en begon me te irriteren, ik hield om een onbegrijpelijke reden niet van B&A

Toen heb ik, een klein jaar geleden toch maar die DVD aangeschaft toen die in de aanbieding was, en sindsdien ben ik groot B&A fan... :Y

Maar het is niet zo dat het gesigneerd is of zo...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee, sorry Lennert, ik was even buiten mijn humeur...

Maar B&A Schatkaart heeft voor mij eigenlijk als enige speciale betekenis dat ik vroeger 2x naar Lanzarote op vakantie ben gegaan...

Toen zei iemand: "Is dat van Bassie & Adriaan"

Die vraag stelde iedereen mij en begon me te irriteren, ik hield om een onbegrijpelijke reden niet van B&A

Toen heb ik, een klein jaar geleden toch maar die DVD aangeschaft toen die in de aanbieding was, en sindsdien ben ik groot B&A fan... :Y

Maar het is niet zo dat het gesigneerd is of zo...

Appart verhaal... En heb je nu al veel B&A artikelen? Of is het enkel bij die Schatkaart DVD gebleven?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Appart verhaal... En heb je nu al veel B&A artikelen? Of is het enkel bij die Schatkaart DVD gebleven?

haha zeker een apart verhaal

Ondertussen is mijn collectie als volgt:

Plaaggeest dubbelbox

Sleutel DVD

Professor DVD

Schatkaart DVD 1&2

Kroon dubbelbox

Amerika opgenomen van marathon

Leren&Lachen deel 1&2 op DVD

Live DVD

25 jaar theater DVD

Leukste liedjes deel 2

Smorenburg CD

Valt nog mee, hij moet veeeel uitgebreider;)

Maar zoals ik al zei, ik ben nog niet lang fan...

Ik kocht die DVD van de schatkaart... deel 1 & 2 voor €7,50, dus het proberen waard...

Daarna heb ik NICK op mijn TV geïnstaleerd, en toen was ik helemaal verkocht *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou, dat is toch al best aardig wat? Mijn collectie staat op dit topic:---> http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtop ... &start=100

Ik wou er ook nog een foto van plaatsen, maar dat fotoalbum werkt niet goed meer... :? Alleen de avatars doen het nog bij mij, die kan ik enkel nog maar plaatsen... |:(

Das ook niet niks!

Het nadeel ervan dat ik zolaat fan ben geworden, is dat ik het Klaris-tijdperk volledig ben misgelopen... :X

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Das ook niet niks!

Het nadeel ervan dat ik zolaat fan ben geworden, is dat ik het Klaris-tijdperk volledig ben misgelopen... :X

Ja, dat heb ik ook hoor... Ik keek het als klein kind wel, maar ben daarna gestopt met kijken. Sinds vorig jaar ben ik weer fan! *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, dat heb ik ook hoor... Ik keek het als klein kind wel, maar ben daarna gestopt met kijken. Sinds vorig jaar ben ik weer fan! *)

ja da ken he k heb daar geen last van maarja k ben al fan vanaf me 4e jaar ofsow dus toen k voor me verjaardag een band van b&a kreeg was dat de klaris versie ik heb daarna maar gewoon gekocht met me moeder erbij en zo ben k aan het verzamelen geslagen en ben nu nog grote fan

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben al jaren een fan van bassie en adriaan en toen ik 12 jaar was nu bijna 10 jaar geleden deed ik hier in belgie mijn communie.

Op een zekere dag moest ik een lp hoes afgeven aan mijn tante van bassie en adriaan. het was deze van in griekenland.

Het zit namelijk zo mijn tante maakt glasramen voor kerken en wat had ze gedaan ze heeft toen een glasraam gemaakt van bassie en adriaan met lichtbak eraan dus als ik het in het stopcontact steek kan ik het altijd bekijken.

Dat is nog altijd tot nu toe mijn bijzonderste artikel van hun.

Groetjes

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben al jaren een fan van bassie en adriaan en toen ik 12 jaar was nu bijna 10 jaar geleden deed ik hier in belgie mijn communie.

Op een zekere dag moest ik een lp hoes afgeven aan mijn tante van bassie en adriaan. het was deze van in griekenland.

Het zit namelijk zo mijn tante maakt glasramen voor kerken en wat had ze gedaan ze heeft toen een glasraam gemaakt van bassie en adriaan met lichtbak eraan dus als ik het in het stopcontact steek kan ik het altijd bekijken.

Dat is nog altijd tot nu toe mijn bijzonderste artikel van hun.

Groetjes

Jaloerrrrrs :{

Echt gaaf zijn zulke dingen _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben al jaren een fan van bassie en adriaan en toen ik 12 jaar was nu bijna 10 jaar geleden deed ik hier in belgie mijn communie.

Op een zekere dag moest ik een lp hoes afgeven aan mijn tante van bassie en adriaan. het was deze van in griekenland.

Het zit namelijk zo mijn tante maakt glasramen voor kerken en wat had ze gedaan ze heeft toen een glasraam gemaakt van bassie en adriaan met lichtbak eraan dus als ik het in het stopcontact steek kan ik het altijd bekijken.

Dat is nog altijd tot nu toe mijn bijzonderste artikel van hun.

Groetjes

heb je daaro een foto van want dat wil k wel eens zien natuurlijk

Link naar bericht
Delen op andere sites
Al mijn B&A spullen hebben voor mij een grote waarde, maar het meeste toch wel mijn eerste B&A item: de videoband "Hallo vriendjes en vriendinnetjes" Deze kreeg ik in 1994 voor sinterklaas :)

Haha wat een toeval!! Dat is ook de eerste videoband die ik van B&A heb gekregen, óók met sinterklaas in 1994! (of iig rond die tijd)

We hadden destijds net een nieuwe videorecorder, eentje die VHS-banden kon afspelen. De oude kon dat niet...ofzoiets. Daarom had ik toen nog helemaal geen B&A video's! Ik was dan ook heel blij toen ik 'Hallo vriendjes en vriendinnetjes' kreeg :)

Maar ik heb er niet écht een emotionele waarde aan ofzo...

Het enigste aparte wat ik van B&A heb is de single 'Waar zijn we toch mee bezig', die kwam ik laatst nog toevallig tegen :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Nu definitief, mijn bijzonderste artikel is het bandje van bassie en adriaan met 18 liedjes, ik heb dat bandje al heeeeeeel lang en het heeft een grote waarde, voor mij dan.

ook het busje en de vrachtwagen van de lach spektakelshow zijn van grote waarde maar dat had ik al gezegt

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...