Jelger_de_goochelaar Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 [..]de reis vol verrassingen is ook meer iets om de kijker iets te leren, van de natuur van amerika en omstreken. niet alleen maar van 'wat een mooie locaties' Ja, mee eens. Daarom is het wat mij betreft ook geen avontuur. Als ik wil leren kijk ik wel naar Discovery, of een van de Leren & Lachen filmpjes. Link to post Share on other sites
The_Great_Gonzo Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 De reis door amerika, vind ik echt te saai. De plaaggeest is ook niet zo goed, maar daar ligt het duidelijk aan een groot gebrek aan ervaring. De reis door amerika vind ik echt zo de reeks die er net te veel aan is. Het gebeurt veel bij televisie reeksen dat ze net 1 reeks te veel maken, dat is ook het geval bij *bas* & *adriaan*. Hoewel er toch ook hele leuke scénes in zitten, zijn het er gewoon veel te weinig voor zo'n lange serie, daardoor wordt het vaak langdradig. Heel jammer eigenlijk. Link to post Share on other sites
MelK Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Ik stem op de Plaaggeest, omdat ik gewoon de Plaaggeest niet leuk vind en er is geen echt 'einde'. Hiermee bedoel ik dat *bas* en *adriaan* er nooit achter zijn gekomen wie de *plaag* nou eigenlijk was. Link to post Share on other sites
-adriana- Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Nouja het wordt niet expliciet duidelijk wie de plaaggeest is, maar als je een beetje nadenkt moet je daar toch uitkomen.... Een iets meer gesloten eind vind ik juist wel leuk.. Link to post Share on other sites
ajbouwhuis Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Nouja het wordt niet expliciet duidelijk wie de plaaggeest is, maar als je een beetje nadenkt moet je daar toch uitkomen.... Een iets meer gesloten eind vind ik juist wel leuk.. Mee eens, Adriaan merkt het al aan de lach van Douwe als ze werken in de haven Link to post Share on other sites
kingbassieVLD Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 ik vind de plaaggeest de minste serie omdat het gewoon geen leuke sereie was en omdat ik bang was voor de plaaggeest Link to post Share on other sites
Sietse Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Ik vind de plaaggeest ook de minst leuke serie. Ik vind dat er in de andere meer humor zit, met de boeven. In de huilende professor zitten ook geen boeven, maar die vind ik weer een stuk leuker. Link to post Share on other sites
[johannes] Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 De plaaggeest, gewoon saai en kinderachtig Link to post Share on other sites
rancho Posted July 22, 2005 Share Posted July 22, 2005 Ik vind de plaaggeest ook de minst leuke serie. Ik vind dat er in de andere meer humor zit, met de boeven. Ik vind juist dat er veel meer humor in zit dan in de andere serie's. Die scenes met de boeven zijn ook erg hilarisch maar elke keer "Wat zeggie" & "Dat hoef je niet te vragen dat was ik sowieso al van plan." In de Plaaggeest zit, vind ik, meer afwisselende humor. Link to post Share on other sites
Sietse Posted July 22, 2005 Share Posted July 22, 2005 [..]Ik vind juist dat er veel meer humor in zit dan in de andere serie's. Die scenes met de boeven zijn ook erg hilarisch maar elke keer "Wat zeggie" & "Dat hoef je niet te vragen dat was ik sowieso al van plan." In de Plaaggeest zit, vind ik, meer afwisselende humor. Nou. Elke keer dat stomme lachje van de plaaggeest. Vind ik niet echt humor. Maar ja, smaken verschillen Link to post Share on other sites
randy_roes Posted July 22, 2005 Share Posted July 22, 2005 [..]Nou. Elke keer dat stomme lachje van de plaaggeest. Vind ik niet echt humor. Maar ja, smaken verschillen Dat is idd irri op den duur, maar de verdere humor is veel beter, zeer relaxt. Lijkt echt zoiets dat je in het weekend maakt om even je verstand op nul te zetten Link to post Share on other sites
de Plaaggeest Posted July 22, 2005 Share Posted July 22, 2005 Kijk, de humor is idd anders dan in de andere series van Bassie & Adriaan, maar persoonlijk vind ik het gewoon fantastische humor. Dat heerlijke sfeertje, de nostalgie en de grote variatie in de achtergrondmuziek maakt het voor mij juist tot de beste serie !! Link to post Share on other sites
rancho Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Ja, en ook dat Bassie nog zo ongelooflijk brutaal is in die serie. Link to post Share on other sites
randy_roes Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Ja, en ook dat Bassie nog zo ongelooflijk brutaal is in die serie. Dat is net het leuke vind ik, zeker me ook de wat hardere reacties van Adriaan erop Link to post Share on other sites
Sietse Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Ja, en ook dat Bassie nog zo ongelooflijk brutaal is in die serie. Ja dit vind ik wel erg leuk in deze serie. In de andere serie's is dat minder. Link to post Share on other sites
Guest Posted July 31, 2005 Share Posted July 31, 2005 klopt schatkaart is oud. Link to post Share on other sites
randy_roes Posted July 31, 2005 Share Posted July 31, 2005 klopt schatkaart is oud. Waar heb je het in godesnaam over? Link to post Share on other sites
TV FAN Posted July 31, 2005 Share Posted July 31, 2005 [..] Waar heb je het in godesnaam over? Och, dat is weer zo iemand geweest die leuk wou zijn en wat wou komen storen. Kijk maar naar zijn berichten: 1. Link to post Share on other sites
Recommended Posts