Ga naar inhoud

djkoelkast

Admin
  • Aantal items

    24688
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door djkoelkast

  1. Het probleem ontstond al voor de update, ik ga nog verder updaten tot de laatste versie, maar ik had niet zo veel tijd meer en heb het hier even bij gelaten. Er zal ook een ander theme moeten komen om alles up to date te krijgen. Alle attachments zijn er nog gewoon, dus ik ga er vanuit dat het bij de volgende major update wordt opgelost. En dat doe ik zodra ik een dagje tijd heb.
  2. Helaas werken de bijlagen momenteel (waarschijnlijk) niet, er wordt aan een oplossing gewerkt. Er zijn wat updates gedaan aan de forumsoftware. Afbeeldingen doen het wel. Bijlagen kunnen nog steeds worden geupload, alleen door onbekende reden even niet gedownload.
  3. Ja ik ben ook zeer benieuwd of dat op bestaande computers werd gedraaid en zoja wat voor. Of dat er speciaal dingen gebouwd zijn.
  4. Verzoek om het verder netjes te houden. Vecht het anders op facebook uit.
  5. En vergeet dit jaar niet. Aanstaande zondag dus, 3 november in Vonk Schagen. Makkelijk te belopen vanaf het station.
  6. Op zondag 3 november staat er ook een werkende P2000 in Schagen tijdens de Retro Gamedag. Vrij entree. Het is in het schoolgebouw van Vonk in Schagen. Adres: De Bomgaard 9, Schagen. (enkele minuten lopen vanaf het station, gratis parkeren voor de deur)
  7. https://www.youtube.com/watch?v=CInJbw7NRKg
  8. Er staat toch niet dat het in Telekids was, dus Kindernet kan dan ook nog
  9. Dat is jammer, maar ik ga er ook vanuit dat er volgend jaar weer een editie is
  10. Toffe review! Ik vond zelf in Zoetermeer 2 uur meer dan genoeg en strak waren de tijden niet, niemand die iets controleerde daar verder. Ik ben er vorig jaar geweest, op de oude locatie.
  11. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #11

    Ik haal data door elkaar. Zo diep zit het al weg Ok, de laatste 2 zijn op Betacam gedraaid.
  12. Cool! Leuke tool
  13. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #11

    16mm scannen is nou ook weer niet zo heel duur, maar het hermonteren kost heel veel tijd.
  14. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #11

    Palplus is nog steeds SD. Eeh nee. Film is juist heel goed heel groot te scannen. 16mm kun je 4K scannen en 35mm makkelijk 6k. Dan hoef je niets up te scalen. Het is op Betacam SP gedraaid voor zover ik weet en dat kun je op zich vrij netjes upscalen, maar je gaat wel beeldlijnen converteren naar pixels en die pixels interpoleren. Je maakt dus pixels die er niet zijn en dat ga je altijd zien. Waarschijnlijk gooien ze er nog een filter met wat scherpte overheen. Breedbeeld wordt het echter nooit, tenzij het in breedbeeld is gefilmd en ze de zijkanten weg hebben gegooid in de tijd, maar ik vind dat niet waarschijnlijk.
  15. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #11

    De eerste series zijn gedraaid op film, hebben een transfer naar video gehad en zijn op video gemonteerd. Maar niet alle filmrollen zijn er nog momenteel volgens mij. En de eerste serie is denk ik helemaal weinig van omdat dat geproduceerd werd door Joop van den Ende en niet door de heren zelf. Vanaf de 4e serie is alles op video gedraaid en gemonteerd
  16. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #11

    Met de series op film kun je daar nog wel wat mee vaak Alleen de series die op U-Matic of Betacam zijn gedraaid daar ga je zo mee de mist in.
  17. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #11

    Uhuh. Ik kan het niet aanzien hoor.
  18. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #11

    Sorry, maar dat laatste is echt zo onmogelijk
  19. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #11

    Uhuh, AI upscales van de dvd's natuurlijk.
  20. @TMP @RM Probeer het nu nog eens? Ik wist niet dat er iets mis was.
  21. Ik kan gewoon topics maken? Dus geen idee, wat voor melding krijg je?
  22. Leuk! De site is onlangs verhuisd, ik denk dat er een paar dingen nog niet optimaal werken, ik zal er naar kijken. Ik ben er sowieso weer bij.
  23. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #11

    Knap dat een museum dat zelf kan
  24. djkoelkast

    De Mol 2024 (BE) Pool

    Ik had Senne wel consequent. Als afvaller
×
×
  • Nieuwe aanmaken...