Ga naar inhoud

kleding van japie


Aanbevolen berichten

Deze bestaat nog niet, maar je best kans dat er commentaar geleverd wordt, omdat er de laatste tijd

veel van dit soort topics geopend worden met zo'n vraag (-> welke schoenen zijn het leukst <-) Dit kan

veel beter in een centraal ''Kleding'' topic als je het mij vraagt. :Y

Valt me trouwens op dat jij de eerste bent die bij dit soort topics geen poll toevoegt. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou, hij bestaat niet, maar kom zelf eerst eens met een antwoord? TS begint, weet je wel. Wat vind jij de beste kleding, en waarom? En waar kunnen we uit kiezen? In de kroon draagt ie verschillende vermommingen, tellen die ook mee?

Topics openen is makkelijk. Goeie topics openen vereist nadenken. Owie. 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites

Stukken beter.

Ik vind het leren jasje, het knalrooie overhemd (met bijpassende sokken) en de gele das eigenlijk de echte Japie outfit. Je bent trouwens de Curacao aflevering vergeten ;)

Dat cremecleurige pak uit de kroon is trouwens ook ERG mooi. Maar erg onJapie-achtig.

Link naar bericht
Delen op andere sites

hoe zouden ze dat toch hebben gedaan

bas had al een gebroken enkel

toen *japie* aan dat balkon hing in curacao

hij zal toch van dat balkon gedonderd zijn

met een gebroken enkel

de gevolgen waren verschikkelijk geweest

kan iemand daar antwoord op geven

Link naar bericht
Delen op andere sites
hoe zouden ze dat toch hebben gedaan

bas had al een gebroken enkel

toen *japie* aan dat balkon hing in curacao

hij zal toch van dat balkon gedonderd zijn

met een gebroken enkel

de gevolgen waren verschikkelijk geweest

kan iemand daar antwoord op geven

Komaan, wees eens niet zo naief.

1-Bas is jarenlang acrobaat geweest, en je verleert daar niet alles van ( ookal wordt je ouder en zwaarder )

2- Japie hangt daar nu niet bepaald met 2/3 van z'n lichaam over de richel.

3- Er bestaan ook zo'n dingen als beveiligingskoorden, als Bas het niet vertrouwd zal hij wel een beveiligingskoord om gehad hebben.

btw : dit gaat over de stunts, daar is er al een topic over, het gaat hier over de kledij van Japie. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik vind de kleren die die normaal aan heeft in de kroon wat beter dan in de schatkaart daar is de pruik enzo wat anders dan anders. maar goed. de kleren in de verzonken stad vind ik opzich ook niet verkeerd staat wel bij hem. en k moet altijd om hem lachen als k hem dan zie

kortom k lach zowat in elke serie

Link naar bericht
Delen op andere sites
Voor mij is het bruine leren jack/ het rode hemd en de gele stropdas DE kleren van Japie. In combinatie met de pruik uit de Kroon, vind ik de Japie outfit in de Kroon het beste.

Idd, zo is japie gewoon. En als ik aan Japie denk zie ik hem ook zo voor me. Net zoals je B2 ziet met een grijze jas een licht bruin overhemd groene stropdas en een grijs hoedje

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind de "soort" Hawaii blouse uit de Verzonken Stad geweldig, vooral met die zonnebril erbij! Hij heeft er een grijze pantalon onder en het staat voor geen meter op elkaar, maar dat maakt het juist zo cool!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Idd, zo is japie gewoon. En als ik aan Japie denk zie ik hem ook zo voor me. Net zoals je B2 ziet met een grijze jas een licht bruin overhemd groene stropdas en een grijs hoedje

Inderdaad, die kleding van B2 is echt geniaal, die groene stropdas, een schandalige combinatie, maar dat kleedt juist zo'n domme boef!

Link naar bericht
Delen op andere sites
interessant allemaal, maar het gaat toch om de kledij van Japie }:|

Inderdaad, sorry dat ik ff offtopic ging maar ik vond het het vermelden waard...

ik vind het nog altijd moeilijk...

amerika is een gaaf bloesje, maar de kroon/schatkaart kleding zijn we dé kleren van Japie!

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...