Ga naar inhoud

Bassie en Adriaan Marathon II?


Aanbevolen berichten

Het gerucht gaat als volgt:

Op 31 december 2004 komt er een Bassie en Adriaan marathon, deel 2...

Op Nickelodeon...

Na het succes van 2003 zou er een deel II komen, zonder presentatie van Adriaan. Ook dit jaar is het weer 24 uur, maar deze keer echt van 00.00 tot 23.59 uur...

Wat is hiervan waar?

Dat weet ik niet!

Een vriend van mij kwam er vandaag mee aan. Hij had dit ergens gelezen maar was vergeten waar :?

Hij leest echt nooit roddelbladen of wat dan ook, maar hij weet niet meer waar hij het heeft gelezen...

Misschien weet iemand hier er al meer van?

Ik vond het in ieder geval de moeite om het ff te melden![/b]

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ook dit jaar is het weer 24 uur, maar deze keer echt van 00.00 tot 23.59 uur...

Als dat zo is krijgen we eigenlijk zo'n 25 uur Bassie & Adriaan. Moet je nagaan; Bassie & Adriaan begint al om 23:30 uur (als dat op 31 december nog steeds zo is dan), dan begint om 00:00 uur de supermarathon, en als die dan is afgelopen om 00:00 uur de volgende dag (nacht) hoort eigenlijk Bassie & Adriaan nog bezig te zijn, dus krijgen we nog meer Bassie & Adriaan.

Misschien??? Zou kunnen, toch!

Link naar bericht
Delen op andere sites

En de Verdwenen Trosster misschien. Als die dvd dan ook uit is kan het programma ook nog eens uitgezonden worden. Misschien is het wel wat te TROS-achtig voor Nickelodeon. Ze kunnen ook de filmpjes van de Liedjes uit Grootmoederstijd uitzenden. Alles eigenlijk :9~

Link naar bericht
Delen op andere sites
En de Verdwenen Trosster misschien. Als die dvd dan ook uit is kan het programma ook nog eens uitgezonden worden. Misschien is het wel wat te TROS-achtig voor Nickelodeon. Ze kunnen ook de filmpjes van de Liedjes uit Grootmoederstijd uitzenden. Alles eigenlijk :9~

De liedjes uit Grootmoederstijd kwamen vorig jaar op 31 december ook al, vandaar dat ik zei dat ze de shorties ook ns kunnen uitzenden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De liedjes uit Grootmoederstijd kwamen vorig jaar op 31 december ook al, vandaar dat ik zei dat ze de shorties ook ns kunnen uitzenden.

Ik weet niet of ze daar de rechten van hebben, want ik heb nog nooit eerder een shortie van Bassie & Adriaan op Nickelodeon gezien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik weet niet of ze daar de rechten van hebben, want ik heb nog nooit eerder een shortie van Bassie & Adriaan op Nickelodeon gezien.

Ik heb zelf ook nog nooit een shortie op Nickelodeon gezien, maar in een ander topic zegt iemand dat er vorig jaar een keer een shortie te zien was op Nickelodeon.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje voorbarig, het zou leuk zijn, maar nog niemand heeft deze plannen bevestigd.

Ik vind het eigenlijk min of meer een roddeltje maja....

Inderdaad... zie de allereerste zin die ik postte

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als dat zo is krijgen we eigenlijk zo'n 25 uur Bassie & Adriaan. Moet je nagaan; Bassie & Adriaan begint al om 23:30 uur (als dat op 31 december nog steeds zo is dan), dan begint om 00:00 uur de supermarathon, en als die dan is afgelopen om 00:00 uur de volgende dag (nacht) hoort eigenlijk Bassie & Adriaan nog bezig te zijn, dus krijgen we nog meer Bassie & Adriaan.

Misschien??? Zou kunnen, toch!

Bij nader inzien denk ik niet dat dit zal gebeuren, omdat Bassie & Adriaan er 's avonds wordt uitgegooid! :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

maare hier met john weet er iemand al of het nou komt die b&a marathon?? want het is al weer november dus het komt steets dichter bij?

weet iemand er al of meer hier over?

john *bas* dat word weer lache gieren brullen

*japie* gossie

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik weet wel dat er vorig jaar met de marathon de liedjes uit groot moeders tijd hebbe uitgezonden tussen de series door!

maare heb ook nog niet een shortie gezien?

ik vraag me af wat dat woord shortie nou betekend want ik zie het iedereen typen zeker een kort flimpje?

john *baron* drommels drommels

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik weet wel dat er vorig jaar met de marathon de liedjes uit groot moeders tijd hebbe uitgezonden tussen de series door!

maare heb ook nog niet een shortie gezien?

ik vraag me af wat dat woord shortie nou betekend want ik zie het iedereen typen zeker een kort flimpje?

john *baron* drommels drommels

Een shorty is inderdaad een kort (leerzaam) filmpje met B&A.

