Ga naar inhoud

Wie houdt er van Jazz?


Aanbevolen berichten

Even een onderwerp tussendoor. Is er iemand nog zo lekker gek op jazz als ik? Ik weet staat niet in mijn profiel. Maar ik ben een echte jazz fan. Ik heb CD boxen en ik heb zoveel nummers op mijn computer staan. Misschien nog iemand die van een goede jazz houdt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Moet je Dick Rienstra's CD luisteren. Pure jazz.

Ik kan het eerlijk gezegd niet uitstaan. Dick heeft een prachtige stem maar de muziek geeft me de kriebels, ik kan er gewoon niet tegen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Moet je Dick Rienstra's CD luisteren. Pure jazz.

Ik kan het eerlijk gezegd niet uitstaan. Dick heeft een prachtige stem maar de muziek geeft me de kriebels, ik kan er gewoon niet tegen.

Ik heb Dick zijn CD nog niet ergens zien liggen. Zoek al een paar maanden. Je moet van Jazz houden. Het is depri volgens sommige. Sommige vinden er geen bal aan zoals jij. Het moet je liggen heb ik ontdekt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb Dick zijn CD nog niet ergens zien liggen. Zoek al een paar maanden. Je moet van Jazz houden. Het is depri volgens sommige. Sommige vinden er geen bal aan zoals jij. Het moet je liggen heb ik ontdekt.

Het is in eigen beheer uitgegeven... Ik weet dat hij er zelf nog een stel heeft, misschien kun je een mailtje sturen. Ik ga niet voor je bedelen, maar ik kan wel postbode spelen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het is in eigen beheer uitgegeven... Ik weet dat hij er zelf nog een stel heeft, misschien kun je een mailtje sturen. Ik ga niet voor je bedelen, maar ik kan wel postbode spelen.

Je hoeft niet voor te bedelen hoor! Doe ik ook niet voor mijn eigen. Ik zal hem wel mailen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb Dick zijn CD nog niet ergens zien liggen. Zoek al een paar maanden. Je moet van Jazz houden. Het is depri volgens sommige. Sommige vinden er geen bal aan zoals jij. Het moet je liggen heb ik ontdekt.

Dat geldt voor iedere muziekstijl.

Ik ben er zelf van overtuigd dat jazz een ultieme gift van de goden is. Heerlijk om te luisteren en te spelen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

rancho dan heb je een vader met hele goede smaak. Graansnuit ben het helemaal met je eens. Ik hou ook wel van andere muziek. Maar JAZZ ja ben er totaal gek van. Heb op mijn Mp3 speler bijna niks anders staan dan JAZZ.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Graansnuit inderdaad,

Of ik Miles Davis kan. Daar ben ik echt fan van. Miles Davis is één van de grootste Jazz artiesten allertijden. Heb je nooit iets van hem gehoord. Dan kan je niet zeggen dat je een jazz fan bent.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jazz is ook wel meer mijn stijl.

Maar het zijn vooral de soulklassiekers James Brown en Ray Charles die bij mij in de kast staan.

Louis Amstrong vind ik wel een van de beste muzikanten allertijden.

Smooth music..

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jazz is ook wel meer mijn stijl.

Maar het zijn vooral de soulklassiekers James Brown en Ray Charles die bij mij in de kast staan.

Louis Amstrong vind ik wel een van de beste muzikanten allertijden.

Smooth music..

Louis Armstrong...-0- Ik gan geen 2 minuten anar die stem luisteren!8)7 Wat een vervelende stem heeft die man zeg!

* Mijn mening...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...