Ga naar inhoud

MSN down: kom we gaan nu over op AIM


Aanbevolen berichten

En dus niet meteen opgeven als je het niet snapt/als het er raar uitziet. Je kunt vrijwel alles instellen. Buddylist openen en op F3 drukken. En dan een beetje rondkijken en uitproberen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

daar heb ik tenminste nog vrienden ;) (die nooit online zijn :P en nee ze hebben me niet geblokt ;))

maaruh smilies zien er echt niet uit :P En waarom geen Yahoo?

En drommels drommels en nog eens drommels, een of andere bamihap heeft "Cold45" geregged.. HARRY! Is die boem al klaar? >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites

er zijn wel vaker onderhoudswerkzaamhedne hoor... maar ik zou met niets verbazen als het daarmee te maken had... En overigens boeit het mij niet WAT Microsoft aan het doen is... Als zij vinden dat het down moet gaat het down, om wat voor reden dan ook. En ja dan krijg je de standaard melding dat er onderhoudswerkzaamheden zijn. Maar ik hoop wel dat het snel weer up komt...

Link naar bericht
Delen op andere sites
en daardoor kan niemand msn meer gebruiken? ik kreeg een bericht over onderhoudswerkzaamheden ofzo en toen werkte niks meer :?
Dat van onderhoudswerkzaamheden heb ik ook gehoord. Opvallend is overigens dat de messenger onderdelen van de MSN.nl ook niet te bereiken zijn.
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wat zou de volgende worden, ICQ?

volgens mij wil dj indd gewoon dat balkje onder ieders bericht vol hebben met opties om mensen te kunnen bereiken ;) Met als gevolg dat ik hier met 20 messengers zit waarin ik alleen B&A forum members heb staan ;)

Al bevalt AIM me wel, zou alleen offline messaging bij mogen..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Stand van zaken:

Important news - 11th of oktober

Currently, the .NET Messenger network is having big problems. This results in difficulties in having conversations on MSN Messenger or not being able to connect with MSN Messenger at all. In the meantime we can only wait until Microsoft fixes their service.

bron: msn-problems.com

Dus voorlopig geen msn, zal wel te maken hebben met de nieuwste versie (7.0) die eraan zit te komen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...