Er staat:
Geschoten op Betacam
Kopietjes met tijdcode gemaakt op S-VHS, daarmee heeft Aad een voormontage gedaan, ik denk door S-VHS te kopiëren en/of de tijdcodes te noteren.
Daarmee is de eindmontage gemaakt, van de Betacam-masters naar BCN.
Ik verwacht dat de BCN uiteindelijk voor de dvd's is gebruikt. Volgens mij heeft BCN meer capaciteit dan Betacam, dus zal het beeld geen last hebben gehad van het feit dat het een 'kopie' is.