Goffe de Boer 4 oktober 2004 gestart Share 4 oktober 2004 gestart Ik zag in een winkel bij ons dat er een videoband "De dromen van Bassie & Adriaan" was. Wat staat er op deze videoband. PS Bestaat dit topic al? Link naar bericht Delen op andere sites
B&Afan4-life 4 oktober 2004 gepost Share 4 oktober 2004 gepost Ik zag in een winkel bij ons dat er een videoband "De dromen van Bassie & Adriaan" was. Wat staat er op deze videoband.PS Bestaat dit topic al? die video ken ik niet waar heb je die gezien? Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 4 oktober 2004 gepost Auteur Share 4 oktober 2004 gepost [..]die video ken ik niet waar heb je die gezien? In 'Bosgraaf elekto' ik weet niet of je die winkel kent. Hij is niet zo bekent. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 4 oktober 2004 gepost Auteur Share 4 oktober 2004 gepost Ik ga die video volgende week kopen. Is hij de moeite waard? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 4 oktober 2004 gepost Share 4 oktober 2004 gepost Ik ga die video volgende week kopen. Is hij de moeite waard? Als je hem toch al gaat kopen, maakt het toch geen ruk uit of het de moeite waard is? Denk even na voor je een topic opent en baggerposts plaatst, alsjeblieft. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 4 oktober 2004 gepost Share 4 oktober 2004 gepost [..]Als je hem toch al gaat kopen, maakt het toch geen ruk uit of het de moeite waard is? Denk even na voor je een topic opent en baggerposts plaatst, alsjeblieft. Op zich heb je gelijk wonderer, maar aan de andere kant kan hij toch ook nieuwsgierig zijn wat er op die video staat? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 5 oktober 2004 gepost Share 5 oktober 2004 gepost Ik ga die video volgende week kopen. Is hij de moeite waard? Nee nee nee nee nee nee nee. Ik zou het niet doen! Ik heb hem ook, maar hij is precies hetzelfde als deel 1 van de videobox "Dromen met Bassie & Adriaan". Niet doen dus, zonde van je geld! Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 5 oktober 2004 gepost Share 5 oktober 2004 gepost Ikzelf heb allebei deze videobanden. Maar ze zijn (als je geen echte fan bent natuurlijk) niet aan te raden als je de volledige dubbelboxen of dvd's hebt van de onderstaande series: - De Plaaggeest - Het geheim van de Sleutel - De Diamant - De huilende professor De dromen die Bassie 'aan de binnenkant van zijn ogen' bekijkt, staan hier op uit de oude series. De presentatie doet Adriaan in de voice-over, en als hij spreekt zie je wolken voorbij vliegen. Deze videobanden zijn met Smorenburg-muziek bewerkt; alhoewel de meeste achtergrondmuziek in de dromen zelf nog origineel gebleven is. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 5 oktober 2004 gepost Auteur Share 5 oktober 2004 gepost Okay, dan kan ik beter de dubbelbox van 'Dromen' kopen. Die heb ik nog niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 oktober 2004 gepost Share 5 oktober 2004 gepost Toch jammer dat er geen dromen uit de plaaggeest op staan. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 5 oktober 2004 gepost Auteur Share 5 oktober 2004 gepost Toch jammer dat er geen dromen uit de plaaggeest op staan. Die dromen vindt ik nou de leukste. Vooral met die oude muziekjes. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 23 oktober 2004 gepost Auteur Share 23 oktober 2004 gepost En op http://www.benatour.tk zag ik ook nog 2 videobanden van Dromen met Bassie & Adriaan. Welke versie is nu nieuwer de dubbelbox of die van http://www.benatour.tk ? Link naar bericht Delen op andere sites
