Ga naar inhoud

Kerstkaarten


Aanbevolen berichten

Sturen jullie dit jaar kerstkaarten? Naar wie dan? Electronisch of gewoon?

Ik niet... ik ben er eerlijk gezegd te lui voor, en ik vind het ook een beetje hypocriet om mensen die je het hele jaar niet spreekt ineens een kaart te sturen. En mijn vrienden wens ik wel gewoon gelukkige dagen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Allemachtig, je bent net zo erg als al die winkelstraten. We zitten nog in Sinterklaas-tijd!

Houd je daar nou eerst eens mee bezig en ga dan over Kerst babbelen. :P

Anders verdwijnt het ooit zo populaire cadeautjes-feest dadelijk nog. Ik

heb sowieso al het gevoel dat er minder aandacht aan wordt besteedt de

laatste jaren, dus ik zou zeggen: Keep The Sint Alive! :{;)

Anyway, mijn moeder stuurt altijd kerstkaarten de hele ''wereld'' rond, ik bemoei me er niet mee. Stuur misschien een

digitale door over MSN, zet de gelukswensen in mijn schermnaam en dan vind ik het wel weer genoeg geweest. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sorry, ik zit al drie weken in de Kerstsferen (bekijk het Kruidvat Voordeelmagazine van deze week en je weet waarom, ik werk drie weken vooruit). En mijn moeder had het er toevallig over, dus ik dacht, leuk topic ;)

Ik ben zelf ook voor Sint hoor, maar als je de hele dag tegen een opblaaskerstman van 2.5 meter moet aankijken, gaat er toch iets mis in je brein.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ondanks het feit dat ik het zeer irritante en belachelijke heiligschennig vind rond deze tijd een dergelijk topics te openen:

Nee, ik stuur dit jaar geen Kerstkaarten, geen enkel jaar. Kerstkaarten zijn nutteloze, inhoudsloze dingen waarop doorgaans alleen een naam staat; alsof je zelf niet weet wie je kent. Het sturen van Kerstkaarten is tegenwoordig zo'n vervelende, nietszeggende sociale verplichting, dat ik weiger eraan mee te doen. Als mensen mijn vrienden zijn weten we dat van elkaar en daar is geen stom papiertje voor nodig.

Daarbij hou ik sowieso niet van Kerst (ik zou eerder Sinterklaaskaarten sturen), en het vinden van een Kerstkaart die niet walgelijk lelijk is is nog een hele klus.

Ik ga mensen trouwens ook niet speciaal prettige feestdagen wensen. Ik zeg vrijwel altijd 'veel plezier' als ik afscheid van iemand neem, extra plezier met dergelijke feestdagen vind ik niet extreem nodig.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

hmmz k zit te denken wat zit iedereen nou te zeiken met wachten tot na Sinterklaas... Lees ik de reactie van DJ dat ie n slotje krijgt... Kijk ik naar de topicstart, denk ik WONDERER PLEASE!

Maar ik vind kerstkaarten ook nogal een overbodig gebeuren. Ik stuur er dus nooit wat en krijg er dus ook bijna geen, maar dat vind ik helemaal niet erg :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Ik print altijd rond april kerstkaarten uit, maar rond december zijn ze dan zo ongeveer kwijt en bovendien heb ik een hekel aan het hele kerst-gebeuren :+. Jammer dan.

Wat vroeger een 'mooi' feest was in de ogen van veel mensen is nu een grote commerciele Amerikaanse happening waar ik niets van moet hebben. Bij het optuigen van mijn kerstboom kreeg ik uiteraard meteen kortsluiting met die o-zo veilige lampjes in plaats van de 'gevaarlijké kaarsjes' die men vroeger had. Hup, kerstboom in de stalling gegooid, weg ermee :7.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sommige mensen van je klas hebben ook de gewoonte kerstkaarten aan iedereen in de klas te geven, en als je er dan geen teruggeeft zeggen van: 'Van jou krijg ik nog een kaart!' En dan denk ik van }:| tyf op.

Ik verstuur ze daarom ook nooit, en mn moeder ook niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sommige mensen van je klas hebben ook de gewoonte kerstkaarten aan iedereen in de klas te geven, en als je er dan geen teruggeeft zeggen van: 'Van jou krijg ik nog een kaart!' En dan denk ik van }:| tyf op.

Ik verstuur ze daarom ook nooit, en mn moeder ook niet.

tjah net als mensen die jou uitnodigen op een feest en jij hun niet en zij dan vervolgens naar je toekomen met een hoofd van: wat is dit nou

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

tjah net als mensen die jou uitnodigen op een feest en jij hun niet en zij dan vervolgens naar je toekomen met een hoofd van: wat is dit nou

Van die types die iets doen omdat ze iets terugverwachten, in plaats van omdat ze zo aardig zijn :r

Link naar bericht
Delen op andere sites

De enige goeie kerstkaartjes, zijn kaartjes voor een kerstcircus.

Dus, met twee van mijn drie favoriete personen ben ik daar geweest (*zwaait naar Wonderer* Ja, jij bent er één van!)

Helaas moest de ander er werken, maar dat wordt goedgemaakt met Carré, als die reserveringslijnen meewerken.

Ben er ook met m'n ouders geweest (Almere dan), wat zal ik zeggen, als je gek bent op circus en constant door één van je favoriete personen wordt uitgenodigd, is het geweldig.

Arme John heeft het helaas moeten doen met een digitaal knufje, maar ja, dat vond 'ie niet zo erg, hoewel hij ook ERG GRAAG naar 't circus had gewild, maar ja, beetje overdreven om daarvoor speciaal vanuit Australië hierheen te komen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
De enige goeie kerstkaartjes, zijn kaartjes voor een kerstcircus.

Dus, met twee van mijn drie favoriete personen ben ik daar geweest (*zwaait naar Wonderer* Ja, jij bent er één van!)

Helaas moest de ander er werken, maar dat wordt goedgemaakt met Carré, als die reserveringslijnen meewerken.

Ben er ook met m'n ouders geweest (Almere dan), wat zal ik zeggen, als je gek bent op circus en constant door één van je favoriete personen wordt uitgenodigd, is het geweldig.

Arme John heeft het helaas moeten doen met een digitaal knufje, maar ja, dat vond 'ie niet zo erg, hoewel hij ook ERG GRAAG naar 't circus had gewild, maar ja, beetje overdreven om daarvoor speciaal vanuit Australië hierheen te komen.

John behoort dus niet tot jouw drie favoriete personen? >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
John behoort dus niet tot jouw drie favoriete personen? >:)

Jawel, ik zei dat ik er met twee van de drie was geweest. Mijn drie favoriete personen zijn (in willekeurige volgorde, niet vechten jongens ;) ) Freddy, Maike en John.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jawel, ik zei dat ik er met twee van de drie was geweest. Mijn drie favoriete personen zijn (in willekeurige volgorde, niet vechten jongens ;) ) Freddy, Maike en John.

/me Freddy neerslaat en op John gaat zitten

I win!! >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
* wonderer Freddy neerslaat en op John gaat zitten

I win!! >:)

Foei! Kun je wel, tegen van die arme, weerloze ventjes!

* Angela Maike van John afzeult, John Freddy laat sjouwen en ze gaat oplappen, mopperend!!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Foei! Kun je wel, tegen van die arme, weerloze ventjes!

* Angela Maike van John afzeult, John Freddy laat sjouwen en ze gaat oplappen, mopperend!!!

Als ze elkaar eerst afmatten, kan ik er ook niks meer aan doen... >:)

Offtopic gebagger, I know, maar dit topic gaat toch verder nergens heen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...