En over die nieuwe marathon heb ik verder nog niks gehoord.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik weet wel dat er vorig jaar met de marathon de liedjes uit groot moeders tijd hebbe uitgezonden tussen de series door!

maare heb ook nog niet een shortie gezien?

ik vraag me af wat dat woord shortie nou betekend want ik zie het iedereen typen zeker een kort flimpje?

john *baron* drommels drommels

Informatie shorties van wonderer

DVD deel 1

DVD deel 2

DVD deel 3

Topic over shorties

Topic over de leukste shorty-dvd

Genoeg informatie voor jou denk ik ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb zelf ook nog nooit een shortie op Nickelodeon gezien, maar in een ander topic zegt iemand dat er vorig jaar een keer een shortie te zien was op Nickelodeon.

Ik heb ze zo'n 1,5 jaar geleden bijna allemaal gezien op Nick. Toen werd er in de zomervakantie elke ochtend een shortie uitgezonden.

Ik heb er 31 van de 36 gezien, dus ik weet 100 % zeker dat ze de uitzendrechten hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ja hier ben ik weer bedankt voor de informatie ik heb ook alle dvd,s van b&a behalve dan die shortties dvd maar alleen ik weet dan niet wat er op staat dan bedoel ik dan welke shorties staat dat op de achterkant van de dvd?

john *bb*

Link naar bericht
Delen op andere sites
ja hier ben ik weer bedankt voor de informatie ik heb ook alle dvd,s van b&a behalve dan die shortties dvd maar alleen ik weet dan niet wat er op staat dan bedoel ik dan welke shorties staat dat op de achterkant van de dvd?

john *bb*

Volgens mij wel inderdaad :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
ja hier ben ik weer bedankt voor de informatie ik heb ook alle dvd,s van b&a behalve dan die shortties dvd maar alleen ik weet dan niet wat er op staat dan bedoel ik dan welke shorties staat dat op de achterkant van de dvd?

john *bb*

kan je aub nederlands praten...

als je wil weten welke shorty op welke dvd staan moet je ff op de link klikken die ik je gaf van info.bassieenadriaan.nl

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nee niet exact welke shorties, maar er staat wel een verhaaltje van; Bassie en adriaan leren de kinderen rekenen, hoe het op de kermis is en hoe een sluis werkt. Maar er staat geen lijst met alle shorties.

inderdaad, maar op wonderers site, die link die ik ook gaf, staat dat wél...

op de DVD slechts in het hoofdstukkenscherm...

ik wil jullie er wel even op wijzen (incl mezelf *) ) dat we wel erg offtopic gaan en dat er een speciaal topic is over de shorties...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
Is er iemand die toevallig nog hier iets nieuws over heeft gehoord? Zo niet, dan denk ik dat het bij onze hoop blijft. Meestal wordt zoiets wel aangekondigd op Nickelodeon ofzo. _O_
Ik denk dat ze na Sinterklaas meer van de kerst/oud- en nieuw programmering bekend zullen maken.
Link naar bericht
Delen op andere sites

ik hoop echt dat *bas* & *adriaan* en onze kleine vriend *robin* nog een op tv komen ik wil wel weer eens 24 uur per dag oblijven om 1 serie te bekijken _O- IK heb vertrouwen in jullie Nickelodeon ^O^

Bassie en adriaan ROCKS *bas* *adriaan* *robin* *lara*

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik hoop echt dat *bas* & *adriaan* en onze kleine vriend *robin* nog een op tv komen ik wil wel weer eens 24 uur per dag oblijven om 1 serie te bekijken _O- IK heb vertrouwen in jullie Nickelodeon ^O^

Bassie en adriaan ROCKS *bas* *adriaan* *robin* *lara*

Ik weet uit ervaring dat die 24 uur lastig te halen is. (Na zo lang tv zitten te kijken komt er om één of andere onverklaarbare reden slaap in het spel.) Maar 20 uur haal ik met gemak.

Link naar bericht
Delen op andere sites

nou ik kan eignlijk best lang opblijven,de laatste x was een half jaara geleden toen bleef ik 36 uur op

maar ik hoop echt dat ze komen, als ze niet komen zal er wel iets anders op nickelodeon komen, maar dat is natuurlijk niet zo leuk als *bas* & *adriaan* en onze 2 kleine vriend en vriendin *robin* *lara*

Link naar bericht
Delen op andere sites
nou ik kan eignlijk best lang opblijven,de laatste x was een half jaara geleden toen bleef ik 36 uur op

maar ik hoop echt dat ze komen, als ze niet komen zal er wel iets anders op nickelodeon komen, maar dat is natuurlijk niet zo leuk als *bas* & *adriaan* en onze 2 kleine vriend en vriendin *robin* *lara*

Dat opblijven is het probleem niet, maar op het laatst wordt je moe van het zitten. Maar dit wil niet zeggen dat ik geen voorstander van een nieuwe marathon ben. Ik hoop dat er zeker weer één komt.
Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...