B-101 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost ik heb zoon dubbelbox met dromen, toch mis ik een groot aantal dromen op de banden, dat is erg jmmr. gelukkig staat mijn favoriet er wel op bij de indianen. tis trouwens echt de moeite waard om er 1tje te kopen. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost Die 2 videobanden van dromen met *bas* & *adriaan* is hetzelfde als de dubbelbox, maar de 2 losse banden komen uit 2002 (ik heb zelf deel 2) en de dubbelbox uit 2000 (heb ik ook.) Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost Ik heb ze gewoon de Dubbelbox gekocht en de losse.Leuk voor je verzameling toch!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 6 januari 2005 gepost Share 6 januari 2005 gepost ik heb deze dubbelbox ik vind het opzich wel een leuke band alleen is het (vind ik) een herziene uitgave van 10 jaar bassie en adriaan. maar jah wat is mijn mening Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 6 januari 2005 gepost Share 6 januari 2005 gepost Bij veel winkels van Bart Smit kost hij nu maar 2 euro!!! Ik heb hem vorige week gekocht. 20 banden van BenA ofzo kosten maar 2 euro. Ook de nieuwste van De Plaaggeest. De nieuwe editie van 2004. ook maar 2 euro! Maar hij is wel hetzelfde hoor! gr Michiel Link naar bericht Delen op andere sites
kas 6 januari 2005 gepost Share 6 januari 2005 gepost Bij veel winkels van Bart Smit kost hij nu maar 2 euro!!!Ik heb hem vorige week gekocht. 20 banden van BenA ofzo kosten maar 2 euro. Ook de nieuwste van De Plaaggeest. De nieuwe editie van 2004. ook maar 2 euro! Maar hij is wel hetzelfde hoor! gr Michiel Toen ik die dubbelbox bij de Bart Smit bij ons kochtte kostte hij 4 euro. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost Zeg, is er nou ook een 2-delige Arcade-versie van 'Dromen met Bassie & Adriaan? (niet de dubbelbox, de Bridge versies of 'de dromen van b&A) Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost Staat die droom van koning midas er niet op dan? vin'k helemaal nie leuk, die geluiden daar zijn leuk. en zie je alleen de dromen of ook de introdingen zoals. bij geheime agenten als bassie met robin zit te praten of staat te praten weet ik veel, 'k ben blind he, dan let men daar niet op. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost Staat die droom van koning midas er niet op dan? vin'k helemaal nie leuk, die geluiden daar zijn leuk. en zie je alleen de dromen of ook de introdingen zoals. bij geheime agenten als bassie met robin zit te praten of staat te praten weet ik veel, 'k ben blind he, dan let men daar niet op. nee die droom staat er inderdaad niet op nee.. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost [..]nee die droom staat er inderdaad niet op nee.. En de aankondigingen ook niet. Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost En zijn er nog plannen om hem op dvd uit te brengen? anders dan *prelude* ga ik hem gelijk halen! Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost En zijn er nog plannen om hem op dvd uit te brengen? anders dan *prelude* ga ik hem gelijk halen! Nee, al dat materiaal is al uitgebracht in de serie's, en het is onzin om het dan ook nog eens gewoon uit te brengen. Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost Nee inderdaad ik denk dat hij niet op DVD zal verschijnen, maar waar heb je dat gehoord dat hij op DVD zal verschijnen??? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost Als je drie posts terug leest.... dan lees je... dat iemand vroeg OF het op DVD zal verschijnen. Niemand beweert dat het zal gebeuren Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost Als je drie posts terug leest.... dan lees je... dat iemand vroeg OF het op DVD zal verschijnen. Niemand beweert dat het zal gebeuren Alleen dat het NIET zal gebeuren Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost haha ok, maar DAT lijkt me dan meer een gedachte van jou... je kan nooit in de toekomst kijken wat ze van plan zijn op DVD uit te brengen dus dat wilde ik er niet bij zeggen Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost haha ok, maar DAT lijkt me dan meer een gedachte van jou... je kan nooit in de toekomst kijken wat ze van plan zijn op DVD uit te brengen dus dat wilde ik er niet bij zeggen Oke, dus OF het gaat gebeuren is niet zeker, maar DAT het GAAT gebeuren, beweert NIEMAND hier. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost en DAAR heb je gelijk in... en nu weer ONtopic Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten